Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Hvor får jeg kjøpt sånne merkeklyper med rød/oransje plastikkrems på? trenger det når jeg skal gå spor med Alvin, er så lei av halvbra hjemmemekka greier som ikke holder mål.. Har googlet en stund, men får ikke noen bra treff.. 

Eventuelt om noen veit hvor jeg kan få kjøpt utstyr til å lage selv som holder så hadde jeg blitt evig takknemlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mentha skrev:

Hvor får jeg kjøpt sånne merkeklyper med rød/oransje plastikkrems på? trenger det når jeg skal gå spor med Alvin, er så lei av halvbra hjemmemekka greier som ikke holder mål.. Har googlet en stund, men får ikke noen bra treff.. 

Eventuelt om noen veit hvor jeg kan få kjøpt utstyr til å lage selv som holder så hadde jeg blitt evig takknemlig :) 

Ikke sikkert det er det du ser etter, men jeg bruker sperrebånd fra biltema og knytter fast i klesklyper.  Altså sånn:

 

2000021765.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, WelshenNemi skrev:

Ikke sikkert det er det du ser etter, men jeg bruker sperrebånd fra biltema og knytter fast i klesklyper.  Altså sånn:

 

2000021765.jpg

ja, det kan jo være et alternativ :) Er nok det jeg ender med å gjøre, finner jo ingenting ferdiglaga på nettet :P Tusen takk for tips!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I fjor hadde XXL noen generiske, fingerløse vanter i merinoull. Svarte, ganske tynne. Jeg bruker mine masse under votter og andre hansker, og skulle gjerne hatt et par par (...) til. Men i år har de ikke. Jeg har sjekket sportsbutikker, Magasinet, ymse klesbutikker og nett, men ikke funnet noen som ligner. Noen tips om hvor jeg kan finne det? Altså, tynne, fingerløse vanter i ull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, simira skrev:

I fjor hadde XXL noen generiske, fingerløse vanter i merinoull. Svarte, ganske tynne. Jeg bruker mine masse under votter og andre hansker, og skulle gjerne hatt et par par (...) til. Men i år har de ikke. Jeg har sjekket sportsbutikker, Magasinet, ymse klesbutikker og nett, men ikke funnet noen som ligner. Noen tips om hvor jeg kan finne det? Altså, tynne, fingerløse vanter i ull?

Disse leter jeg også etter. Jeg kjøpte mine på felleskjøpet for noen år siden, men finner de ikke igjen. :( De er så utrolig gode, men begynner å bli veldig slitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutes ago, simira said:

I fjor hadde XXL noen generiske, fingerløse vanter i merinoull. Svarte, ganske tynne. Jeg bruker mine masse under votter og andre hansker, og skulle gjerne hatt et par par (...) til. Men i år har de ikke. Jeg har sjekket sportsbutikker, Magasinet, ymse klesbutikker og nett, men ikke funnet noen som ligner. Noen tips om hvor jeg kan finne det? Altså, tynne, fingerløse vanter i ull?

 

29 minutes ago, Tuvane said:

Disse leter jeg også etter. Jeg kjøpte mine på felleskjøpet for noen år siden, men finner de ikke igjen. :( De er så utrolig gode, men begynner å bli veldig slitte.

Canelana har. Avhengig av dem. Ser de selger pulsvarmere på nett. jeg kjøpte fingerløse votter som dekker til fingrene, på stand hos dem i sommer.

http://www.canelana.no/produkt/pulsvarmere/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Neimen? Så kjipt da.... :( De hadde masse kule produkter jo.... Kanskje de har bytta server eller adresse eller noe og sliter med å få sidene opp igjen? 

Altså den siden du linka til - selve produktet :lol: Siden er der, men merkebånda borte, jeg kunne nemlig tenkt meg slike merkebånd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2016 at 11:55 AM, enna skrev:

 

Canelana har. Avhengig av dem. Ser de selger pulsvarmere på nett. jeg kjøpte fingerløse votter som dekker til fingrene, på stand hos dem i sommer.

http://www.canelana.no/produkt/pulsvarmere/

Pulsvarmerer har jeg flere av. De går utenpå de nevnte fingerløse vantene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kristiin skrev:

Altså den siden du linka til - selve produktet :lol: Siden er der, men merkebånda borte, jeg kunne nemlig tenkt meg slike merkebånd :P

Jeg fikk ikke opp siden heller, jeg... :o - men nå gjorde jeg det like vel :D
Kanskje de er tomme? Går muligens an å sende dem en mail og spørre... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2016 at 11:30 AM, Kokospaniel skrev:

Canalana pleide å ha tjukk ullbadekåpe, nå ser det ikke ut som de selger den lengre. Noen andre som kan ha? Billettmerke "Vintervalp og kaldt ute om natta"

Jeg har et vinterdekken med refleks i str 30 eller 35 som du kan låne hvis det kan passe? Må sjekke str i morgen, må lete litt i boden. 

Skal på Fjellanger en tur på lørdag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, mokken skrev:

Jeg har et vinterdekken med refleks i str 30 eller 35 som du kan låne hvis det kan passe? Må sjekke str i morgen, må lete litt i boden. 

Skal på Fjellanger en tur på lørdag.

 

Oi, det kan være bra! Vi har kjøpt vanntett vinterdekken til han, men det er foreløpig litt stort. (Regner med at det fort blir for lite). Jeg fikk tak i badekåpe til meg da. Gleder meg til den kommer, og så nesnalobbene til beina på vintertreninga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...