Gå til innhold
Hundesonen.no

En god (og litt stor) lekekompis i Oslo?


tm100008
 Share

Recommended Posts

Tidligere hadde vi mange hunder som bikkja mi kunne kose, leke og løpe med, men så har vi vært på flyttefot..

Jeg savner å se hunden min i lek med en hundekompis slik at du ser lykken lyser lang vei mens de leker :wub:

Vi møter daglig massevis av hunder, men det er laaangt mellom lekinga for de voffsene vi møter tilfeldig er gjerne små, valper, for gamle, forsiktige eller en utålmodig eier som trasker videre..

På hundetreffene rundtom er hundene ofte så små av størrelse at min hund kun lar den lille leke mens han er veldig rolig. Derfor prøver jeg lykken her på hundesonen og spør etter likesinnede lekekompiser til han.

Har du en tispe i mellomstor eller stor størrelse som liker å slå seg løs i lek eller ligge i gresset og koseleke med en trivelig og tidvis veldig barnslig hannhund - og som gjerne vil ha en ny tur/lekekompis - så gi meg et vink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem som deg at Tesh ikke får lekt, hun er så rolig med de små :P

Er ikke såå ofte i oslo, men kjører gjerne litt så frøkna får kose seg :)

Det kryr av hunder i Oslo, men desverre langt mellom de med litt størrelse og samtidig "lekbar". Hadde vært kjekt om du tar med Tesh inn til Oslo :) Jeg kan jo ha Tesh hos meg etter lekestunden hvis du vil ta deg en shopping eller noe i Oslo etterpå mens du likevel er her (og så blir du friere til å gjøre noe attåt, mener jeg :) )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere hadde vi mange hunder som bikkja mi kunne kose, leke og løpe med, men så har vi vært på flyttefot..

Jeg savner å se hunden min i lek med en hundekompis slik at du ser lykken lyser lang vei mens de leker :wub:

Vi møter daglig massevis av hunder, men det er laaangt mellom lekinga for de voffsene vi møter tilfeldig er gjerne små, valper, for gamle, forsiktige eller en utålmodig eier som trasker videre..

På hundetreffene rundtom er hundene ofte så små av størrelse at min hund kun lar den lille leke mens han er veldig rolig. Derfor prøver jeg lykken her på hundesonen og spør etter likesinnede lekekompiser til han.

Har du en tispe i mellomstor eller stor størrelse som liker å slå seg løs i lek eller ligge i gresset og koseleke med en trivelig og tidvis veldig barnslig hannhund - og som gjerne vil ha en ny tur/lekekompis - så gi meg et vink! :)

Hvordan er han med greie hannhunder? Og hvor gammel? Kovu vil gjerne leke, men vil såklart ikke ha noen dårlige erfaringer.

Jeg har samme problem som deg at Tesh ikke får lekt, hun er så rolig med de små :P

Er ikke såå ofte i oslo, men kjører gjerne litt så frøkna får kose seg :)

Minner meg på at vi bør få til en date snart igjen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er han med greie hannhunder? Og hvor gammel? Kovu vil gjerne leke, men vil såklart ikke ha noen dårlige erfaringer.

Går fint med de aller, aller fleste, men det kan hende han svarer de som er overbevisende og provoserende nok. Det ser ut til at han aller helst vil at alle er kompiser i fred og ro.. :)

Han trives godt med å henge ut med hanner, men det er ikke så mange hanner han leker mye med. Det blir stort sett mer "være sammen", snuse på de samme flekkene og sånn der med hannene. Så turing blir litt mer aktuelt da?

Bikkja går mot sitt syvende år. Trygg og voksen, men barnslig i sinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...