Gå til innhold
Hundesonen.no

Stabyhoun Amigo - livet som veteran


jaktlykke
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hipp hurra for godgutten min som fyller 10 år i dag :wub: Du og jeg har opplevd sååå mye på disse årene! I 2006 ble du godkjent ettersøkshund som aller første stabijhoun I 2007 ble du N UCH og N

I dag har Amigo feiret 11-årsdagen sin med en herlig skogstur i nydelig påskevær   

Amigo holder koken i skogen enda; vi gikk ordinær blodsporprøve i dag og han suste inn til en solid 1 premie - den 18:de i rekken! Matmor er superglad i pensjonisten sin

Posted Images

Så utrolig trist:icon_cry:. Jeg kan bare kjenne på en brøkdel av de følelsene du føler når jeg tenker tanken om å måtte ta en slik avgjørelse, og bare det er kjempe vondt. Jeg kan ikke forstå hvordan du har det. Men det er godt du føler at det var en fred i det også, jeg håper det hjelper. Kondolerer :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter med deg, tusen takk for at du deler. Det er helt forferdelig å leve med hund på lånt tid, samtidig som det er det eneste en kan fordi kjærligheten er så stor. 

Jeg håper jeg kan gi mine hunder den samme avslutninga som Amigo fikk. De skal heller ikke fryse i graven. :heart: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke "bare" en hund, og de som sier det går glipp av uendelig mye i livet sitt. Jeg gråt også av dette, og kan ikke forestille meg hvordan det er for deg. Du gjorde det riktige selv om det river i sjela. Godt å ha en fin grav i nærheten du kan besøke når du ønsker det :hug:. Rart med disse hundene vi blir "kjent" med over nett gjennom mange år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...