Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens favoritt produkter


Recommended Posts

Her kan dere dele med andre om deres favoritt produkter. Legg gjerne ved link/bilde eller hvor det er kjøpt :)Velg ut 1 produkt! (har du flere, så velg ett av dem. Hvis dere ikke bruker noen av produktene, hopp over dem)

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs):

Favoritt halsbånd:

Favoritt kobbel:

Favoritt sele:

Favoritt hundeseng:

Favoritt godbit:

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt):

Favoritt pels produkt:

Favoritt hundebok (om alt innen hund):

Favoritt vinterdekken:

Favoritt regndekken:

Favoritt hundeeier turjakke:

Favoritt hundeeier turbukse:

Har du noe annet lurt tips til et godt produkt som en hundeeier bør ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åh, leste "scones favorittprodukter", syntes det var en litt merkelig tittel men håpet noen hadde en god scones-oppskrift. *Rusle ut igjen, finne senga kanskje*

Favoritt halsbånd: Rogz halsbånd, noe ala http://www.dog-store...lsizecollar.png bare i oransje med refleks Favoritt kobbel: flexi line til små hunder Favoritt sele: Hurta y-sele Favoritt hu

Posted Images

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): Flytteleke-ball med rep på, kjøpt hos TAM. Husker ikke merke i farten, men det er nok mer det at den flyter som gjør den populær.

Favoritt halsbånd: Halvstrup fra CM design med hvitt geiteskinn, og Aisha brodert på i rosa.

Favoritt kobbel: Rundsydd kobbel i elgskinn, 180 cm.

Favoritt sele: Huken halvnome.

Favoritt hundeseng: Min seng!

Favoritt godbit: Kyllingmage!

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): Selolje fra V&H

Favoritt pels produkt: Minkolje shampo fra KW.

Favoritt hundeeier turjakke: North Face Softshell Jakke

Favoritt hundeeier turbukse: Lundhags (den rimelige som alle har, funker fint. :)

Har du noe annet lurt tips til et godt produkt som en hundeeier bør ha? Elsker Baggen beltet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, siden hundene mine er veeeldig ulike, så funker ikke de samme tingene til dem. Så jeg velger å ta 2 favoritter noen steder, da det ikke er mulig å si kun 1. Er ikke jeg som har favoritter, det er hundene :P

Det meste av det jeg har av hundeutstyr er forøvrig kjøpt hos Buddy Metro Zoo, der jeg jobber :P

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): Chessea: knuteleke med ball, der hele er bare tau. Leja: Pipeleke formet som en gris. Super treningsleke.

Favoritt halsbånd: Begge: Vanlige nylonbånd med refleks fra Bobby

Favoritt kobbel: Chessea: Kanalkobbel i svart nylon. Leja: Tynt, langt, sort skinnkobbel

Favoritt sele: Chessea: Har ikke funnet den ultimate! Leja: Puppia soft harness, strl S

Favoritt hundeseng: Chessea: Formfast skumgummiseng med høye kanter og myk pute i blått imitasjonsskinn. Minner litt om en biabed, men er mye større og kraftigere. Husker ikke merke.. Leja: Ferplastbur med masse tepper inni, uten dør :D

Favoritt godbit: Fisk! Fiskepudding.

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): Bruker ikke noe..(!). Men zoolac burde alle ha i huset.

Favoritt pels produkt: Chessea: Keri-Cot balsam fra doble K (KK). jøpt hos hund-1. Leja: Valpesjampo fra KW

Favoritt hundebok (om alt innen hund): Nye leksikonet til Royal Canin (Buddy-samarbeid) - supert oppslagsverk!

Favoritt vinterdekken: Chessea: Bruker ikke.. Har kun et jeg har fått gratis av Pro Plan, og det funker greit. Leja: Et dekken med fleecefor fra Trine hundeartikler. Helt ordinært uten bein.

Favoritt regndekken: Ingen av dem bruker detnoe særlig, men begge har en regnoverall fra Trine Hundeartikler, som jeg synes fungerer fint.

Favoritt hundeeier turjakke: Mountain Hard Wear pro shell jakke. Tynn og vanntett som passer til all slags bruk avhengig av hva man har under. Men super som "topplag" uansett. Den var svindyr, men herre så glad jeg er i den.

