Gå til innhold
Hundesonen.no

Turid Rugaas, hundetrenerskole september 2012


Helle&Cita
 Share

Recommended Posts

Hei, hei

Er det noen her som skal starte på Turid Rugaas sin hundetrenerskole sept. 2012, bor i Oslo og skal kjøre bil ditt? Jeg trenger hjelp til skyss, betaler selvfølgelig :)

Eg skal sannsynligvis gå denne også, men eg kjører frå vest:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei

Er det noen her som skal starte på Turid Rugaas sin hundetrenerskole sept. 2012, bor i Oslo og skal kjøre bil ditt? Jeg trenger hjelp til skyss, betaler selvfølgelig :)

Du kan ta buss T10 (mot Hønefoss) fra Oslo til Nakkerud vil jeg tro. Sikkert lurt å dra opp fredag kveld i så fall, fordi jeg tror ikke T10 mot Hønefoss går hele døgnet, så drar du lørdag morgen kommer du for sent. Merk at T10 noen ganger kun går til Vikersund, og at det er enkelte avganger som går helt til Hønefoss (og forbi Nakkerud).

Det går stort sett greit å ta med hund på Timeekspressen, du betaler barnebillett for hunden :)

Sjekk rutetidene på www.ruter.no

Gled deg! Hilsen tidligere elev :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, for svar :)

Har allerede sjekket ut T10 bussen, men er litt redd for at vi plutselig skal bli kastet av bussen pga en eller annen pasasjer er allergisk og forlanger det (nå er min allergivennlig, men ....)

Har du tatt skolen til Rugaas? I såfall lurer jeg litt på hvordan det er å ha med hund ditt og hvor de da blir plassert, min hund er ikke vant til bur eller vært alene på fremmede steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...