Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

En god tursekk som er rimelig, og sitter greit på stutt og butt kropp? Alà dagstursekk.

Jeg vet! Jeg vet!

Kjøpte nettopp en kjempegrei tursekk på 40 liter på

Stormberg-butikken (eller heter den bare 71 grader Nord...?)

på Jessheim storsenter.

Den kosta 499,-

De har både større og mindre sekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Okei, noen som vet hvor jeg får kjøpt en sånn: GentleLeader.jpg

Har en Halti fra før, men kodak gjør en bevegelse med hodet så er den av. Det skal ikke gå ant, men han gjør det hver gang.

halti.jpg

Glemte og si at helst i Trondheim, evt kjeder dere vet selger det som også sikkert finnes her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har ikke NKK sånne? Om du ikke får tak i hadde eg brukt en tynn plastpose rundt papiret og festet med sikkerhetsnåler.

NKK har ja, til 50 kr. Billigste jeg har kommet over også. Den er litt klumpete, men det er jeg også, så jeg gadd ikke bruke de ekstra kronene på å kjøpe fra feks Canis eller noen av de andre som har på stand på utstilling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får kjøpt et smykketre? Eller hva det nå heter. Trenger ikke være et tre liksom, men en greie til å henge arbånd, ringer, halskjeder på, litt fin.

Et sånt?

mn-smykke-trae.jpg

Dette treet er fra Menu og jeg kjøpte et til søsteren min til jul i fjor på Kitchn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, noen som vet hvor jeg får kjøpt en sånn: GentleLeader.jpg

Har en Halti fra før, men kodak gjør en bevegelse med hodet så er den av. Det skal ikke gå ant, men han gjør det hver gang.

halti.jpg

Glemte og si at helst i Trondheim, evt kjeder dere vet selger det som også sikkert finnes her. :)

De har flere av den typen på Clean Run om du vil bestille på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som vet om, eventuelt hvor, jeg kan få tak i disse her til lands?

57781.jpg

Jeg har kjøpt i butikk hos TAM og Hund som Hobby i Trondheim, og bestilt på nett hos Canis :)

Edit: får også kjøpt noe tilsvarende hos Buddy, men vet ikke om det er helt det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

108456.jpg

S宮 sykkelsele fra MR-kobbel skulle jeg gjerne prvd p堨r. Interessant Anatomi. Nordisk stil-sela til MR-kobbel ogs宠Noen som vet hvor jeg kan f堫jpt? Gjerne strekningen Trheim-Lillehammer eller Trheim-Ume堻)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...