Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden

2,258 innlegg i emnet

12 minutter siden, tmp skrev:

Noen som vet hvor jeg finner "fór- og vannskålunderlegg"? Sånn matte-ish som suger til seg fuktighet..

Vet ikke hvor de har som suger til seg fuktighet, men jeg bruker dørmatte eller sånn matte til å ha fremfor dusjen. Fungerer finfint her. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Noen som vet hvor jeg finner "fór- og vannskålunderlegg"? Sånn matte-ish som suger til seg fuktighet..

Retreq har soggy doggy. Vi bruker ei svær bilmatte under vannskåla

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 20.9.2017 at 5:42 PM, Nathalie98 skrev:

@Carro92, dogmania, måtte du bestille ny sele for å bytte og betale for den, før du fikk retur på den andre? Jeg vil ha turkis sele, og de som muligens solgte her har ikke :lol: 

Jeg sendte i retur og fikk ganske kjapt nye seler i riktig størrelse :)

1 time siden, tmp skrev:

Jeg har denne, og er veldig fornøyd!!  Mindre større enn på linken, kosta 40-50,- og er gull verd. :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Kristiin skrev:

Jeg sendte i retur og fikk ganske kjapt nye seler i riktig størrelse :)

Jeg har denne, og er veldig fornøyd!!  Mindre større enn på linken, kosta 40-50,- og er gull verd. :)

Var sånn jeg også mente, kom bare ikke på navnet :lol:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Noen som har tips til hvem eller hvor jeg kan bestille spesiallaget "agility-bånd"? Med navn på? Ala slik som på bilde? 
8422aa8b36eadaccd0c15300a665edc1.jpg

Jeg kan lage til deg. Kan se litt på Pointdal hundeutstyr på Facebook over hva jeg tidligere har laga og hvilke farger og slikt jeg har :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Haqihana eller godt utvalg Rogz i fysisk butikk i Vestfold? :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste stedet å kjøpe Björkis nomesele? Er det bare jami eller finnes det noe i Norge også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 hour ago, Turb said:

Beste stedet å kjøpe Björkis nomesele? Er det bare jami eller finnes det noe i Norge også?

Jeg ga opp til slutt.. fant jo ingen sted jeg kunne prøve. Fant en butikk i sverige men den var litt vel langt unna der jeg skulle :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Anette skrev:

Jeg ga opp til slutt.. fant jo ingen sted jeg kunne prøve. Fant en butikk i sverige men den var litt vel langt unna der jeg skulle :P

Søren... da får jeg bare satse på Jami da. Får se om noen jeg kjenner skal til Sverige snart igjen :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte Bjørkis-sele til Nora på Kløfta, men det er jo noen år siden, så det kan jo være at de ikke har de lenger? Men det kan være verdt å sjekke ut, kanskje :) 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 timer siden, 2ne skrev:

Jeg kjøpte Bjørkis-sele til Nora på Kløfta, men det er jo noen år siden, så det kan jo være at de ikke har de lenger? Men det kan være verdt å sjekke ut, kanskje :) 

Pets på Kløfta? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
42 minutes ago, Turb said:

Pets på Kløfta? 

Ja, er det ikke det den heter da, den som har hest på taket? :P 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 29.10.2017 at 8:55 PM, Anette skrev:

Koster det ikke det samme for standardstørrelsene som å få spesialsydd da? :lol:

Jeg betalte iværfall ikke horribelt mye for spesialsydd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 hours ago, Kristiin said:

Koster det ikke det samme for standardstørrelsene som å få spesialsydd da? :lol:

Jeg betalte iværfall ikke horribelt mye for spesialsydd

Vel jeg har en som ikke passer henne, så jeg ville gjerne prøve og se hva jeg ville ha :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skinn til å søke etter når man trener smeller? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billige patch til å feste på julius k9 sela? Gjerne med navn :ahappy:

Sjekket ebay, fant bare de standard til rundt 50,- for en. Å rundt 150-200,- med navn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
21 timer siden, Vilje skrev:

Skinn til å søke etter når man trener smeller? :)

Prøv hobbybutikker? :)

....

Hvor får jeg kjøpt rimelige sporflagg? Skulle hatt fire.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kløv med små kløvvesker? Er til Rutta (labrador). Vil ha kløv, men ikke en med store vesker. Jeg har veldig sjeldent behov for at hun bærer noe særlig. Eneste jeg har sett som ikke ser massive ut er ruffwear og julius k9, noen som har andre forslag? Den må være god å bære da, for selv om den ikke blir tung, så bæres den over tid og i krevende terreng.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, mushi skrev:

Prøv hobbybutikker? :)

...

Hvor får jeg kjøpt rimelige sporflagg? Skulle hatt fire.

Fant lærreimer på Panduro med bredde på 2 cm, som jeg tenker fungerer greit! :)

Har kjøpt mine på kreativhund.no, men usikker på hvor billige de var. Sjekk dogmania.se kanskje, de pleier å være billige. :)

Akkurat nå, LinL skrev:

Kløv med små kløvvesker? Er til Rutta (labrador). Vil ha kløv, men ikke en med store vesker. Jeg har veldig sjeldent behov for at hun bærer noe særlig. Eneste jeg har sett som ikke ser massive ut er ruffwear og julius k9, noen som har andre forslag? Den må være god å bære da, for selv om den ikke blir tung, så bæres den over tid og i krevende terreng.

