Gå til innhold
Hundesonen.no

Emma er skambitt...


Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det var i hunden som angrep sitt hus vi var i. My kjenner denne hunden godt fra førav, de har vært mye sammen og vi kaller dem bare "kjærestene" De to går kjempe fint overens. Men Det virket ikke so

Er vanskelig å huske på å oppdatere her også, har vel blitt mest på facebook! Emma har det veldig veldig bra mtp på forholdene. Hun spiser nesten ikke temgesic lengre, bare ved behov. Sårenr gror

Knalltøff ja, her om dagen kom en av nabohundene (ca. 20kg stor og nesten helsvart) løpende bort til verandaen vår hvor Emma sto og snuste imellom gelenderet. Hun begynte å glad-pipe og logre som en g

Kjære vene.. dette må jo være alle småhundeieres verste mareritt. Jeg har mang en gang kjent på angsten når minihunden plutselig vil bort til ukjente hunder. Hun er jo så megasosial med andre hunder, men faren for at ting kan skje er jo såklart tilstede. Og man forventer jo aldri noe sånt. Håper virkelig dette går rette veien for Emma og at hun kommer seg raskt og uten for store men. :( Stakkars lille.

*passe litt ekstra på minihunden*

Edit:

Må si det er mildt sagt sjokkerende at en hund går til angrep på en annen hund i dens hus, attpåtil mens eieren er i ferd med å løfte hunden opp på armen. Altså, greit med jaktinnstinkt, men det der blir heavy shit synes jeg altså. Jeg hadde blitt forbanna om det samme skjedde hos oss, og hadde aldri verden sluppet den hunden i nærheten av noen av mine ever. Så jammen synes jeg du er allright med eieren av den andre hunden ift. det jeg hadde klart å være.. Creds

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er mitt største mareritt som småhund eier

Fikk vondt i hele meg da jeg leste hva som hendte... Stakkars lille Emma, og stakkars deg :no:

Ønsker Emma masse god bedring både fysisk og psykisk... :flowers:

Vil tro eieren av den andre hunden har det helt forferdelig nå... Må være grusomt å vite at hunden ens har gjort noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :( :( Får skikkelig vondt av å lese dette. Det samme skjedde med yngstemann her og, men da var det en boxer som angrep. Heldigvis gikk det fint, men fy søren hvor ****** det er når det står på :(

Masse god bedring til den lille, håper hun slipper smertene fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i hunden som angrep sitt hus vi var i. My kjenner denne hunden godt fra førav, de har vært mye sammen og vi kaller dem bare "kjærestene" :P De to går kjempe fint overens. Men Det virket ikke som om han så på Emma som en hund i det hele tatt. Øynene hans lyste jakt, det så ut som en jakthund som ser fugl eller kanin. Eller en malle som ser en katt... Det GNISTET liksom.

Og at hunden slapp opp og fikk tak i Emma, var rett og slett samboeren min og eieren av hunden som angrep sin feil. De hadde drukket noen øl, og glemte seg av og slapp hundene inn inngangsdøra først.. Menneskelig svikt rett og slett. Emma skal aldri være med inn der igjen, det er helt sikkert.

Nå er vi hos veterinæren, Emma har fått renset sårene og tatt ut drenene. Og blitt tvangsvannet og spist en halv boks med veterinærfor for å få opp blodsukkeret. Etter maten var hun plutselig i storform, og veterinæren tok henne med seg ut for å gå en liten tur med henne. Emma jogget rimundt i bodyen sin og pep ikke med mindre bodyen begynte å gnage i skulderområdet.

Veterinærenr syntes stingene så veldig bra ut, og at de hadde grodd mye på et døgn og mente at infeksjonsfaren var adskillig lavere nå. :) deilig å høre, føler meg 1000kg lettere nå!

  • Like 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det er helt utrolig hva de tåler de der hundene. De er virkelig fightere altså! Hun er tilbake til 100% på null komma niks nå skal du se. :) Videre god bedring, og stor klem til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes største mareritt! Herregud, jeg har så vondt av deg og Emma nå! Men flott å høre at det går rette veien :) Masse god bedring til lille sjarmtrollet, og en stor klem til deg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle snille og trøstende ord, og lykkeønskninger. Det varmer langt inni hjerterota <3 Blir nesten litt overrasket over alle som har spurt om Emma, og ønsket henne god bedring! :)

Eieren av hunden som bet liker ikke små hunder, syns de er teite og irriterende. Emma derimot, sjarmerte seg inn på han ned én gang. Som vanlig :P hun sjarmerer alle før eller siden :D

Nå har hun fått nest siste dose idag, og skal gå ned på dosen igjen imorgen. 1 tamgesic(?) i Emma-dose er 0,2mg. :P det er én tabelett. Nå idag har hun fått 3/4, imorgen skal hun ha 2/4. Om smertene ikke blir for ille, skal hun gå over til å bare spise smertestillende tyggetabeletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygg historie, godt at lille hunden er på bedringens vei. Men å kalle dette et utslag av jaktlyst??? En hanhund som gjør slikt mot en tispe, er ikke riktig skrudd sammen i hodet, og det håper jeg eieren skjønner. Og tar sine forholdsregeler heretter, for dette var direkte skummelt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...