Gå til innhold
Hundesonen.no

Marvel, boerboel


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha! Ja, jeg syntes det kanskje var greit med bur, sånn at jeg får sove i fred i senga med Marvel!

Fikk lov til å legge ut noen nye bilder eksen har lagt ut på oppdrettergruppa . Nå er han to år.

Jeg tjuvlåner tråden litt jeg: Marvel liker gevir Marvel har 5 tær på bakpotene OG ulveklør! Marvelmage Han ble trøtt, til slutt

Vi gikk tur med onkelen til Marvel idag, Tank (2,5 år) og halvbroren Vinnie (7mnd). Tank og Vinnie hadde en ti sekunders uenighet om hvem som var sjefen, og etter det eksisterte de ikke i hverandres verden :lol: .

Koselig tur på 1,5 time. Distansen er nok ikke så mye å skryte av, men de fikk da hvertfall sett mye hunder, folk, sykler og vann.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får poste noen filmer her også, da. De kan vises i HD for de som er interessert.

Ellers har han det ganske bra med kennelhosten sin, er på dag tre med hosting og snørr, men han virker bedre. Var hos vet idag og han kunne ikke finne noe feil med ham, normal temperatur, ingen hovne kjertler etc. Vet sa at det kunne hende cherry eye poppet ut fordi kjertlene kan hovne opp når de er syke, men vi har ikke sett noe til det etter at det forsvant inn igjen for to dager siden. Håper virkelig vi kan unngå operasjon.

Han var flink hos vet, kjedet seg litt på slutten tror jeg for da vekslet han mellom å ligge på gulvet og å bite i båndet sitt.

Fikk et lammehjerte idag:

Valpeinnkalling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vi har vært i Spania i fem dager og Marvel ble passet av en familie med to barn under ti år, to katter, en boston terrier og en JRT-blanding! Jeg hadde grå hår allerede før vi var gjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen, men han hadde visst vært kjempegrei og barna ønsker seg nå stor hund :D . I følge damen har han lekt, lekt og lekt med både hennes hunder (de var begge voksne) og til og med kattene. Siameseren var visst favoritten. Hun sa han var akkurat som man kan forvente av en valp, det eneste han gjorde som var ille var å tygge over en ledning, og at hun gjerne ville passe ham igjen. Sånt er godt å høre!

Ellers var det rart å komme hjem og se at valpen har mistet valpeansiktet og heller plutselig blitt litt tenåring.

2012-10-10%2009.57.22.jpg

Gikk veldig fint på slutten av turen idag, og vi klarte å unngå raptusbiting:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, litt av en ferie han har hatt! Og så fint at det gikk bra! Sånt er jo alltid litt skummelt når man har unghund, selv om han fungerer fint hjemme er det ikke nødvendigvis like greit borte...

Venter spent på å høre om pøbelstrekene som kommer med det tenåringsansiktet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...