Gå til innhold
Hundesonen.no

Mira- Verdens Snilleste Hund


Guest Hyper_Bærta
 Share

Recommended Posts

Guest Hyper_Bærta

Mira var ikke min hund. Det hele begynte med at jeg og venninna mi ville ut på tur med hunder. Vi ringte på dør på dør og spurte om de hadde en hund. Da vi var kommet til et blått hus hørte vi noen bjeff...Vi ble glade og da eieren åpnet døra fikk vi se en svart hund- en VELDIG STO EN!!!

Vi spurte hva hun het og hvordan rase det var. Svaret vi fikk av eieren var Bouvier Des Flandres...Hun het Mira...Så spurte vi om vi fikk begynne å gå turer med henne. Eieren sa ja, så fint da. Hun tok på Mira et bånd og gå båndet til oss. Så giikk vi. Mira var litt usikker på oss i starten. På den andre turen var Mira helt trygge på oss. Hun elsket å gå tur med oss- og logra med den lille krøll halen sin konstant 24 timer i døgnet. Vi begynte ogsleppe Mira også. Hun kom hver bidige gang vi ropte, og for ikke noe langt av sted fra oss. Hun gjorde ALT vi sa, og hun elsket og gjøre det også. En dag ble vi bedt på bursdag til Mira. vi brukte ukepengene våre på hundegodis. Da vi kom hjem til eieren satte vi oss rundt bordet og spiste vafler, is, pølser, godteri og drakk brus. Etter på likte vi med Mira. Så hadde vi vannkrig ute i hagen. Ofte fikk vi nøkkelen til eieren for og bare komme og være hjemme til Mira mens eieren var på jobb. Julegaver fikk vi av eieren også. + At vi ble bedt på juleverksted osv.

Hver dag gik vi med Mira. En gang glapp vi henne, når hun så en katt,,katten hoppet opp på ryggen til Mira og klorte henne på nesen. Da hadde vi så dårlig samvittighet, særlg når hun blødde så mye. Men da vi kom fram til eieren måtte hun nesten flira da hun så det lille blodet som lå på nesen til Mira.

En dag når jeg og en annen venn var ute og red så møtte vi på eieren. Hun sa at Mira hadde blitt avlivd på Lang Fredag...Hun hadde fått kreft, og de kunne ikke gjøre no!

Hvil I Fred Lille Venn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...