Gå til innhold
Hundesonen.no

Marvel, boerboel


Mirai
 Share

Recommended Posts

Bra! Jeg pleide å servere tripe frossent/halvfrossent. :whistle:

Skjønner ikke at det går ann å spise noe som lukter såpass ille. Og jeg er ikke veldig ømfintelig når det gjelder lukt. :x

Dumt dere ikke bor nærmere, da kunne jeg klemt litt på de små musklene hans :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha! Ja, jeg syntes det kanskje var greit med bur, sånn at jeg får sove i fred i senga med Marvel!

Fikk lov til å legge ut noen nye bilder eksen har lagt ut på oppdrettergruppa . Nå er han to år.

Jeg tjuvlåner tråden litt jeg: Marvel liker gevir Marvel har 5 tær på bakpotene OG ulveklør! Marvelmage Han ble trøtt, til slutt

Ja, jeg syns han oppførte seg bra tatt i betrakning at han egentlig kunne hatt godt av en lur :P . Jeg får takke for generøsiteten og lån av hender å tygge på, jeg skal prøve å bruke samme triksene på ham selv :) .

Nå ligger han utslitt på stuegulvet.

Var forresten en due som nesten landet i hagen mens han var der ute, den så ham og tok av igjen med det samme og skremte livet av ham. Stakkaren tisset på seg og løp rett inn på stua :lol: .

minimoo: Ja, det er synd! Kunne gjerne hatt noen norske hundemennesker i omgangskretsen min her!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_94541.jpg

Deler en liten powernap på stuegulvet mens Steve vasker kjøkkenet. Helt greit!

IMG_94571.jpg

Grilldag med noen venner, prøver å montere grill mens Marvel syns det er kjedelig, og sovner på gulvet.

IMG_94791.jpg

Drikker litt smeltede isbiter fra ølbøtta.

IMG_94871.jpg

Er verdens flinkeste og oppfører seg bra!

IMG_94881.jpg

Ut på luftetur søndags morgen. Steve er fyllesyk og Marvel er glad.

IMG_94891.jpg

Miljøtrening må til når man er sjenert utendørs, og Steve syns sikkert det er greit å sitte litt!

IMG_94911.jpg

Litt høy bak og lav på midten, men fin lell!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Simira: Ja, vi fikk dem i går, jeg bestilte fem. Var gravert både foran og bak, så fikk plass til relativt mye info. Takk for tipset! :)

Ozzy: Han er ganske ålreit, bortsett fra når han er trøtt. Han har vært veldig enkel når vi har hatt folk her for å grille, veldig rolig, men det kan jo ha noe med varmen å gjøre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har høyere aktivitetsbehov enn f. eks bullmastiff, det er mange som jogger eller sykler med dem daglig :) . Så jeg gleder meg til han er eldre og vi kan begynne med det sammen. Men har ikke inntrykk av at det er noe de MÅÅ hver dag, om det gir mening. Oppdretter har jo tre stk hjemme som får helt standard med tur, være i hagen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Er spent på hva veiedagen i morgen vil bringe :) .

Han har vært super i helgen og på mandag + tirsdag da vi grillet, idag har han vært et uvær. Eneste positive med idag var en SUPER runde rundt kvartalet på kvelden, han gikk som en engel i bånd, prøvde å trekke to ganger, minimalt med sutring. Så ble han rampete inne, men veldig søt da han sovnet :wub: . Steve tok ham nettopp med opp for å legge seg, da våkner han litt mens han blir båret og lager små gryntelyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...