Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

6 minutter siden, Ozzy skrev:

Beskyttelse til støtfanger?  Må fungere med høy kant på buret og være 50cm bred.  Funnet et par stykker men de får jeg ikke festa pga kanten. 

Snapchat-2693230106229821196.thumb.jpg.a4049ce6176193be6f00f27b5829f63d.jpg

RC-mattene?

Vi var godt fornøyd med typen som selges sammen med Herkules :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

@Ozzy Jeg kjøpte bare en billig matte på ikea :) Satte buret oppå litt av matta slik at det fremdeles var nok matte igjen til å beskytte støtfangeren. Når hundene var kommet seg inn i/ut av bilen så brettet jeg bare den "løse" kanten sammen og la inntil støvkanten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hoppetussa skrev:

Noen som vet hvor man får kjøpt grime/halti med fleece?

jeg hørte noen rykter på agilitysiden på face atter man fikk på agility vm, det var visst noen som solgte det der. Sånn om det hjalp deg noe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Carro92 skrev:

jeg hørte noen rykter på agilitysiden på face atter man fikk på agility vm, det var visst noen som solgte det der. Sånn om det hjalp deg noe :) 

 

Var meg som spurte der, men takk ;) Har fått bestilt fra England, så krysser fingre for at den kommer fort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Yellow
12 minutter siden, Rocket skrev:

Jeg er ute etter en vannskål som rommer en liter minst. I keramikk. Ser ut til at det er det dyra foretrekker her i hus. Helst noe som ikke koster en fot eller arm, trenger ikke å være noe fancy. 

Anbefaler deg å kjøpe beregnet til mennesker, finner gjerne masse på bruktbutikk om du har det i ditt område, ellers har jo f.eks Ikea masse. Ikke glad i mine keramikkskåler beregnet til hund da lakken alltid flasser av etter kort stund eller kantene knuses veldig lett, selv bedre erfaring med selv det billigste fra Ikea hvertfall :) Men kjøp det som det står skal tåle maskin. Eks http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80258915/

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60289239/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Rocket skrev:

Jeg er ute etter en vannskål som rommer en liter minst. I keramikk. Ser ut til at det er det dyra foretrekker her i hus. Helst noe som ikke koster en fot eller arm, trenger ikke å være noe fancy. 

Kremmerhuset har mye fint i diverse størrelser og fasonger :) Vannskåla vi bruker er kjøpt der (men den rommer riktignok ikke så mye som en liter).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Yellow skrev:

Anbefaler deg å kjøpe beregnet til mennesker, finner gjerne masse på bruktbutikk om du har det i ditt område, ellers har jo f.eks Ikea masse. Ikke glad i mine keramikkskåler beregnet til hund da lakken alltid flasser av etter kort stund eller kantene knuses veldig lett, selv bedre erfaring med selv det billigste fra Ikea hvertfall :) Men kjøp det som det står skal tåle maskin. Eks http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80258915/

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60289239/

 

22 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Kremmerhuset har mye fint i diverse størrelser og fasonger :) Vannskåla vi bruker er kjøpt der (men den rommer riktignok ikke så mye som en liter).

Takk for tips! Når dere sier det så bruker faktisk svigers en gammel keramikk form til sine dyr! Lurt! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Spør her også da det vel hører mest hjemme her. :) 

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slikt? Gjerne fysiske butikker, men alt av interesse - utenom ebay/aliexpress/lightinthebox. 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kenzo skrev:

Kriiise i huset! Noen som har sett en slik gummiball rundt om på nettet som er mulig å kjøpe?

Den har slike pigger helt rundt,  er helt myk, forferdelig pipelyd,  men yndlingsballen til valpen som han sårt savner :(

tmp_15861-IMG_20160807_125002-996703733.jpg

Jeg har en slik i blå som jeg kjøpte på hund som hobby i Trondheim. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kenzo skrev:

Kriiise i huset! Noen som har sett en slik gummiball rundt om på nettet som er mulig å kjøpe?

Den har slike pigger helt rundt,  er helt myk, forferdelig pipelyd,  men yndlingsballen til valpen som han sårt savner :(

tmp_15861-IMG_20160807_125002-996703733.jpg

Den er fra trixie ihvertfall. Så alle zoo1 butikker og butikker som har trixie kan få tak i de. :)

Snapchat-7182428054928642049.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2016 at 10:48 AM, Ozzy skrev:

Den er fra trixie ihvertfall. Så alle zoo1 butikker og butikker som har trixie kan få tak i de. :)

Snapchat-7182428054928642049.jpg

Typisk at jeg ikke har en slik butikk i nærheten av meg da! Men jeg skal gå å be den lokale dyrebutikken en gang til om de kan ta inn flere slike baller! Takk for hjelpa, kom god vei nå :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kenzo skrev:

Typisk at jeg ikke har en slik butikk i nærheten av meg da! Men jeg skal gå å be den lokale dyrebutikken en gang til om de kan ta inn flere slike baller! Takk for hjelpa, kom god vei nå :)

 

På 8.8.2016 at 10:48 AM, Ozzy skrev:

Den er fra trixie ihvertfall. Så alle zoo1 butikker og butikker som har trixie kan få tak i de. :)

Snapchat-7182428054928642049.jpg

Jeg fant på ebay:jump:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 21.8.2016 at 11:02 AM, Thea skrev:

Kjølematte (eller noe annet som ikke blir varmt) som ikke sklir? Vil gjerne ha et kjøligere underlag i bilburet enn soggy doggy-matta hans, men kjølematta sklir litt, så det er visst ekkelt å ligge på i bilen.

Gummimatte fra biltema el. som kan klippes opp i passe str og legges under kjølematta dere har så den ikke sklir?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...