Gå til innhold
Hundesonen.no

reQual re-silk i Noreg?


Recommended Posts

Nokon som veit kvar ein får tak i reQual Re-Silk i Noreg? I følge mamma er det vist vanskeleg å få tak i sidan det er så få som selger det, og sjølv finner eg kun utanlandske sider på nettet som selger produktet. Så er det nokon andre som evt. brukar Re-Silk og som veit kvar ein får kjøpt det her til lands? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at papillon/phaleneklubben har solgt noe resilk produkter, eller i alle fall profilert dem på utstillinger osv., så om du tar kontakt med dem så kanskje de har det enda. Evt. bare sender en mail på facebook til raserepresentanten (Gro oftedal Thu)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt med både Papillon/Phalene klubben og Kennel Ginille.

Papillon/phalene klubben selger ikkje og veit heller ikkje kven som gjer det, og Kennel Ginille skal gi seg med nettbuikken sin, og har heller ingen fleire produkter inne av reQual re-silk.

Blæææh! :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kjøpte ein "Biosilk silk therapy" og meinar det er samme, berre anna merka og skal vere meint for mennesker. Men finner ikkje ingrediensane til reQual re-silk nokon plass så eg kan sjekke, så nokon som veit? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Mamma kjøpte ein "Biosilk silk therapy" og meinar det er samme, berre anna merka og skal vere meint for mennesker. Men finner ikkje ingrediensane til reQual re-silk nokon plass så eg kan sjekke, så nokon som veit? :P

Tviler på det er det samme, er alltid ganske sterke ingredienser i vanlige hårkremer iallefall.

Men så er det vanlig i hundeprodukter også, dessverre, så kan jo være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://stargatejohnn...quid-Silk2oz/82 Jeg har brukt denne på Papillonpels,kanskje den er noe liknende re-silk? :)

Vart nett anbefalt den av ho som driv kennel Ginille, så bestilte ei slik flaske av ho sidan ho hadde fleire igjen. Skadar jo ikkje å prøve noko nytt heller så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...

Dårlig forumkotyme å bumper opp en så gammel post... Men kunne ikke dy meg. Fortsatt ett savn? 

Tok tydeligvis en del år for Requal å finne veien tilbake til Norge. Første forsendelse kom i går. Klar for salg i løpet av helga når webmaster (Meg) får lagt de inn i nettbutikk Lidogroom.com

Litt underlig at Requal ikke har vært i Norge på så lenge da de er store internasjonalt. 

 

Endret av Daniel R
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...