Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettsider som selger billig utstyr til hund


Recommended Posts

Hei!

Jeg skal/ønsker meg en valp i løpet av et halvt års tid - muligens vente til sommeren 2013. Det jeg lurte på var om noen vet om noen nettsider som selger billig utstyr til hund? Har lyst å kjøpe inn litt på forhånd før hunden kommer. :)

På forhånd takk!

Mvh. Heidi

Hooks.no er ganske billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har faktisk endel billig på coop (extra), jeg kjøpte et nylonbånd derfra her om dagen, 2,5 m langt (synes det er sjeldent å finne noe som er lengre enn 2 m jeg), og det bestod faktisk "uoppmerksom eier, oppmerksom hund og ops der var det en katt i grøften" - testen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal/ønsker meg en valp i løpet av et halvt års tid - muligens vente til sommeren 2013. Det jeg lurte på var om noen vet om noen nettsider som selger billig utstyr til hund? Har lyst å kjøpe inn litt på forhånd før hunden kommer. :)

På forhånd takk!

Mvh. Heidi

Jeg selger litt av hvert :) sele blandt annet, og gensere, bånd, osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del på nettdyret.no, vet ikke om de er så eksepsjonelt billige, men de er trivelige å handle med i alle fall :)

ellers har jeg også kjøpt noe på hundeutstyr.no og ellers litt både her og der. Sjelden jeg kjøper noe i dyrebutikker (fysiske) egentlig, bortsett fra fôr, men selv det kjøper jeg oftest i en sportsbutikk med dyreavdeling + V&H fra annet utsalgssted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...