Favoritt hundeeier turbukse: Joggebukser av ymse slag? :icon_confused:

Har en til:

Favoritt stelleverktøy: Andis barbermaskin! :heart: Uvurderlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): KONG wubba

wubba.jpg

Favoritt halsbånd: Halvstrup lær, custom made

skinnhalsband-049.jpg

Favoritt kobbel: Lærkobbel med kroker i begge ender. Custom made.

European-Lead-Latigo-72DPI.jpg

Favoritt sele: Non stop free motion sele (til trekking)

non_stop_sele.gif

Favoritt hundeseng: En skummadrass kjært i to med teppe over.

dsc_1432.jpg?w=630&h=513

Favoritt godbit: frolic

2447006.jpg

Favoritt vinterdekken: Hurtta pro overall (sånn med "ermer" til forbena).

page.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): Jolly Ball

319252_10150299633196008_1551757515_n.jpg

Favoritt halsbånd: det kommer til og bli dette, bare i hot pink! Bestilt og betalt.

577914_10150879713370673_1337766130_n.jpg

Favoritt kobbel: agilitybånd med spesialkrok laget av en venninne. (båndet mitt har andre farger)

484316_10150990282380673_912912098_n.jpg

Favoritt sele: til trekk, eneste jeg har funnet, som Ben får puste i!

7ccd086eacc32c1aba01b8d87b8feac5.image.152x121.jpg

Favoritt pels produkt: Plush Puppy O.M.G.

tn_OMG_New.jpg

Favoritt vinterdekken: Hurtta Pro vinterdekken

930296.jpg

Favoritt regndekken: Hurtta Pro regndekken

930458.jpg

Bilder: meg selv, Ingerid Klaveness, Hurtta, Plush Puppy, Howling Dog Alaska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs):

De der døde dyrene. Ja de uten fyll med pipedings i :huh:

Favoritt halsbånd:

De jeg lager selv. I kongeblå :D

Favoritt kobbel:

også de jeg lager selv. Er forelsket i det i kongeblå og sølv grå...

Favoritt sele:

Non Stop sin free motion

Favoritt hundeseng:

Biabeden men det herlige teppet med antibakterielle og antimiddbehandlede ullteppet inni.

dyr som hobby

Favoritt godbit:

ALT

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt):

Næh v&h, da får hunden det den trenger

Favoritt pels produkt:

Shampo og balsam fra Avera

Favoritt vinterdekken:

Back on track!

Favoritt regndekken:

pelsen...

Favoritt hundeeier turjakke:

Norsk redningshund uniformen min. Bergans Police.

Favoritt hundeeier turbukse:

Norsk redningshund uniformen min. Bergans Police.

Har du noe annet lurt tips til et godt produkt som en hundeeier bør ha?

En føner! I hvert fall dere med hunder med lang pels. Kjøpte min hos Hund I Hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt leke: Kong extreme (sånn svart)

Favoritt halsbånd: Seleverkstedet

Favoritt kobbel: MR-kobbel (og lærkobbel!)

Favoritt sele: Seleverkstedet www.seleverkstedet.no

Favoritt hundeeier turbukse: sommerhalvår: Lundhags. vinterhalvåret går det i bobletøy og dun (fjälläven og north face)

Favoritt pels produkt: minkoljeshampo fra KW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): Jolly Ball med håndtak fra Canis (som vi desverre mistet ute på havet. snufs)

Favoritt halsbånd: Designet fra RegalHound design fra Ebay

Favoritt kobbel: Nylonkobbel med flere ringer som kan reguleres, fra Buddy

Favoritt sele: Ruffwear Web Master Harness fra Canis

Favoritt hundeseng: Bia Bed fra dyrebutikken

Favoritt godbit: Her er alt like godt

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): Tropiclean tann gele`

Favoritt pels produkt: Bio Groom shampo

Favoritt hundebok (om alt innen hund): Hund! fornuft og følelser

Favoritt vinterdekken: Back on track

Favoritt regndekken: Hurrta regndekken fra Divine dog.se

Favoritt hundeeier turjakke: Bergans shoftshell jakke fra Komplettfritid.no

Favoritt hundeeier turbukse: Bergans turbukse (husker ikke modell) fra Komplettfritid.no

Har du noe annet lurt tips til et godt produkt som en hundeeier bør ha? Langline i gummi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): Alt av ødelagte plastleker som ligger i grøfta. Resirkulering :D