Ville gått for ruffwear til det bruket, det gjorde jeg selv, og flere venninner som går mye tur som også har gjort. Sitter godt den. :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stellekoffert til alt pelsstell-dillet? Hvem har det til en spiselig penge, så jeg kan ønske meg til jul?? Evt tips på søkeord mottas også med stor takk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Stellekoffert til alt pelsstell-dillet? Hvem har det til en spiselig penge, så jeg kan ønske meg til jul?? Evt tips på søkeord mottas også med stor takk...

Jeg vet flere har endt med å kjøpe ulike former for verktøykasse i stedet - ta en runde på Biltema, Jula, Rusta, Clas Ohlson, Coop Bygg og disse (online eller faktisk butikk), og se om du finner noe du synes er pent nok? De koster mye mindre enn lekre stellekofferter i råsa bling fra groomingforhandlere, men ser jo litt kjedeligere ut også - med mindre du er flink med spraymaling og limpistol.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutter siden, SFX skrev:

Jeg vet flere har endt med å kjøpe ulike former for verktøykasse i stedet - ta en runde på Biltema, Jula, Rusta, Clas Ohlson, Coop Bygg og disse (online eller faktisk butikk), og se om du finner noe du synes er pent nok? De koster mye mindre enn lekre stellekofferter i råsa bling fra groomingforhandlere, men ser jo litt kjedeligere ut også - med mindre du er flink med spraymaling og limpistol.

Jeg er sterk motstander av rosa bling, men vil gjerne ha litt mer orden i sakene enn jeg har pr nå. Og noe som tar bedre vare på sakser, kammer og anna stasj som koster uforholdsmessig mye peng... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Kokospaniel skrev:

Jeg er sterk motstander av rosa bling, men vil gjerne ha litt mer orden i sakene enn jeg har pr nå. Og noe som tar bedre vare på sakser, kammer og anna stasj som koster uforholdsmessig mye peng... 

Denne er jo stilren, og koster bare 249 kroner - men jeg aner ikke hvordan romfordelingen er oppi, om den er hensiktsmessig å bruke for mindre ting enn hammer og skiftenøkkel :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
42 minutes ago, Kokospaniel said:

Jeg laget meg min egen trimmekoffert ved hjelp av følgende:

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Arbeidsbenk-og-oppbevaring/Sortimentboks-og-modulbakk/Aluminiumskoffertsett-3-stk-2000034601 og skumgummi

Jeg skar da bare ut passende størrelse på skumgummien slik at den passet i boksen. Deretter skal jeg langsgående striper i den slik at jeg kunne legge sakser, kniver og kammer stødig :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte før på Canider, slike popupbur- kjempekjekke. Men finner ingen som selger det...Vanvittig dumt at Canider la ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da kan du ikke ha prøvd å gå på tur i ei skikkelig nord-vest ramling på Andøya.  Enkelte ganger finnes det faktisk dårlig vær altså.   Jeg har ganske bra klær, og stjeler rett som det er aklima-ullundertøyet til TJ og med gode ullsokker og ullgenser, og med gode tova ullvotter på fingrene - vindtett lag utapå der igjen. Fryser gjerne litt i starten og slutten på tur uansett, og blir frossen etterpå. Men så fryser jeg også lett.  
    • Det har snødd -masse- nå det siste døgnet, og alle brøytere kjører for fullt- men så er det sånn at folk ikke kan være flere steder på en gang, og folk er fryktelig sure over at de ikke er prioritert øverst! Tenk at sykehjemmet feks blir brøytet først. Huffamei.
      Uansett, jeg og samboer har firmaabo på hans navn, da det er hans firma og jeg får nå alle sms'r med klaging og det hele. Prøver veldig hardt å ikke svare syrlig til alle sammen men begynner å bli vanskelig Hadde jeg kjørt snøen hadde jeg f*** meg lempet det foran døren til alle sammen.
      "Det er over 4 timer siden sist du brøytet her, det er nå ufremkommelig. Regner med at du kommer hit NÅ og brøyter så jeg rekker fotballtrening klokken 18"  Ja, selvsagt skal kjøre igjennom hele kommunen for å få brøytet hos deg igjen nå så DU rekker fotballtreningen din lille viktigper, for du er virkelig mye viktigere enn andre.
      "Vil at det brøytes hos oss før du begynner på sykehjemmet"  Selvsagt skal du prioriteres foran sykehjemmet, for sjansen er vel ikke stor for at noen av de eldre der trenger nødhjelp liksom. 
      Han har opplevd at folk bråstopper foran han, for å så kjefte han ned for at det har tatt så lang tid før det ble brøytet der...  Samboer har ikke vært hjemme siden klokken 5 og han og alle andre brøyter konstant, men nei man får ikke vært flere steder på en gang og de får ikke jobbet fortere enn det er forsvarlig. Fatter ikke at han gidder dette år etter år! Han har prøvd å gi seg flere ganger, men da er det mangel på mannskap og krise så han gir alltid etter. 
    • Jeg har ikke allverdens kjennskap til EB, men vi deltok sammen med en på VOM dogrun i fjor. Det ble sagt at det var en frisk og sprek utgave av rasen, og den kollapsa etter 500 meter  Det var ikke spesielt varmt den dagen heller, 11-12 grader og overskyet med litt regn i lufta...
    • ❤️❤️ Veldig deilig! Takk ❤️ Lang ventetid, men akkurat nå verdt det når man endelig sitter her. Bare de kommende ukene går knirkefritt og UL om 3 uker viser et bankende hjerte skal jeg slappe av litt mer  
    • Næh, det er ikke helt sant altså. Jeg er nå på min tredje jakke derfra og er godt fornøyd med dem. Jeg er dog enig i at ikke alt er av like god kvalitet, men noe bra finnes det da.   
  • Nylig opprettede emner