Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Å, det hadde vært supert å få fra dere :D Håper prisen er grei :)

Priser

2,1 meter * 2,4 meter - 7*8 - 499

2,1 meter * 3 meter - 7*10 - 549,-

2,1 meter * 4 meter - 7*14 - 699,-

4,2 meter * 6,4 meter - 14*21 - 1999,-

Har drevet å tenkt på å investere i kjølematte/madrass/liggeunderlag til pelsen. Noen som har erfaring og kan anbefale noe bra? :)

Vi har kjølematter på vei inn igjen som holdt i fem-seks dager, fungerte veldig fint.

Vi har nå 7*8 og 7*10 på lager og får de andre fortløpende inn :)

http://www.canider.no/home/197-silvershade-mesh.html

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til et godt kobbel (ikke lær) som er godt og mykt å holde i og som tåler 25 kg som trekker som et *******? :P Helst et man kan finne i flere farger. Isak har nå Hurtta sitt lyseblå kobbel fra den gamle serien, og jeg liker det så godt fordi det er bredt og har holdt han i flere år nå, og det er ikke vondt å holde i om han trekker, for jeg får et godt tak med hånda. Bris har dette fra Hurtta og det er tynt, smalt og stivt og kjempevondt å holde i selv om han trekker minimalt, virker som de også bare finnes i en bredde.

Hvordan er disse til Hurtta som er ensfargede? Ser de er smale, men hvordan er de å holde i? Er de stive og harde i stoffet? Og holder de en sterk hund? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Noen som har forslag til et godt kobbel (ikke lær) som er godt og mykt å holde i og som tåler 25 kg som trekker som et *******? :P Helst et man kan finne i flere farger. Isak har nå Hurtta sitt lyseblå kobbel fra den gamle serien, og jeg liker det så godt fordi det er bredt og har holdt han i flere år nå, og det er ikke vondt å holde i om han trekker, for jeg får et godt tak med hånda. Bris har dette fra Hurtta og det er tynt, smalt og stivt og kjempevondt å holde i selv om han trekker minimalt, virker som de også bare finnes i en bredde.

Hvordan er disse til Hurtta som er ensfargede? Ser de er smale, men hvordan er de å holde i? Er de stive og harde i stoffet? Og holder de en sterk hund? :P

Disse kan kanskje være noe? http://outletzoo.mystore3.no/products/kobbel-i-webb-med-refleks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til et godt kobbel (ikke lær) som er godt og mykt å holde i og som tåler 25 kg som trekker som et *******? :P Helst et man kan finne i flere farger. Isak har nå Hurtta sitt lyseblå kobbel fra den gamle serien, og jeg liker det så godt fordi det er bredt og har holdt han i flere år nå, og det er ikke vondt å holde i om han trekker, for jeg får et godt tak med hånda. Bris har dette fra Hurtta og det er tynt, smalt og stivt og kjempevondt å holde i selv om han trekker minimalt, virker som de også bare finnes i en bredde.

Hvordan er disse til Hurtta som er ensfargede? Ser de er smale, men hvordan er de å holde i? Er de stive og harde i stoffet? Og holder de en sterk hund? :P

Tåler lett 100kilo, gode å holde i selv for min 40kg hund som kan det å dra. Du får velge akkurat den/de fargene du ønsker. Et par dagers leveringstid(håndlagt) og den lengden du måtte ønske. 200kr :) Bruker kun de i dobbel flette selv og det e faktisk en del av mine venner som nå har fått meg til å lage tøyler og leietau til hest av disse og de er kjempe fornøyd! :)https://www.facebook.com/media/set/?set=a.433332520088204.1073741829.254827681272023&type=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler lett 100kilo, gode å holde i selv for min 40kg hund som kan det å dra. Du får velge akkurat den/de fargene du ønsker. Et par dagers leveringstid(håndlagt) og den lengden du måtte ønske. 200kr :) Bruker kun de i dobbel flette selv og det e faktisk en del av mine venner som nå har fått meg til å lage tøyler og leietau til hest av disse og de er kjempe fornøyd! :)https://www.facebook.com/media/set/?set=a.433332520088204.1073741829.254827681272023&type=3
Jeg synes disse er veldig holdbare, men det er ikke behagelig i lengden når hunden drar. Må bytte hånd ofte hvis vi går langt. Fikk mista det i saltvann på tur en dag, fikk nesten gnagsår på vei hjem. Jeg har enkel flette, kanskje det har noe å si.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegode http://utstyrtilhund.no/produkt/kobbel/kobbel-i-webb-200-cm-18-mm Tåler 50 kg som trekker som et ******* også :)

Disse er kjempe gode kobbel, anbefales virkelig.