Favoritt halsbånd: Non-stop

Favoritt kobbel: Flexi-lina

Favoritt sele: Sykkelsela til Hurrta (hurtta? Hurtaa? :D )

Favoritt hundeseng: Richo madrass

Favoritt godbit: ALT

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): Stride

Favoritt pels produkt: Pelsprodukt? Hæ? Vann? :D

Favoritt hundebok (om alt innen hund): Internett

Favoritt vinterdekken: Troll hundedekken

Favoritt regndekken: Regndekken? Hva er det? Fettet i pelsen til Labradoren kanskje? :P

Favoritt hundeeier turjakke: Klättermusen expedition jacket version Svalbard - fikk den da jeg studerte der oppe. Den jakka er helt RÅ på vinteren. På sommer'n liker jeg min vindtette, norske klassiker: rød anorakk fra norønna :)

Favoritt hundeeier turbukse: Fjallräven Alta ettellerannet 1200. Også kjøpt på svalbard

Favoritt hundeeier tursko: Lette fjellsko fra Scarpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): Ball med tau

Favoritt halsbånd: Bruker ikke

Favoritt kobbel: Svart lærkobbel - hatt det i 5 år og det ser like fint ut og er mykt og godt å holde i.

Favoritt sele: Blå Puppia Rite-Fit

$(KGrHqZ,!l!E2EceQQ00BNnMR1PjiQ~~_35.JPG

Favoritt hundeseng: 3 seter sofaen min - Sølve liker å breie seg

Favoritt godbit: Hjemmetørket lever

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): Flora, Udo's Choice, Pet essentials for dogs - gir fin mage, mindre sopp-problematikk, blank pels.

Favoritt pels produkt: Chris Christensen After bath

Favoritt hundebok (om alt innen hund): The poodle - An owner's survival guide av Diane Morgan. Artig og veldig amerikansk bok om alt om pudler. Fra historiske fakta til hvor mye pudler likner på mennesker.!

Favoritt vinterdekken: Hurtta

Favoritt regndekken: Hurtta

Favoritt hundeeier turjakke: Stormberg

Favoritt hundeeier turbukse: Stormberg

Favoritt karde: Chris Christensen

Favoritt kam: Chris Christensen

Favoritt klipper: Andis 2-speed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): Go Dog Baby Dragons with Chew Guard (Jolie sine yndlingsleker, de holder leeenge (den blå har hun vel hatt siden hun var 3 uker da Roma fikk den for å få lukten fra mor og søsken på, nå er hun 1 år og dragen lever enda, om enn med noe "møllspiste" vinger). Som treningsleke elsker jeg Ring Of Faux Fur Bungee Tugs fra Tug-E-Nuff.

7487403756_7d40502802_z.jpg

Favoritt halsbånd og kobbel: De i elgskinn fra Hunter og det som er avbildet under (som jeg ikke vet merke på, men det er mykt som smør og har super lengde):

7487403592_06603bf4ff_z.jpg

Utstillingsbånd: Hessonite

Favoritt sele: WebMaster Harness fra Ruffwear og standardselen fra Cozy Critter

7487404120_df536e3f51_z.jpg

Favoritt hundeseng: Bia-bädden

Favoritt godbit: Kylling for trening (og for allergikeren Luno), ellers Frolic

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): Dr. Baddakys fiskeolje (nødvendig for Luno, og har i kombinasjon med V&H gitt mye blankere pels).

Favoritt hundebok (om alt innen hund): Yves Surget - Le Chien de Berger Belge (selv med mine ikke akkurat imponerende franskkunnskaper) som kan bestilles via den franske belgerklubben. Ellers er Belgians from Start to Finished av Sallyann Comstock fin (litt amerikansk, men det er vel naturlig), det samme er Boken om Belgiska Vallhundar av Anne S. Fallesen.

Favoritt hundeeier turjakke:

Favoritt hundeeier turbukse: Div. joggebukser og turbukser kjøpt billig på XXL, grå Arrak bukse.

Børste: Chris Christensen 35mm Oval Gold Pin Brush

Karde: Chris Christensen Mark I X-Tiny Slicker Brush - super for å børste poter og under hasene

Har du noe annet lurt tips til et godt produkt som en hundeeier bør ha? Blåser er supert å ha, et annet produkt jeg er blitt veldig glad i når hundene røyter er Kong Zoom Groom, de små gummipiggene er supre til å ta dekkhår når de løsner.

