Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Da jeg hadde Sari, kjøpte jeg noen runde pipeleker i latex på den lokale dyrebutikken. De er omtrent på størrelse med en tennisball, og fantes i mange farger. Rina har helt forelsket seg i disse, men de begynner å pipe på siste vers. Vet noen hvor jeg kan få tak i sånne?

Det er egentlig litt krise, spesielt siden den blå er Rinas favorittleke, så jeg blir kjempeglad for alle tips!

10561684_10152661878860883_7606651812942

Er det disse?

http://www.hundsomhobby.no/nettbutikk/hundeutstyr/leker/faces-ball-detail

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt badekåpe/morgenkåpe (?) ?

Hadde håpet å finne denne i retrieverstørrelse...

http://www.diggidog.no/productdetails.php?product=4037

Jeg vet at de jeg har bestilt disse av har sluttet å selge de. Hadde salg på de for en god stund siden og har kun nå de 2 minste størrelsene igjen så ser ut som om de går ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte ei hundeleike på europris for 6 år sidan. Dette var ei stokkand med venger. Når du trykte på laga den andelyd. Den var på størrelse på ei and egentlig. Nokon som veit ein stad dei sel noko slikt?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt badekåpe/morgenkåpe (?) ?

Hadde håpet å finne denne i retrieverstørrelse...

http://www.diggidog.no/productdetails.php?product=4037

Jeg har en til overs som er for liten til cockeren, hvis noen skulle ha bruk for. Str small tror jeg den er.

Det hjelper jo ikke når en leter etter til en retriver, men kan kanskje hjelpe noen andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En frisbee som man kan kaste langt, men som er myk sånn at ikke tennene går :P Hadde en som vi var veldig fornøyd med, men finner den ikke igjen. Husker ikke hvor vi kjøpte den heller. :P

http://www.canider.no/leker/180-starmark-easy-glider.html

Disse er myke og flyr godt. Samt ekstremt holdbar :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En frisbee som man kan kaste langt, men som er myk sånn at ikke tennene går :P Hadde en som vi var veldig fornøyd med, men finner den ikke igjen. Husker ikke hvor vi kjøpte den heller. :P

Starmark Easy Glider er en stor suksess her i huset og ellers jeg har sett den i bruk :)

Keo kan slite og ha drakamp uten at der er nevneverdige skader. Har en som har holdt godt og vell et halvt år med RØFT bruk at border collie, kelpiemix og bruksschæfere. De flyter, glir veldig godt og er skånsomt for munn og tenner.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Noen som vet hvilke butikker jeg får kjøpt Back on Track dekken til hund i Bergen?

Hunden er ikke helt riktig konstruert så vil helst se dekkene og eventuelt prøve på før jeg kjøper.

Ser ut som om de har Hooks på Gullgruven senter? (Aldri vært i Bergen, bare googlet). Hooks har ihvertfall en del back on track :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...