Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

På 23.1.2016 at 11:33 AM, Pixie skrev:

God balsam eller balsamspray til valp av pelsrase som er helt eller delvis parfymefri? Har en god sjampo men trenger noe balsam, pelsen blir lett statisk.

Jeg liker godt denne, men den er ikke helt parfymefri. Om du tenker på lukt, så synes jeg den lukter veldig lite og det som er av lukt er også veldig lite "tax free-parfymeri". Men om det er av allergihensyn, så er det kanskje for mye.

Den virker dyr, men den er himla dryg - jeg kjøpte min boks for... Fem år siden? Lenge før Foenix ble født, i hvert fall, og hun er fire. Jeg tynner ut i vann, har 10-12 pump av denne på ei liten sprayflaske. Jeg har i hvert fall 1/3 igjen av boksen, men jeg kombinerer ved også å bruke flokesprayen for babyer fra dagligvaren til for eksempel pelsskifte og mer hverdagsstell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørestrikk som er solid og aller helst sikret slik som mr koppel sånn at om/når strikken ryker så henger fortsatt båndet sammen så man ikke har løs hund og ikke får båndet i trynet..? 3 m lang ish og ikke så sykt dyr. Jeg vet av mr koppel sitt skibånd, men tenkte å se om det finnes noe rimeligere og som er enklere å få tak i kjapt. Har vanlige mr koppel, men skulle hatt noe litt lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, jma skrev:

En nettside som selger et godt og enkelt magebelte og tilhørende kobbel/snor til en billig penge? De i dyrebutikken her ligger på 900,- Blir litt dyrt synes jeg.. 

Har hatt mitt i 10 år snart, er veldig fornøyd med mitt i hvertfall :)

http://www.troll-hundefor.no/webshop.aspx?pageid=32939&Product=2021

Da må du ha en slik å feste i ringene på beltet. Jeg har ikke akkurat denne, men er fornøyd med den jeg har :)

http://www.troll-hundefor.no/webshop.aspx?pageid=32939&Product=2025

Strikk, heller ikke samme type som jeg har, så jeg kan ikke garantere for denne :)

http://www.troll-hundefor.no/webshop.aspx?pageid=32939&Product=2027

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nettside som selger et godt og enkelt magebelte og tilhørende kobbel/snor til en billig penge? De i dyrebutikken her ligger på 900,- Blir litt dyrt synes jeg.. 

Jeg er veldig fornøyd med grizzly beltet til zero dc. Ikke sikker på hva det koster i Norge, men jo betalte 200 kr her så tipper 300-400 kr sammenliknet med pris for selene her og i Norge :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
På 3.2.2016 at 0:11 AM, Malamuten skrev:

Kjørestrikk som er solid og aller helst sikret slik som mr koppel sånn at om/når strikken ryker så henger fortsatt båndet sammen så man ikke har løs hund og ikke får båndet i trynet..? 3 m lang ish og ikke så sykt dyr. Jeg vet av mr koppel sitt skibånd, men tenkte å se om det finnes noe rimeligere og som er enklere å få tak i kjapt. Har vanlige mr koppel, men skulle hatt noe litt lengre. 

Jeg er veldig fornøyd med strikkbåndene fra Howling dog. Du må nok bestille fra Alaska, men det går ganske fort å få dem. Knallgode og solide. Nå har ikke strikken i mine røket (og hundene mine har røket både MR og Baggen sine strikkbånd), men om det bare er strikken som ryker vil ikke båndet gå helt av. Strikken er inni båndet, så om strikken ryker blir det bare som et bånd uten strikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malamuten, jeg vet ikke om du bare mener en vanlig kjørestrikk eller noe a-la MR-båndet som har løkke til å leie i? Kjørestrikk har de vel på alle dyrebutikker, også på Biltema og XXL, som er 2.5 og 4 meter og koster 2-300 kroner.

På XXL (det står slepetau men det er kjørestrikk)

https://www.xxl.no/kennel-slepetau-m-strikk-2-5m/p/1033523_2_style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man kan få tak i baller med snor av merket Bende? Det er favorittleke her i huset, men jeg har bare en igjen og jeg finner ingen som selger. Den jeg har kjøpte jeg på restesalg for mange år siden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 11.2.2016 at 6:35 PM, maysofie skrev:

Dette har vært nevnt før, men finner ikke igjen annet enn fra 2013 :) 

Grise- og/eller okseører for en veldig rimelig penge i store kvanta?

http://www.zooplus.no/shop/hund/hundesnacks/snacks_svin#Svineører

http://www.zooplus.no/shop/hund/hundesnacks/snacks_okse#Okseører

Vet ikke hva sånt selges for vanligvis eller hva du ser på som veldig billig, men jeg fant litt å velge i ihvertfall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oval/rund seng i skai med høye (15-20 cm) kanter, i brun? Jeg har en som jeg kjøpte på Dogs4All for fem år siden, men husker ikke hvilken butikk. En katt her mener den er en fin do, så jeg gir opp og kaster den og trenger en ny, hundene elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Frida og fuglehundene skrev:

Oval/rund seng i skai med høye (15-20 cm) kanter, i brun? Jeg har en som jeg kjøpte på Dogs4All for fem år siden, men husker ikke hvilken butikk. En katt her mener den er en fin do, så jeg gir opp og kaster den og trenger en ny, hundene elsker den!

@mokken 

Får ikke bort mokken greiene.. 

Men det var ikke biabed? De finnes i rund også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

@mokken 

Får ikke bort mokken greiene.. 

Men det var ikke biabed? De finnes i rund også

 

Nei, tviler på det var det. Den er mer oval, og høyere i kantene, og en "pute"  bunn i samme stoff. Elsker brunfargen på den, for den er sånn rødbrun, matcher hundene så godt :lol: Ikke var den dyr heller, 400 kr for en i stor størrelse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...