Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden

2,195 innlegg i emnet

Akkurat nå, maysofie skrev:

Har funnet de fra Trixie, ja. Men så var det dette med ensfarget og sett inkludert leiebånd, da :lol: 

har ingen anelse hvordan de her er på levering, men her har de tre farger ihvertfall: https://vetzoo.no/valpesett-sele-koppel?gclid=CjwKCAjwos7NBRAWEiwAypNCe2XvOenMUD84_ooJeulRXD5WtiViuggsqqkx1oEe8iMcJAu2BHEImhoCZdkQAvD_BwE#!child=20248

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om butikker som har zero dc faster i butikk, eller mulighet for å bestille og bytte størrelser/sende tilbake om den ikke passer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Noen som vet om butikker som har zero dc faster i butikk, eller mulighet for å bestille og bytte størrelser/sende tilbake om den ikke passer?

Dogmania.se, kjappe leveringer, enkelt å bytte selene om de ikke passer :) jeg fikk kjapt og enkelt ordna retur av de selene hvertfall! :) ikke har de så dumme priser på de selene der kontra andre steder jeg har sett :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
13 minutter siden, Annik skrev:

http://www.ebay.co.uk/itm/162348748038

http://www.ebay.co.uk/itm/251881886151

Hva med noe slikt, @maysofie? :)

Edit; de er vel riktige farger også, om jeg ikke husker helt feil? :D

Neesten riktige farger :P Jeg ekke noe fan av de der 'hengeselene', vil aller helst ha vanlig Y- eller H-sele :) 

---

Tenkte unngå eBay. Vil også ha så clean ensfarget som mulig, uten trykk eller mønster. De rene Trixie-selene hadde vært perfekt bare med regulering på magen og i sett :lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Nathalie98 skrev:

Rimelig sikker på at dyreriket på Revetal har, ring å hør :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 timer siden, Carro92 skrev:

Dogmania.se, kjappe leveringer, enkelt å bytte selene om de ikke passer :) jeg fikk kjapt og enkelt ordna retur av de selene hvertfall! :) ikke har de så dumme priser på de selene der kontra andre steder jeg har sett :)

Takk for svar! Skal sjekke ut :)

5 timer siden, Ozzy skrev:

Rimelig sikker på at dyreriket på Revetal har, ring å hør :)

Takk, får høre, greit å kunne prøve med en gang! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 9.9.2017 at 9:00 PM, Nathalie98 skrev:

Troll har også, i fysisk butikk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, Kristiin skrev:

Troll har også, i fysisk butikk :)

Takk, får prøve å ta en tur dit neste gang vi drar oppover :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Nathalie98 skrev:

Takk, får prøve å ta en tur dit neste gang vi drar oppover :)

De har vell andre fysiske butikker rundt om (tror jeg :lol:)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Kristiin skrev:

De har vell andre fysiske butikker rundt om (tror jeg :lol:)?

Nei, ikke som jeg vet om - COOP forhandler fôret :lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er egentlig veldig fornøyd med refleksvesten Polar fra Hurtta, men small er i minste laget. Dessverre blir medium for stor... Noen tips til hvor jeg kan få tak i noe tilsvarende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Trillian skrev:

Jeg er egentlig veldig fornøyd med refleksvesten Polar fra Hurtta, men small er i minste laget. Dessverre blir medium for stor... Noen tips til hvor jeg kan få tak i noe tilsvarende?

Ene hunden min er også i mellom størrelsene på Hurrta Polar- jeg endte med å kjøpe denne "kopien" fra Høøks til han i stedet. Funker helt greit :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, JTT skrev:

Ene hunden min er også i mellom størrelsene på Hurrta Polar- jeg endte med å kjøpe denne "kopien" fra Høøks til han i stedet. Funker helt greit :)

Men det er jo samme mål som Hurtta..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
51 minutter siden, Trillian skrev:

Men det er jo samme mål som Hurtta..?

Jeg kjøpte iofs i fjor, men prøvde i butikken og fant en som var passe. Mulig den var "feilvare" størrelsesmessig og at jeg bare hadde flaks?!?

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor i Østfold evt Kongsberg jeg kan få tak i denne fysisk i butikk? Skulle helst ha prøvd på sære pointerlusen c :) og om jeg kan få tak i her i Kongsberg nå så blir jeg glad, ho har kutta opp magen en del her og skulle gjerne hatt den for å fortsette jakta videre denne uka

6398735e15e98fffa18ddfe52b3363c5.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Carro92 skrev:

Noen som vet hvor i Østfold evt Kongsberg jeg kan få tak i denne fysisk i butikk? Skulle helst ha prøvd på sære pointerlusen c :) og om jeg kan få tak i her i Kongsberg nå så blir jeg glad, ho har kutta opp magen en del her og skulle gjerne hatt den for å fortsette jakta videre denne uka emoji85.png

Har du vært innom på dyrebutikken ved Baneveien? Lenge siden jeg var der sist, men mener de hadde noe Non-stop utstyr da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har du vært innom på dyrebutikken ved Baneveien? Lenge siden jeg var der sist, men mener de hadde noe Non-stop utstyr da.

Nei, den kan jeg dra ut å sjekke nå! Takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 11/7/2016 at 11:24 AM, Tuvane said:

Disse leter jeg også etter. Jeg kjøpte mine på felleskjøpet for noen år siden, men finner de ikke igjen. :( De er så utrolig gode, men begynner å bli veldig slitte.

Se hva jeg fant i årets vinterkolleksjon! Her skal der hamstres! https://www.xxl.no/matt-knitted-fingerless-merino-glove/p/1119785_1_style

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dårlig gjort, mange bra diskusjoner og svar på spørsmål. Og ekspertsvar og artikler.
    • Men tråden handler jo nettopp om hvilke raser man synes er penest/vakrest Jeg liker utseendet på min egen hund, men det er mange raser jeg synes er penere og heller hadde valgt om jeg skulle valgt utelukkende basert på utseende. Saarloos, husky, hvit gjeterhund, groenendael, saluki, irsk setter, spanieler av riktig type (for eksempel fielden til @Orca) 
    • Jeg syns de store tunge pelsene på show affene gjør at de gir inntrykk av å være firkanta og tunge   Selv om de er aldri så typete og kule. Slik skal affer se ut i min verden  
    • Peneste hunderase... Den er fryktelig vanskelig!  For meg så har jeg så mange raser jeg syntes er lekker, men når alt kommer til alt så går det på enkelt individer. Ser jeg et individ som beveger seg elegant, lett og uanstrengt så syntes jeg det er noe av det vakreste som finnes!  Så for meg er bevegelser så mye vakrere enn selve utseende, hvis det gir noe mening      
    • Hei.  Jeg har en tispe som ble parret den 17 juli.  Hun har hatt å har alle tegnene på drektighet, slim bak, kvalme, sover mye osv. har veldig mye melk i jura, sånn at di drypper melk. Begynte på lørdag å grave rundt omkring å pese. Å etter det har hun egentli bare sove. Så tok henne med til dyrlegen i går, han er ikke noe vant til smådyr å holder mest på med gårdsdyr. Han tok ultralyd på henne i 40 sekund å kunne si hun ikke hadde noe.  Er det mulig at det bare er innbilt å at hunden kan være så presis med tidene? 5-6 uker klart slim, 3-4 uker oppkast, 8-9 uker grave å pese? Har ikke adoptert noen bamser men er helt rar. 
  • Nylig opprettede emner