Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

Hvilken type potesokker er du ute etter, hvordan og på hva skal de brukes? :)

De er mest for beskyttelse, valpen har en tendens til å prøve å grave i hard snø, og har et par ganger kommet inn med blodige poter. I tillegg til at det samler seg snø mellom tredeputene og det ikke er så veldig behagelig for han.

Cordurasokker kjøper jeg på dogbooties.com :)

Takk, det skal jeg sjekke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

  • 3 weeks later...

Broderier til å sy evt. stryke på stoff av hunderaser?

Finner bare på produkter, ink. motivet jeg er ute etter. :)

Dette (pleier å stå som Bolognese eller Frisé):

Det kan man gjøre med en litt fancy symaskin, finnes ofte noen i nærområdet som gjør sånt, spør lokal håndarbeidsbutikk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lett og nett munnkurv hvor hunden har mulighet til å åpne munnen inni og få godbiter gjennom? Ser meg noe ala de myndene bruker når de løper, bare laget for hunder med ikke fult så lang nese ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bestilt fra Jami hundsport? Hvordan ble det med frakt, svenske/norske priser, moms og slikt? :)

Fikk frakt pris fra Jami (de trekker vel av svensk moms om jeg ikke husker feil). Deretter er det vanlig moms 25% + fortollingsgebyr om det er over den summen man kan bringe inn uten (var 200kr er vel 350 nå eller noe?).
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Fikk frakt pris fra Jami (de trekker vel av svensk moms om jeg ikke husker feil). Deretter er det vanlig moms 25% + fortollingsgebyr om det er over den summen man kan bringe inn uten (var 200kr er vel 350 nå eller noe?).

350 inklusiv frakt er det nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frakt fra jami er ca 300 kr. I tillegg er det 25% mva + et gebyr til leverandør når det kjem inn til landet.
Varierer ikke frakten utifra hva man kjøper derifra? Mener jeg har hatt frakt på rundt 100kr. Edit: 120kr er det meste jeg har betalt i frakt, noen ganger lavere :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå? Har fått opplyst at minstefrakt er 300-ognoke, men det er ei stund sia eg har bestilt som privatperson derfrå, so kanskje dei har gått ned på fraktkost i det siste? :)

Dette var april og august ifjor ihvertfall :) Men er jo bare bra om de har gått ned i pris ihvertfall

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball til hund? Dvs en stor ball som kan sparkes, er lett å ta tak i for hunden, og som ikke kan punkteres. Det er også en fordel om den ikke har pels eller noe annet som er gøy for hunden å nappe løs :) Noen som har prøvd Chuck-it sin?

Jeg bruker en vanlig fotball som har bittelitt mindre luft enn normalt så den får mindre "sprett" men kan plukkes opp lettere. De overlever gjerne flere år og mistes før de blir ødelagt.

De sydde fungerer fint, selv om de får litt flenger i skinnet på utsiden etterhvert.

(men ingen av hundene har aktivt prøvd å drepe ballen, bare hente/fange den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en vanlig fotball som har bittelitt mindre luft enn normalt så den får mindre "sprett" men kan plukkes opp lettere. De overlever gjerne flere år og mistes før de blir ødelagt.

De sydde fungerer fint, selv om de får litt flenger i skinnet på utsiden etterhvert.

(men ingen av hundene har aktivt prøvd å drepe ballen, bare hente/fange den).

Vi har pleid å ha fotballer, men synes de holder så kort med destruktiv hund. Dessverre synes hun det er morsommere å nappe/gnage på den enn å leke sparke-hente, så jeg tenkte vi skulle prøve noe som ikke kan punkteres, og som kanskje ikke er så spennende som skinn. Den ligger ute i all slags vær, så jeg tror kanskje ikke chuck it-fotballen er helt det rette heller (selv om vi sikkert trenger en sånn også :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball til hund? Dvs en stor ball som kan sparkes, er lett å ta tak i for hunden, og som ikke kan punkteres. Det er også en fordel om den ikke har pels eller noe annet som er gøy for hunden å nappe løs :) Noen som har prøvd Chuck-it sin?

459412_3gtl4VIDRNk82n5jq6h34T90K.jpg

Bolla (Leah) syns den var helt fantastisk morsom når vi fikk låne AnetteH sin, jeg tenkte hun skulle få sin egen til våren igjen :ahappy: Hun leker med fotballer, men for det første så pleier Nora å punktere dem, og for det andre er de så store at hun ikke får ordentlig tak i de, så denne var fin syns jeg, der er det plass til små mellompuddel-munner til å få tak også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball til hund? Dvs en stor ball som kan sparkes, er lett å ta tak i for hunden, og som ikke kan punkteres. Det er også en fordel om den ikke har pels eller noe annet som er gøy for hunden å nappe løs :) Noen som har prøvd Chuck-it sin?

459412_3gtl4VIDRNk82n5jq6h34T90K.jpg

Drammen Hundepark bruker å ha Chuck it! inne, hvis du vil gå å klå litt på :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball til hund? Dvs en stor ball som kan sparkes, er lett å ta tak i for hunden, og som ikke kan punkteres. Det er også en fordel om den ikke har pels eller noe annet som er gøy for hunden å nappe løs :) Noen som har prøvd Chuck-it sin? 459412_3gtl4VIDRNk82n5jq6h34T90K.jpg
Beste lani vet å drepe :lol: men det går ikke :o Chuck it sine er knall. Har prøvd både i kube variant og rund. Alle er bra. Har alle variantene på Canider.no :) Men om du skal ha noe litt mer indestructable så er jolly ball gull. Går ikke hull og tåler alt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste lani vet å drepe :lol: men det går ikke :o Chuck it sine er knall. Har prøvd både i kube variant og rund. Alle er bra. Har alle variantene på Canider.no :) Men om du skal ha noe litt mer indestructable så er jolly ball gull. Går ikke hull og tåler alt!

Kan de ikke punkteres? Er Lani god til å drepe andre ting? Salza elsker fotballer, men de varer sånn ca i en lekeøkt og så er det hull på dem. Skarpe papillontenner altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke punkteres? Er Lani god til å drepe andre ting? Salza elsker fotballer, men de varer sånn ca i en lekeøkt og så er det hull på dem. Skarpe papillontenner altså...

Jolly ballen får du ikke drept :)

En hund jeg kjenner som makulerer alt klarer å kverke chuck it sine leker, og ribbet en slik fotball men ikke innmaten bare kledde av den. Men den tar til gjengjeld alle andre merker også unntatt Jolly ball.

Dette er en ekstrem hund som kan kverke det meste så det er sagt, ikke normal dreping av baller.

Uansett vil en stor nok chuck it fotball ikke punktere da den er fylt med hard presset skum. Så det blir tannmerker men ikke punktert flat om du forstår :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...