Gå til innhold
Hundesonen.no

Perfect Image's Først Collie kull, siste drektighetsbildene s.7


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alt lever og har det veldig bra! Det var så mye liv der inni, var ikke sjans å ha noe som helst telling, de har blitt så store og aktive!

Nå er tempen for første gang under 38 grader ! Hun har hovnet opp og fått endel tykk klar slim ut bak !!

Eller ingen ting skjer er litt feil å si, siden hun driver og har pustet og peset noe veldig fælt de siste timene. Nå slapper hun av, pappa'n hennes har lagt seg på rommet og hun ligger og snorker ved

Posted Images

Nei, fy sødern, Lill. Det var da eitranes! Du har all grunn til å være skuffet, jeg tenker bare på så mange forventinger man skaper til et slikt prosjekt. Grav deg ned i søla i kveld, du. Mariner i selvmedlidenhet, det har du lov til. Men så, upwards and onwards. Lyra har proppfull livmor neste gang, det er jeg sikker på. Stor klem!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt - mange mange klemmer til dere Lill, dette var virkelig trist :(

To takk!

Ja, jeg trenger valium i sånne settinger, for ja - jeg henger meg opp i skrekkhistoriene - og igjen, better safe than sorry tenker jeg. I alle fall etter første kullet hvor det liksom ikke var noe tegn til noen ting før plutselig det ble hastekeisernsitt.

Jeg hater ting jeg ikke kan kontrollere - sånn er det bare

Etter å ha kjent på hvordan det er å miste tispe i fødsel/keisersnitt kommer jeg aldri til å ta noen form for sjanser. De følelsene jeg fikk når jeg fikk telefon om at Lotta døde under keisersnittet var ubeskrivelig jævlige, jeg har ingen ord som kan dekke hvor ***** vondt det var, å hva jeg følte på i ettertid. Jeg kan fortsatt ta meg i å bli lei meg - å tenke på Lotta, å det var ikke engang min hund. Så nei, jeg tar heller ingen sjanser, jeg betaler glatt 2000,- for å leie ett rom på klinikken om jeg føler behov for det. Somregel så går det bra, heldigvis, men jeg var ikke mye høy i hatten når siste kull ble tatt med keisersnitt her. Da var jeg REDD. Jeg priser meg lykkelig over at vi ikke hadde så veldig is i magen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :) Det var selvsagt veldig kjipt.. Men nå har liksom skuffelsen gått litt over. Jeg tror at personlig hadde jeg syntes det hele hadde vært mye verre om det hadde vært 1-2 valper der og det ble keisersnitt, spesielt siden jeg også hadde da hatt endel restriksjoner personlig mot å bruke henne igjen i avl senere... Nå er hun jo frisk og rask, og bare feit i det minste :lol:

Jeg har nye planer, og har noen hannhundeiere å snakke med så blir det nok et kull til slutten av vinteren/våren :) Hun løper jo som en klokken, så det er bare 3 og halv mnd til neste løpetid :D

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente jeg ble skikkelig skuffa altså, da jeg leste posten din på fredag. Jeg som har fulgt med og gleda meg SÅÅÅÅ mye til å se collievalper! ♥ Forstår at du må føle deg veldig skuffa nå.

Men det ble det bare en liten utsettelse da... for neste gang kommer det 10 valper, det er jeg sikker på!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...