Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke 18-19.08.2012


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna

Den ordinære fristen gikk ut i går.

Noen andre som er påmeldt?

Jeg har meldt på både Talli i champion og Blaze i veteran.

Arya kommer også til å være med, men er fortsatt for ung til å stilles på valpeshowet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Saga ble BIM og fikk sitt siste CERT så nå er hun Champion!! :) NO UCH Schanderulvens Saga

Thornapple Sir Winston Churchill aka Doffen ble BIR valp

Elvis fikk NKK cert. Overlot handlinga til oppdretter ettersom både Elvis og jeg var suuuper stressa Dommer: Markku Kipinä. Kritikken: Utmerket type. Utmerket overlinje, og hale. Velvinklet. Bra b

Jeg håper ridgebackene ikke kolliderer med noen av hundene til Kaja. :P

Hvilken dag var ridgebackene igjen? Jeg er der nemlig ihvertfall søndag, og har kun som plan å se IA og Tinka, samt gå rundt med kamera. Altså er jeg mer enn gjerne behjelpelig med handling om noen skulle trenge det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag var ridgebackene igjen? Jeg er der nemlig ihvertfall søndag, og har kun som plan å se IA og Tinka, samt gå rundt med kamera. Altså er jeg mer enn gjerne behjelpelig med handling om noen skulle trenge det :D

Søndag ja. Aner ikke når enda, men det er visst typisk RR å være tidlig. Flott om du vil være backup! Men vi forventer cert denne gangen altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å melde på Strider. Han måtte jo gå i åpen klasse da, og slik som han ser ut nå om dagen tror jeg ikke det hadde vært noen vits. Pr idag er han ganske nedrøytet (nå har han røytet for første gang! Kvikt unnagjort men han ser litt aerodynamisk ut), og er i tillegg ganske så tynn siden han er blitt en prima donna-spiser, men vi skal nå ta oss en tur for å titte og trene apekatten på at han er ikke nødt til å være deltager i all liv&røre som foregår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simira: Rio skal ikke stille, men om RR kræsjer med Granden stiller jeg gjerne Kovu igjen altså. Var gøy det :)

Vi kommer :)

Så bra som han gikk for deg så er du welcome any time! Han er tilogmed en tanke greiere nå enn han var i april (famous last words?). :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - fikset det i går kveld. Kun Moxy (på søndagen), og da vi har stor-spesial for boston på lørdagen så droppet jeg beardiser fullstendig denne helgen.

Så vi skal vie hele helgen til ikke-pelsstell og skal være totalt uredd for både vind og sølete gressplen på Bjerke! (Dog liker ikke den lille damen regn, så DET unngår vi gjerne uansett, da!)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag var ridgebackene igjen? Jeg er der nemlig ihvertfall søndag, og har kun som plan å se IA og Tinka, samt gå rundt med kamera. Altså er jeg mer enn gjerne behjelpelig med handling om noen skulle trenge det :D

Så koselig! :D

Ja, vi er da påmeldt til lydighet, klasse 1. Scary shit! :P

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt på 3 og det kommer en til fra kullet, så jeg meldte på oppdretterguppe også. Stas!

Si fra hvis du trenger hjelp med cashbebiser :D

Jeg skal stille Mopsevalpen, og en wheaten tispe, og kanskje hunden til Jankaa?

Jeg har ikke meldt på noen av mine, men stiller gjerne opp som handler om det er noen som trenger det :)

Også kommer Synnøve den helga, og vi skal underholde hverandre, samt jeg har invitert noen andre hundemennesker hit lørdagen, Kathrine m flat blant annet, så skal vi drikke vin(drinker) og kose oss med god mat!(nå må jeg bare lære meg å lage god mat innen da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hvis du trenger hjelp med cashbebiser :D

Jeg skal stille Mopsevalpen, og en wheaten tispe, og kanskje hunden til Jankaa?

Jeg har ikke meldt på noen av mine, men stiller gjerne opp som handler om det er noen som trenger det :)

Også kommer Synnøve den helga, og vi skal underholde hverandre, samt jeg har invitert noen andre hundemennesker hit lørdagen, Kathrine m flat blant annet, så skal vi drikke vin(drinker) og kose oss med god mat!(nå må jeg bare lære meg å lage god mat innen da!)

Om vi har flyttet ned til da så kommer jeg også assa :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hvis du trenger hjelp med cashbebiser :D

Jeg skal stille Mopsevalpen, og en wheaten tispe, og kanskje hunden til Jankaa?

Jeg har ikke meldt på noen av mine, men stiller gjerne opp som handler om det er noen som trenger det :)

Også kommer Synnøve den helga, og vi skal underholde hverandre, samt jeg har invitert noen andre hundemennesker hit lørdagen, Kathrine m flat blant annet, så skal vi drikke vin(drinker) og kose oss med god mat!(nå må jeg bare lære meg å lage god mat innen da!)

Om vi har flyttet ned til da så kommer jeg også assa :aww:

Jeg spiser det meste sålenge det ikke har dressing, remulade, majones, marinade eller annen gugge på seg :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...