Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Jah, tenkte sonen trengte en sånn tråd( om det ikke allerede finnes en)

jeg lurer på hvor jeg får kjøt en valpegård(?) sånn i tøy, 6 eller 8 kantet med lokk på liksom vist noen skjønner..

og den må være passe stor, skal brukes som bur på utstillinger :)

Fant ikke noe som er 6 eller 8 kantet, men fant denne her http://www.nettdyret.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1059360&b_kid=1058177 ihvertfall. Hva med å ta kontakt med en dyrebutikk å spør om de kan bestille inn for deg?

Eller en slik grind http://www.nettdyret.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1100165&b_kid=1058177? Den kan lett brettes sammen og hvis den blir for stor kan du ta av en og en ''flate''.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinne i gummi som faktisk ser utsom en pinne? ikke safestix fra kong.. Etter at Leo holdt på å drepe seg selv med en pinne i våres får han ikke lov å springe med pinner, noe han synes er utrolig urettferdig da det i følge han var pinnen som angrep ganen hans. Så da må man finne et alternativ til ekte pinner som er spisse og farlige. Kom over noen når jeg først lette etter safestix, men nå finner jeg de ikke igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra norsk nettbutikk er har vel Canis det billigste, iallefall. :) Av BOT-dekken, blant annet. Har jo prisgaranti, om du finner det billigere på noen annen, norsk nettbutikk (utenom salgsvarer), skal du vel få det derifra til samme pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinne i gummi som faktisk ser utsom en pinne? ikke safestix fra kong.. Etter at Leo holdt på å drepe seg selv med en pinne i våres får han ikke lov å springe med pinner, noe han synes er utrolig urettferdig da det i følge han var pinnen som angrep ganen hans. Så da må man finne et alternativ til ekte pinner som er spisse og farlige. Kom over noen når jeg først lette etter safestix, men nå finner jeg de ikke igjen...

Uhm, har sett det rundt om i dyrebutikken, men kan ikke huske noe spesielt merke. Men det finnes i Trondheim! Tropehagen, hund som hobby og zoo1, så mulig du finner noe tilsvarende nede hos deg? Hvis ikke kan jeg kjøpe og sende til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Finner ikke noe til kne overhode fra BOT. Kanskje det ikke selges til hund? Har tatt kontakt med et av de firmaene, men de har ikke svart på mail enda...

Finner bare til de andre ledda jeg og. Men hva med å kjøpe et teppe e.l. og sy selv? Eller få noen som kan det til å sy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe til kne overhode fra BOT. Kanskje det ikke selges til hund? Har tatt kontakt med et av de firmaene, men de har ikke svart på mail enda...

Kan faktisk ikke huske jeg har sett det, Vet de har til haser og håndledd til hund, men ikke knær.

De har til hest, kanskje alternativet kunne vært å kjøpe pad til hest evt halsvarmer til folk og feste det til ett hundedekken på en finurlig måte for å få det til å holde seg på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sy selv er litt sånn ikke-eksisterende løsning. :P Jeg kan ikke sy på plass en glidelås skikkelig engang. Har et sånt teppe som jeg legger rundt kneet, men den detter jo av bare hun rører på seg.

God idé å se på de hestetingene. Er det noen hestebutikker som selger det i Oslo traktene? Da kunne jeg jo dratt og sett på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips om nettside/butikk hvor det selges kule og fine brede halsbånd som tåler en trøkk? Bønna røyk det nyeste halsebåndet sitt i dag, og jeg trenger nytt..

Vet Collarmania er en god kandidat, men vil ha flere alernativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips om nettside/butikk hvor det selges kule og fine brede halsbånd som tåler en trøkk? Bønna røyk det nyeste halsebåndet sitt i dag, og jeg trenger nytt..

Vet Collarmania er en god kandidat, men vil ha flere alernativer :)

www.facebook.com/arielleshundeutstyr

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigst mulig gjerdestolper (staur, heter det det?) og netting?

Husker ikke hvem som hadde de aller billigste gjerdestaurene, men den billigste nettingen fant jeg på Jula. 350 kr for 1 x 25 m! (Ikke stålforsterket riktignok, så greit å ikke gjerde inn utbrytersk flodhest i slikt gjerde)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinne i gummi som faktisk ser utsom en pinne? ikke safestix fra kong.. Etter at Leo holdt på å drepe seg selv med en pinne i våres får han ikke lov å springe med pinner, noe han synes er utrolig urettferdig da det i følge han var pinnen som angrep ganen hans. Så da må man finne et alternativ til ekte pinner som er spisse og farlige. Kom over noen når jeg først lette etter safestix, men nå finner jeg de ikke igjen...

Jeg kjöpte en sånn pinne til Turbo som han elsker, er pip i den også...

329b.jpg

Jeg kjöpte den på ebay: http://www.ebay.com/itm/KONG-Squeezz-STICK-MEDIUM-Dog-Toy-PSS2-/320957278766?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4aba8b6a2e#ht_3082wt_880

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinne i gummi som faktisk ser utsom en pinne? ikke safestix fra kong.. Etter at Leo holdt på å drepe seg selv med en pinne i våres får han ikke lov å springe med pinner, noe han synes er utrolig urettferdig da det i følge han var pinnen som angrep ganen hans. Så da må man finne et alternativ til ekte pinner som er spisse og farlige. Kom over noen når jeg først lette etter safestix, men nå finner jeg de ikke igjen...

Fant igjen! Kong har to typer, en i plast (se posten ovenfor), samt en type i stoff med fyll. Den i stoff heter kong pet stix, og den i plast heter kong squeezz :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant igjen! Kong har to typer, en i plast (se posten ovenfor), samt en type i stoff med fyll. Den i stoff heter kong pet stix, og den i plast heter kong squeezz :)

Den med pip må jo være helt prefekt til Leo vil jeg tro ;) får se om den finnes her i distriktet,evt en annen nettbutikk, ebay har jeg aldri handlet på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...