Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i indre østfold/akershus


Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Så hyggelig Da er det foreløpig Ås/ski området som er representert her. Det er jo mange fine steder i Ås?

Ås hadde vært fint

Jeg har tid når det skulle være

Når i morgen kan folk? Evt. når på torsdag. Jeg kan hele dagen i morgen, og etter klokka 12 på torsdag :)

Jeg og Jeanette møttes i Ås sentrum sist gang, og gikk derfra til ulike parker og koste oss. Kan jo være ved gg hallen, eller er det folk der på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vel, det har tatt tre måneder å finne ut av såå. Men jeg har forslag til et sted man kan være, riktignok litt vanskelig å komme seg dit dersom man ikke har bil, men da kan man vel avtale at de som har bil plukker med seg de som vil være med på Vestby stasjon. Det som gjør dette stedet så bra er at det er så godt som inngjerdet (minus 5 meter helt på enden) og helt perfekt å slippe hundene på, og det er mulig for eventuelle barn å huske og skli. Denne "parken" ligger rett nedenfor er en del av Hvitsten Kirke i Vestby.

Skjønner ikke helt hvor du mener her..

Vestby stasjon og Hvitsten kirke ligger jo på hver sin side av E6'en.. Så hvor denne "parken" ligger er jeg ikke helt med på hvor er???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet den enorme gressplenen der det står mange gallionsfigurer? Der den lange røde sklien og huskene står? Jeg tenker på den gressplenen rundt Hvitsten kirke! Det er dårlige bussforbindelser til Hvitsten, så man er nødt til å samarbeide om å hente de som ikke har bil, på togstasjonen.

Ser jeg har formulert meg litt dårlig, så jeg skjønner at du lurer litt :)

OT: Jeg er 99% sikker på at jeg har sett deg og Shanti i skogen på Pepperstad, hun ser skikkelig fin ut (i hvertfall på avstand) :lol: Det ser ut som om dere har stålkontroll på lydigheten! Kan si noe annet om mine pudler :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet den enorme gressplenen der det står mange gallionsfigurer? Der den lange røde sklien og huskene står? Jeg tenker på den gressplenen rundt Hvitsten kirke! Det er dårlige bussforbindelser til Hvitsten, så man er nødt til å samarbeide om å hente de som ikke har bil, på togstasjonen.

Ser jeg har formulert meg litt dårlig, så jeg skjønner at du lurer litt :)

OT: Jeg er 99% sikker på at jeg har sett deg og Shanti i skogen på Pepperstad, hun ser skikkelig fin ut (i hvertfall på avstand) :lol: Det ser ut som om dere har stålkontroll på lydigheten! Kan si noe annet om mine pudler :icon_redface:

Ja det er sikkert oss du har sett, flyr mye uti skauen her vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet den enorme gressplenen der det står mange gallionsfigurer? Der den lange røde sklien og huskene står? Jeg tenker på den gressplenen rundt Hvitsten kirke! Det er dårlige bussforbindelser til Hvitsten, så man er nødt til å samarbeide om å hente de som ikke har bil, på togstasjonen.

Ser jeg har formulert meg litt dårlig, så jeg skjønner at du lurer litt :)

OT: Jeg er 99% sikker på at jeg har sett deg og Shanti i skogen på Pepperstad, hun ser skikkelig fin ut (i hvertfall på avstand) :lol: Det ser ut som om dere har stålkontroll på lydigheten! Kan si noe annet om mine pudler :icon_redface:

haha Det er jeg som har tatt feil :whistle:

Jeg har blanda den med Vestby kirke jeg da, så da er det ikke så rart jeg ikke skjønte noe, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...