Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har en blodtørstig kamphund i hus


Emilie
 Share

Recommended Posts

Åååååå, jeg elsker pelsen til sånne Morriser <3

Er helt sjuk når jeg ser dem på utstilling og er like glad når jeg treffer kjentfolk med rasen sånn at jeg kan kosemose på dem, hundene altså. Hadde det ikke vært for at jeg er så redd for å få samme skiten jeg hadde på tispa mi, så hadde jeg nok hatt en sånn i hus.

Ei nettvenninne av meg fortalte nettopp at Schäfere spiser barn, i alle fall var dette hva en venninne (eller var det søsteren?) hadde fått høre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en søt Morris :D Siklelepper, hihi.

Ei nettvenninne av meg fortalte nettopp at Schäfere spiser barn, i alle fall var dette hva en venninne (eller var det søsteren?) hadde fått høre.

Trodde det var gamle damer de spiste jeg? Eller det var kanskje til dessert bare?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, jeg elsker pelsen til sånne Morriser <3

Er helt sjuk når jeg ser dem på utstilling og er like glad når jeg treffer kjentfolk med rasen sånn at jeg kan kosemose på dem, hundene altså. Hadde det ikke vært for at jeg er så redd for å få samme skiten jeg hadde på tispa mi, så hadde jeg nok hatt en sånn i hus.

Ei nettvenninne av meg fortalte nettopp at Schäfere spiser barn, i alle fall var dette hva en venninne (eller var det søsteren?) hadde fått høre.

Denne Morrisen har smeltet mitt hjerte i hvert fall. Fy **** for en fantastisk bikkje! Hadde alle hunder vært som ham, så hadde det i alle fall blitt betraktelig mindre overskrifter i avisene. Ja, småjentene mine spiser barn de, så hun har nok helt rett hun nettvenninnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjønner jeg hvordan du tør å sove i samme hus som de tre der :blink: :blink:

Du vet at de spiser voksne også vel???? :w00t:

I samme hus, i samme seng :P Og jeg er like hel i dag, men i morgen tidlig, hvem vet?!

Jeg er litt redd hunder av de raser du har, og stoler ikke på dem. Ser jeg muskelhunder og shæfere løse kjenner jeg frykten for at hunden skal fatte interesse for meg, ligge i magen.

Jeg har dem alltid løse jeg da, særlig på lekeplassen ved siden av her, men jeg har FUUUUUUULL kontroll asså!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler han fordi han nettopp har spist et barn eller??!

:P

Det er skolissene fra barnets sko som henger ned på sidene der, ikke sikkel :P Eventuelt så kan det hende at det er litt sikkel der, fordi jeg også sto og viftet med et tørket spiserør (fra et barn selvsagt) mens jeg knipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skolissene fra barnets sko som henger ned på sidene der, ikke sikkel :P Eventuelt så kan det hende at det er litt sikkel der, fordi jeg også sto og viftet med et tørket spiserør (fra et barn selvsagt) mens jeg knipset.

Phuuu.Da har du overlevd så langt.... :jump:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...