Red.: Minste størrelsen av Furminator er også veldig kjekk om du f,eks. har en hund som skal ha kileformet hode men som har litt for utstående kinn, eller om du vil fikse litt på en rund skalle eller dårlige paralleller. Litt tynning av pelsen kan gjøre mye.

Endret av Eliandrea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): Liten apport-dummy hun slår seg selv i hodet med. :P

Favoritt halsbånd: Et rosa fra Kifani med navnet hennes på

Favoritt kobbel: Svart, 2,5 meter langt og med mulighet for innkorting. Kjøpt på Coop Extra.

Favoritt sele: Råsa Hurtta Lifeguard

Favoritt hundeseng: Min :P

Favoritt godbit: De røde posene de selger på Europris til tretti kroner.

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): Bruker ikke noe.

Favoritt pels produkt: En hårkur jeg kjøpte i dyre dommer til meg selv hos frisøren.

Favoritt hundebok (om alt innen hund): Bruker bare nett.

Favoritt vinterdekken: En genser jeg har sydd selv

Favoritt regndekken: Hurtta vinderdekken

Favoritt hundeeier turjakke: Når været sier at jeg kan bruke singlet!

Favoritt hundeeier turbukse: Nike treningstights i 3/4 lengde

Har du noe annet lurt tips til et godt produkt som en hundeeier bør ha? Mason & Pearson pocket mix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): En Skineeeze vaskebjørn

Favoritt halsbånd: Non-Stop halvstrup

Favoritt kobbel: Svart m/refleks fra Dogman

Favoritt sele: Hurtta Y-sele

Favoritt hundeseng: Stor lilla hundeseng

Favoritt godbit: Provit frysetørket vom

Favoritt tilleggsfôr: Selolje fra V&H

Favoritt pels produkt: Furminator!

Favoritt hundebok (om alt innen hund): Dominans og lederskap, fakta eller overtro?

Favoritt regndekken: Hurtta Regndekken!

Favoritt hundeeier turjakke: En lett og passe varm jakke fra sparkjøp.

Har du noe annet lurt tips til et godt produkt som en hundeeier bør ha? Millers klo-tang. Beste som finnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): Ærlig og redelig stjålne leker overgår alt i hele verden. Utenom det er dralek og fluffy leker som det bygges verdi på supre favoritter. Ikke for å glemme de 5 sekundene en bamse varer.

Favoritt halsbånd: Non stop

Favoritt kobbel: Non stop

Favoritt sele: Non stop (ved trekk)

Favoritt hundeseng: Biabed med kosepledd eller barnedyne oppi

Favoritt godbit: Ost

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): Glucovett; en blanding av glukosamin, kondroitin og MSM.

Favoritt pels produkt: Hehe.. Med en Riesen i hus så må jeg innrømme jeg likte fryktelig godt at Mars kom på markedet med en Coat King som tar mer underull i slengen enn en vanlig underullskniv.

Favoritt hundebok (om alt innen hund): Klarer ikke å velge.

Favoritt vinterdekken: Ruffwear Light Loop (desverre bittelitt kort i ryggen selv i den største størrelsen, men perfekt for litt ekstra isolasjon innimellom ved behov)

Favoritt regndekken: Har ennå ikke funnet et som passer godt nok til å kalles en favoritt. Aller best uten :)

Har du noe annet lurt tips til et godt produkt som en hundeeier bør ha? Millers klosaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): Ifølge hunden:

12334.jpg

Favoritt kobbel: Hunter 200 cm. treningskobbel:

hunter.jpg

Favoritt sele:

black-puppia-soft-dog-harness-828-p.jpg

Favoritt hundeseng:

2163100_VisbySovesofaVeraSort.jpg

Favoritt godbit: Hjemmelaget, eller:

102160.jpg

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): Dette bruker jeg som tillegg innimellom ellers i råfôringen:

Web_polser_del3.jpg

Favoritt pels produkt:

natusan_baby_firsttouch_shampoo.jpg

Favoritt vinterdekken: Globus Sport:

Globus_912420tacke2fargos.jpg

Favoritt hundeeier turjakke: Nanok allværsjakke:

14421BLarge-p.png

Har du noe annet lurt tips til et godt produkt som en hundeeier bør ha?

