Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

Guest Christine
På 2. september 2016 at 1:42 PM, Hoppetussa skrev:

Noen som vet om lignende produkt som selges i Norge?

image.png

Hooks selger ihvertfall tyggesaker fra den produsenten. Mulig de har, evnt mulighet til å ta inn? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

  • 2 weeks later...
13 minutter siden, rosinbolle skrev:

Hvor får jeg kjøpt fleksibånd av den mer robuste typen? Altså flat line. Til bruk på fjelltur i høstferien, det går fortsatt en og annen sau der oppe så vi kan ikke slippe bikkja. 

Det er vel slikt "alle" dyrebutikker har? :) 

Edit; Europris her i Kristiansund har også, så da regner jeg med at de fleste europrisbutikker har :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, rosinbolle skrev:

Hvor får jeg kjøpt fleksibånd av den mer robuste typen? Altså flat line. Til bruk på fjelltur i høstferien, det går fortsatt en og annen sau der oppe så vi kan ikke slippe bikkja. 

Rusta og plantasjen har her i alle fall. Betalte vel 2 eller 300 for en neongul med flat line til 50kg på Rusta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD langline til spor? Kjøpte først en gummiert en, den er stiv og uhåndterlig og tar en evighet å snøre sammen. Kjøpte ny i går som dessverre viser seg å sette seg fast i vegetasjon, men sikkert er kjempefin til vanlig turlangline. 

Og så hansker som gir et godt grep på lina, gjerne med litt varme i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD langline til spor? Kjøpte først en gummiert en, den er stiv og uhåndterlig og tar en evighet å snøre sammen. Kjøpte ny i går som dessverre viser seg å sette seg fast i vegetasjon, men sikkert er kjempefin til vanlig turlangline. 
Og så hansker som gir et godt grep på lina, gjerne med litt varme i...

Biltema sin flate er faktisk kjempegod. Og jeg bruker sykkelhansker om jeg i hele tatt bruker noe nå. 14kg whippet er litt greiere på sporlina enn 30 kg spinnvill jaktgolden ;)
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde skifte ut flexibåndet mitt snart, det begynner å skrante litt. Men jeg er blitt kresen ett å ha hatt et slikt behagelig ett så lenge. Ganske sikker på at det het comfort eller noe slikt, noen som vet om de er å få kjøpt enda uten at de koster en fot og en arm? De har sånn mykt materiale på håndtaket, ikke hardplast liksom. 

EDIT; Regner forøvrig med at denne overlever lenge nok til å bli brukt på ny hund. Holder det med opp til 25kg på ei collie tispe eller burde jeg ha opp til 50kg da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Rocket skrev:

Burde skifte ut flexibåndet mitt snart, det begynner å skrante litt. Men jeg er blitt kresen ett å ha hatt et slikt behagelig ett så lenge. Ganske sikker på at det het comfort eller noe slikt, noen som vet om de er å få kjøpt enda uten at de koster en fot og en arm? De har sånn mykt materiale på håndtaket, ikke hardplast liksom. 

EDIT; Regner forøvrig med at denne overlever lenge nok til å bli brukt på ny hund. Holder det med opp til 25kg på ei collie tispe eller burde jeg ha opp til 50kg da? 


Suste rundt på ebay og leita... endte opp med å kjøpe en hurtta sele istedenfor. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det båndet? [emoji33] er det du som har skistad? Men søren da... sikker på at du ikke kan snike inn en til? [emoji3][emoji3]

Jeg som har Skistad, ja [emoji4]

Jeg har samme båndet i grønn og lyseblå på lager, så vil vel tro jeg kan få tak i den mørkeblå også.
Jeg kan snike inn en hvis du tåler å vente [emoji28]
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, tonjek skrev:


Rappfoten kreasjoner syr klær til whippet, husker ikke om hun syr heldresser.

Hun syr ikke med ben, har spurt henne :) 

46 minutter siden, Krutsi skrev:

Houseofdogs har også heldresser.. 

Må ha med smalere bein, evnt noe som strammer i enden.. Får lete litt videre :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, tutle skrev:

Jeg er litt blank atm, men hvem syr heldresser (i fleece el.) til whippet? :) 

Jeg har kjøpt en fleecedress fra høøks som jeg er ganske fornøyd med. Har satt på en hals, for det var ikke det på den. Men kan jo være verd å sjekke ut. 

Men vet dessverre ikke om hvem andre som syr heldress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snoffe skrev:

Jeg har kjøpt en fleecedress fra høøks som jeg er ganske fornøyd med. Har satt på en hals, for det var ikke det på den. Men kan jo være verd å sjekke ut. 

Men vet dessverre ikke om hvem andre som syr heldress.

Skal sjekke ut, takk for tips :) Ja, det virker som om de som syr kun syr til iggys.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...