Gå til innhold
Hundesonen.no

HOLD DERE UNNA!


Pekejeger
 Share

Recommended Posts

Jeg har ikke for vane og henge ut enkelt individer .Men her må det jo si ifra's

Denne personen drev kennel lite stykke unna her jeg bor

http://www.aftenpost...n=#.T9E0XtUg-So

Dette er bare 1 av mange historier . Hun driver for tiden på i sverige . Hun var på TV i dag og går rykter om at hun har byttet navn til Anne Olsen

Altså jeg er ikke imot at Folk avliver Dyrene sine selv om enn avlivning er nødvendig .

Men her handler det om enn person som har latt enn syk hund ikke få hjelp men ikke nokk med det . Så har dem latt henne dø i kulden med feber og betennelser og latt andre dyr spise av den døde kroppen . Det er jo **** meg så grotesk at man av og til kunne tenke seg at det eneste rette er og få sperret sånne inne for altid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare 1 av mange historier . Hun driver for tiden på i sverige . Hun var på TV i dag og går rykter om at hun har byttet navn til Anne Olsen

Altså jeg er ikke imot at Folk avliver Dyrene sine selv om enn avlivning er nødvendig .

Men her handler det om enn person som har latt enn syk hund ikke få hjelp men ikke nokk med det . Så har dem latt henne dø i kulden med feber og betennelser og latt andre dyr spise av den døde kroppen . Det er jo **** meg så grotesk at man av og til kunne tenke seg og stemme for Dødstraff og få det som i USA

Jeg får ikke sett linken på dette nettverket og aner ikke hva du linker til, men å fortjene dødsstaff for å la ikke behandle et sykt dyr? Dyr i naturen dør langsomt av infeksjoner, feber og kulde stadig vekk - det er faktisk en naturlig død, så lenge menneskene ikke har forårsaket disse lidelsene. Som dyreeier skal man likevel ta ansvaret med å forhindre unøde lidelser, men selv om dette ikke blir gjort er neppe på ille at man vil drepe et annet menneske for å "rettferdiggjøre" handlingen.

Om dette er snakk om Aud Stokman (som det finnes flere tråder om allerede), så er det uten tvil en person med psykiske lidelser som trenger hjelp fordi hun mishandler dyr til døde. Å mishandle dyr til døde er noe annet enn det du nevner (at en hund har en infeksjon/feber, ikke får handling og dermed dør), da mishandling har som formål skape lidelser. Alikevel er synes jeg det er skremmende at du synes dødsstraff er passende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol . Gjorde enn stor feil linka til feil link . Vell her er den http://www.finest.se...39&beid=1709321

Ja det er om Aud Stokkman.

Nei jeg Visste ikke at det var flere tråder uansett så har det ingeting og si da hun fortsatt får drive på .Og hun var på tv i dag og da gjelder det og sifra

Vell jeg mener ikke at jeg skal drepe vedkomende eller at hun burde bli drept .

Jeg mener Retslig dødstraff som dem har i USA. altså elektrisk stol osv .Dette er helt legetimt og ytre. Og ikke trusler

Og ja du synes kanskje det er ekstremt vell i noen tilfelder så synes jeg vi burde hatt det i Norge også . Og Aud har gjort mye mer enn bare dette . Og jeg kommer OVERHODE IKKE med trusler for jeg skal ikke drepe noen .

Men jeg synes i visse tilfelder at Paragraf med dødstraff kunne vært i Norge også .

Som for eks. når det gjelder . Incest .Pedofili. Grove drap . Torturering . osv osv

Ok jeg er helt klart FOR ett rehabliterende fengsel system . På mange saker for der kommer spørsmålet . "Hvem vil du ha som nabo?" enn som har blitt straffet hardt sitti inne i mange mange år uten kontakt med omverden . Den kommer ut 10 ganger værre enn hva enn som har blitt noen lunde rehablitert gjør .

Men på de groveste forbrytelsene hvor det faktisk ikke er noe håp så kan man jo spørre seg om man kunne tenke seg personen som nabo uansett ?

Og ja det var kanskje litt skarpt og si at vi burde ha dødstraff for den slags som Aud har begått . Men blir så forbanna

Men jeg kan si så . at jeg har ikke tenkt til og gjøre noe sånt som sagt er det RETSLIG dødstraff jeg mener altså dømt til døden av myndighetene og retten.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Vell jeg mener ikke at jeg skal drepe vedkomende eller at hun burde bli drept .

Jeg mener Retslig dødstraff som dem har i USA. altså elektrisk stol osv .Dette er helt legetimt og ytre. Og ikke trusler

Og ja du synes kanskje det er ekstremt vell i noen tilfelder så synes jeg vi burde hatt det i Norge også . Og Aud har gjort mye mer enn bare dette . Og jeg kommer OVERHODE IKKE med trusler for jeg skal ikke drepe noen .

Så å drepe noen i en elektrisk stol er ikke å drepe vedkommende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun stopper ikkje opp hun der ! :-( Fant en annonse skrevet på norsk forrige uke på Blocket.se. Selgeren gikk under navnet Anne Olsen, og solgte Rottweiler blandingsvalper. Bosted passer med infoen som ligger ute om A.S. Så ingen tvil om at det er hun... Tragisk, så tragisk!

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/oeyenvitne-hun-brant-rocky-med-lighter-i-ansiktet-3799223.html#.T87yWDEeBLc.facebook

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14919059.ab

http://www.dalademokraten.se/Dalarna/Lars-hamtade-hem-sin-hund-fran-djurplagare/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...