MesaRunner.jpg

Kjekk å ha med på laggturer med god plass til termos/drikkeflaske, langline, godbiter o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs):

skinneeez

Favoritt halsbånd:

et helt vanlig ,brunt lærbånd. vet ikke merket.

Favoritt kobbel:

lærkobbel fra samme plass som halsbåndet

Favoritt sele:

har bare en . det står ikke merke på den men kan prøve og finne ut. kjøpt brukt.

Favoritt hundeseng:

min...

Favoritt godbit:

tørkede lever-biter som nabon tørker og selger.

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt):

gir selolje.

Favoritt pels produkt:

furminatoren min.

Favoritt hundebok (om alt innen hund):

fra valp til voksen.

Favoritt vinterdekken:

bruker ikke vinterdekken

Favoritt regndekken:

bruker ikke.

Favoritt hundeeier turjakke:

går i genser uansett årstid jeg :aww:

Favoritt hundeeier turbukse:

joggiser fra bikbok

Har du noe annet lurt tips til et godt produkt som en hundeeier bør ha?

Trixie's klosaks http://www.google.no/imgres?q=trixie+klosaks&um=1&hl=no&sa=N&rlz=1C1AFAB_enNO474NO474&biw=1366&bih=611&tbm=isch&tbnid=dhv8cykmaMrKhM:&imgrefurl=http://www.forstadheimen.no/subdet375.htm&docid=5EmioswVF7-cQM&imgurl=http://www.forstadheimen.no/2371_h.jpg&w=550&h=550&ei=aRP2T4HxGMT74QS6743YBg&zoom=1&iact=hc&vpx=335&vpy=261&dur=536&hovh=224&hovw=224&tx=130&ty=75&sig=100814765781713811044&page=1&tbnh=124&tbnw=124&start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r:9,s:0,i:99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): KONG

Favoritt halsbånd: egenprodusert i paracord til DP, resten rundsydd i lær

Favoritt kobbel: egenprodusert i paracord :D

Favoritt sele: huttra y sele

Favoritt hundeseng:MIN SENG

Favoritt godbit: alt som finnes i kjøleskape....

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt):

tørket blod

Favoritt pels produkt:

må vel være balsamsprayen, eller kursprayen til OESen, eller børsten er usikker :P

Favoritt hundebok (om alt innen hund):

Favoritt vinterdekken:

Mamma har strikket genser til dp en

Favoritt regndekken:

Ull under, lett regndekken fra RUSTA.

Favoritt hundeeier turjakke:

Stormberg, fellreven om vinter

Favoritt hundeeier turbukse:

softshell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): Fantastic foamball fra Starmark

Favoritt halsbånd: Hurrta pro halvstrup eller Sprenger kjettingen (kortmasket)

Favoritt kobbel: Har 2 lærbånd på ca 2m som oppdretteren av hundene våre har laget til oss, blir bedre og bedre for hvert år som går ;)

Favoritt sele: Lærsele fra Gappay

Favoritt hundeseng: De biter i stykker sengene så her går det i vetbeds ;p

Favoritt godbit: bruker sjeldent godbiter, men har testet Royal Canin sine energy godbiter, veldig gode:)

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): Dogvitality :)

Favoritt pels produkt: bruker sjeldent;p

Favoritt hundebok (om alt innen hund): Royal Canin sin bibel :)

Favoritt vinterdekken: Back on track

Favoritt regndekken: bruker ikke

Favoritt hundeeier turjakke: Stormberg fleece

Favoritt hundeeier turbukse: Euro Joe og Lundhags

Har du noe annet lurt tips til et godt produkt som en hundeeier bør ha? Euro Joe treningsvest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

OJ dette så interessant ut, hvordan fungerer det?

Du klemmer på "klypa" så åpner halsbandet seg. Veldig mange som driver med Agillity bruker sant halsband har jeg hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt halsbånd: Rogz halsbånd, noe ala http://www.dog-store...lsizecollar.png bare i oransje med refleks

Favoritt kobbel: flexi line til små hunder

Favoritt sele: Hurta y-sele

Favoritt hundeseng: bia seng

Favoritt godbit: grillpølser

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): hvetekimsolje

Favoritt pels produkt: Furminator (tror ikke jeg hadde overlevd uten)

Favoritt hundebok (om alt innen hund): Royal canins bibel

Favoritt hundeeier turjakke: Norrøna svalbard anorakk eller haglöfs skalljakke

Favoritt hundeeier turbukse: treningstights

Har du noe annet lurt tips til et godt produkt som en hundeeier bør ha?

