Gå til innhold
Hundesonen.no

"Kul" på bakbeine


Recommended Posts

Theo har en kul på bak beine som ikke er hard, den er myk og litt føflekk-vorte aktig uten farge.

Han har hatt den så lenge jeg har hatt han som er litt over 1år, og har vist hatt den så lenge forrige eier også kan huske.

Veterinæren tittet fort på den da jeg var hos de i fjor sommer å klippet neglene hans. Å hun mente det bare var en fettkul, og det er det sikkert. Å at så lenge den ikke hadde forandret seg på alle de årene var det ikke noe å bry seg om...

Men nå den siste uken synes jeg liksom at den ser litt hoven ut til tider. Å så er den som den var før ikke lenge etter...kle

Han bryr seg ikke om at jeg tar på den, det har han aldri gjort. Kan klemme på den osv uten at han bryr seg...

Skal til dyrlegen den 21 denne mnd for helse sjekk, men kjenner at denne kulen nå stresser meg litt. Så skal få de til å se bedre på den da...

Men noen som har hund som har noe lignende eller har hatt?

Den ser sånn her ut:

post-10773-0-56180800-1339172444_thumb.j

post-10773-0-92384000-1339172615_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok de prøve av den for å se om den var god eller ond artet?

Eller var det noe de så uten det?

Den sitter sånn til at jeg er redd huden blir veldig stram der vist de fjerner den, og må skjære mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...