Jeg synes disse er veldig holdbare, men det er ikke behagelig i lengden når hunden drar. Må bytte hånd ofte hvis vi går langt. Fikk mista det i saltvann på tur en dag, fikk nesten gnagsår på vei hjem. Jeg har enkel flette, kanskje det har noe å si.

Jeg syntes også at disse blir vonde å holde i når hunden drar, siden de er såpass stive.

Dersom du syntes de nye kobblene til Hurtta er vonde å holde i når de drar,så vil du nok syntes at de også er vonde siden de er såpass stive.

Jeg ville gått for de som @yurij har linket til, de er kjempe gode å holde i og tåler at hunder drar som et lite hel** ;)

Ellers så har du Mr kobbel, de er også veldig gode og holder kjempe godt, du kan også binde det rundt livet siden det har kroker, vet at veldig mange frilufts og hundekjørerfolk bruker disse pga holdbarhet og lett å feste rundt livet dersom man trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips folkens! :D Må nok gå for det @yurij eller @ linket til :D Skulle gjerne hatt et fra deg Arielle, men jeg tror ikke de er noe gode å holde i når Isak trår til. Ser for meg sår hud og vannblemmer...

Jeg blir helt gal når ting ikke matcher, så håper jeg kan finne noe annet utstyr jeg liker som det kan passe til :P Ser så rotete ut når halsbånd er en ting, sele noe annet osv :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dyresjappa.no/products/kobbel-kennel-neopren2

Jeg synes dette er veldig godt. :) Godt å holde i, og tåler 34 kg heseblesende schäferhannhund i sin beste alder.

Skal jeg ha ekstra godt grep, så bruker jeg gummiert kobbel/line, og skal jeg ha kort line og høy kontroll, så bruker jeg ezy dog sitt kobbel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler lett 100kilo, gode å holde i selv for min 40kg hund som kan det å dra. Du får velge akkurat den/de fargene du ønsker. Et par dagers leveringstid(håndlagt) og den lengden du måtte ønske. 200kr :) Bruker kun de i dobbel flette selv og det e faktisk en del av mine venner som nå har fått meg til å lage tøyler og leietau til hest av disse og de er kjempe fornøyd! :) https://www.facebook.com/media/set/?set=a.433332520088204.1073741829.254827681272023&type=3

Har sluttet å bruke mine da det gjorde bare vondt å holde i med hunder som dro osv.

Fungerte bra på dilte hunden..

http://www.dyresjappa.no/products/kobbel-kennel-neopren2

Jeg synes dette er veldig godt. :) Godt å holde i, og tåler 34 kg heseblesende schäferhannhund i sin beste alder.

 

Skal jeg ha ekstra godt grep, så bruker jeg gummiert kobbel/line, og skal jeg ha kort line og høy kontroll, så bruker jeg ezy dog sitt kobbel. :)

fornøyd med ezy dog koblene?

Veldig glad i rok straps koblene også. Strikk er kjekt med corgi bulldozer :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fornøyd med ezy dog koblene?

Veldig glad i rok straps koblene også. Strikk er kjekt med corgi bulldozer :-P

Ja, jeg liker veldig godt ezy-dog kobbelet. Har det lengste med strikk, og bruker det alltid på utstilling og andre steder der jeg trenger god kontroll og kort kobbel. "Traffic control"-håndtaket er gull, da kan du bare dra med deg hunden gjennom folkemengder/hundetette områder. :) Veldig godt håndtak på dem også.

Har et ROK-strap kobbel også, men det har jeg ikke brukt noe særlig ennå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får kjøpt tjenestedekken med egenbrodert tekst, utenom kifani? Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Søk opp Arkoz hundeutstyr på fb, jeg kjøpte til Lykke derfra og er godt fornøyd. Kommer til å bestille til Harly derfra også :)

Bilder her: http://hundesonen.no/forum/topic/63507-noen-som-vet-hvor-jeg-faar-kjoept-traaden/?p=1744570

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Takk for tips folkens! :D Må nok gå for det @yurij eller @ linket til :D Skulle gjerne hatt et fra deg Arielle, men jeg tror ikke de er noe gode å holde i når Isak trår til. Ser for meg sår hud og vannblemmer...

Jeg blir helt gal når ting ikke matcher, så håper jeg kan finne noe annet utstyr jeg liker som det kan passe til :P Ser så rotete ut når halsbånd er en ting, sele noe annet osv :P

Vi linket til samme kobbel fra samme merke, bare at de jeg linket til hadde refleks på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden kjøpte jeg et ekstra slitesterkt lærkobbel på dyrebutikken. Det kunne justeres i tre lengder, og det var to lag med lær, og et annet stoff imellom læret som gjorde det ekstra slitesterkt. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noe sånt på nett?

Også minns jeg at noen en gang anbefalte potesokker som trekkhunder bruker, de skulle sitte bra på og være enkle og bruke. Noen som vet hvor jeg finner det på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...