Millers klotang

Edit: Lola Pagola, jeg har alltid lurt litt på hva som er ditt favoritthalsbånd, i og med at du har sånn en god del. haha, hvor har du kjøpt det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leke: skjems,har ingen leker :)

Halsbånd: Nonstop halvstrup

Kobbel : Sort web fra Felleskjøpet

Sele: Non stop Free Motion

Hundeseng: Dobbeltseng fra Ikea med madrass

Godbit: Tørket lever

Tilleggsfor: Stride

Pels Produkt : Orvus såpe,EZgroom balsam og spray.

Hundebok: Playtrain your dog

Vinterdekken: Har pels

Regndekken: Weather Beeta Landa Lite

Jakke: Salomon løpejakke,veldig lett

Bukse: Løpetights Nike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs):

Fotball400.jpg

Favoritt halsbånd:Tjenestehalsbåndene ( halvstrup ) fra tjenestehund. Savner de, tror jeg må bestille opp igjen. Det er visst seleverkstedet som lager disse, jeg har tilgode å se noen som er like brede, godt polstra og med den O'store ringen.

bf2d3b840820636d36cdb85ab9b87b6c-image.jpeg

Favoritt kobbel:

Liner48.JPG

Favoritt hundeseng:HH Universalmatter.

Favoritt godbit: Hallo, man har da hunder med næringsvett menne kalkun / kyllinghalser går det mye av. :)

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt):

seloljer.jpg

Favoritt pels produkt: :o

Favoritt hundebok (om alt innen hund):

9788299867504.jpg

Favoritt vinterdekken: Schäferpels

Favoritt regndekken: Schäferpels

Favoritt hundeeier turbukse: Jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt hundebok (om alt innen hund):

Jeg vet ikke helt hvilken av de to jeg skal velge, for jeg har to favorittbøker og begge var med på å forsterke min kjærlighet for rasen Shetland sheepdog... :) Har kjøpt en del bøker om rasen i forkant av at jeg skaffet meg rasen og i tiden etterpå, for å lese mest mulig om den.

"The Complete Shetland Sheepdog" av Margareth Norman ELLER "Shetland Sheepdog" av Anita Axelsson. Jeg har enda til jeg virkelig liker, men... :D

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): en myk fotball

Favoritt halsbånd: "designerhalsbånd" fra Alphadog.no

Favoritt kobbel: Svart, smalt lærkobbel i 6 mm tykkelse

Favoritt sele: Hurrta Y sele

Favoritt hundeseng: Bia bed

Favoritt godbit: Kjøtt

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): Salmopet Lakseolje

Favoritt pels produkt: En vanlig hundekam

Favoritt hundebok (om alt innen hund): Se øverst

Favoritt vinterdekken: bruker ikke

Favoritt regndekken: bruker ikke, men lurer på å kjøpe

Favoritt hundeeier turjakke: Bergans dunjakke om vinteren

Favoritt hundeeier turbukse: joggebukse fra Adidas! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prikkedyr= p Borzoi= z

Favoritt hundeleke (ute eller innendørs): P= tennisballer med pip fra Kong, Z= lilla silkebh

Favoritt halsbånd: P= Rødt med hjerter fra Karlie, Z= råååsa myndehalsbånd fra Jokke

Favoritt kobbel: Elgskinn i fint vær, kanalsydde fra Trine i regn

Favoritt sele: Non Stop Free motion passer godt på begge, men er ingen favoritter alikevel. Seler er vanskelig.

Favoritt hundeseng: Sengen min

Favoritt godbit: P= alt, Z= sjokolade (men hun får ikke, altså).

Favoritt tilleggsfôr (type vitaminer, oljer, helsekost som har vist god effekt): glukosamin og selolje

Favoritt pels produkt: regn

Favoritt hundebok (om alt innen hund): Akkurat nå leser vi "Den gamle hunden" av Hallgren, ganske trivelig så langt.

Favoritt vinterdekken: P= Hurrta + ulldekken, Z= ulldekken

Favoritt regndekken: P= Høøks, Z= rødt "norgesdekken" fra DG Dogwear

Favoritt hundeeier turjakke: En tjukk og god parkas med masse lommer

Favoritt hundeeier turbukse: Gaupa turbukser

Ellers klarer vi oss ikke uten baggen eller bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...