Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

  • 2 weeks later...

Noen som vet navnet på eller nettadresse til de nederlandske folkene som selger smykker på utenlandske utstillinger? De har øredobber, halskjeder osv i "alle"raser. De var tidligere i Norge også, men har nå bare sett dem i utlandet.
Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Guest Belgerpia

Jeg trenger hjelp!

Rotta (peke på bildet nedenfor) - har avgått med døden. Dette var Noah's absolutte favorittleketøy i hele verden. Ingen over og ingen ved siden. Den har overlevd to år, men i går måtte den bøte med livet. Jeg antar at Noah ville ha den og hentet den på badet og at frøken fralle i ett ubevoktet øyeblikk har tatt kål på den. Bare skinnet lå på teppet i gangen, fluffen som var inni befant seg i og rundt stolen til Hermine.... :(.

Saken er den at denne råtta har vært så poppis hos guttungen at jeg synes jeg må forsøke å få tak i en ny og da blir spørsmålet - er det noen der ute som er såpass bevandret i nettbutikker at de erindrer å ha sett en slik en?

Noah mottar all hjelp med stor takk :)

1044972_4862377092335_943201037_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet navnet på eller nettadresse til de nederlandske folkene som selger smykker på utenlandske utstillinger? De har øredobber, halskjeder osv i "alle"raser. De var tidligere i Norge også, men har nå bare sett dem i utlandet.

Noen som vet?

Aner ikke, men om du er ute etter sånt generelt og ikke akkurat de som de lager så finnes det masse øredobber, halskjeder o.l. med forskjellige raser på ebay. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp!

Rotta (peke på bildet nedenfor) - har avgått med døden. Dette var Noah's absolutte favorittleketøy i hele verden. Ingen over og ingen ved siden. Den har overlevd to år, men i går måtte den bøte med livet. Jeg antar at Noah ville ha den og hentet den på badet og at frøken fralle i ett ubevoktet øyeblikk har tatt kål på den. Bare skinnet lå på teppet i gangen, fluffen som var inni befant seg i og rundt stolen til Hermine.... :(.

Saken er den at denne råtta har vært så poppis hos guttungen at jeg synes jeg må forsøke å få tak i en ny og da blir spørsmålet - er det noen der ute som er såpass bevandret i nettbutikker at de erindrer å ha sett en slik en?

Noah mottar all hjelp med stor takk :)

1044972_4862377092335_943201037_n.jpg

http://www.waggytail.no/produkt/leker/plysj/rotte-afp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men om du er ute etter sånt generelt og ikke akkurat de som de lager så finnes det masse øredobber, halskjeder o.l. med forskjellige raser på ebay. :)

Finnes dessverre ikke så mye med mudi :)

Men skulle gjerne ha hatt noe kontaktinfo til disse, da en bekjent gjerne skulle bestilt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er noen andre steder som selger disse billige Bia Bed-kopiene utenom Biltema? skulle helst hatt noen som kunne sendt, så altså helst nettbutikk. (har prøvd å lete, men fant ikke så kanskje dere er bedre til å lete enn meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lurer på om det er noen andre steder som selger disse billige Bia Bed-kopiene utenom Biltema? skulle helst hatt noen som kunne sendt, så altså helst nettbutikk. (har prøvd å lete, men fant ikke så kanskje dere er bedre til å lete enn meg...)

Har du sett på hooks.no? Husker jeg så noe der for ca 1 år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor selges det sånne "sauelekefiller"? Heter sikkert noe! Sånne draleker med saueskinn/ull og tøy til å holde i? :P hjelp! Hva heter det? Hvor selges det(nett)? Håper noen skjønner hva det er jeg er ute ettter - forklaringsevnen har jeg vist mista :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett dette,i butikk noe sted? Kjøpte dette hos veterinæren,ikke noe merke og det eneste de hadde. De visste heller ikke hvor de hadde fått det fra. Noen som vet hva merke det er?: 1074770_669541983059341_902612463_o.jpg

Blir ikke dette noe á la retrieverkobbel, bare halsbånd? Tror jeg har sett en del lignende på ebay også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke dette noe á la retrieverkobbel, bare halsbånd? Tror jeg har sett en del lignende på ebay også.

Litt kraftigere enn de retriverkoblene jeg har i hvert fall,og uten forsterkninger og nagler og sånt som filtrer seg i pelsen... Så på ebay men de så så tynne ut. Skulle gjerne hatt akkurat dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får kjøpt valpegrind i stoff med bunn? Helst til en nogenlunde ok pris, trenger ikke være fantastisk kvalitet men greit om bunnen er litt vanntett :)

Trenger også tips til kjetting som Ulf kan stå i ute. Vaier ryker han bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett dette,i butikk noe sted? Kjøpte dette hos veterinæren,ikke noe merke og det eneste de hadde. De visste heller ikke hvor de hadde fått det fra. Noen som vet hva merke det er?: 1074770_669541983059341_902612463_o.jpg

Aner ikke hvor du får kjøpt akkurat det henne, men hunter har noen som ligner iallefall.

108459_hunter_dressurhalsung_freestyle_b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor de selger halsbånd ala dette
Alustrong%20halsb%C3%A5nd-340x340.JPG

bare bredere? Helt vanlig nylon halsbånd, uten strup, gjerne i litt freshe farger og bredere enn 3 cm, gjerne 5. Hunter og et par andre har opptil 3 cm bred, men de er stort sett for store for varga i omkrets så de kan jeg uansett ikke kjøpe.. Tipper hun må ha 40-45 i størrelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor de selger halsbånd ala dette

Alustrong%20halsb%C3%A5nd-340x340.JPG

bare bredere? Helt vanlig nylon halsbånd, uten strup, gjerne i litt freshe farger og bredere enn 3 cm, gjerne 5. Hunter og et par andre har opptil 3 cm bred, men de er stort sett for store for varga i omkrets så de kan jeg uansett ikke kjøpe.. Tipper hun må ha 40-45 i størrelse

Hunter har en annen serie som er brede,tykke gode halsbånd. Jeg har sett det hos dyrlegen, samt på eiksmarka hund og katt og div hundebutikker. Klarte ikke finne på nett i farta nå men her er modellen balrog med det :)

527740_10152664567635464_2134615492_n.jp

http://hunter.de/de/unser-sortiment/unterkategorien/ext/1031014/4/0/11550864/Halsband%2B%2BProvence.html

Du ser iallefall at man får de opp til 4 cm vidde. Google translate/oversetting er kjekt med chrome :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hvis du kommer hit en tur så blir nok den valpefeberen kurert rimelig kjapt 😆
    • Fryseren er vel slått på uavhengig av hva som ligger inni den  
    • Jeg laget et regneark for dette, hvor jeg regnet ut kilospris og dagskort for hver av hundene på ulike typer fôr og sånt, og sjekket merkene mot vår faste butikk innimellom. Her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1NNLDwmbxwhxZqruvn6GVUY0zzKvpg86hZJ8u2usy_6E/edit?usp=sharing
    • Du er ikke på villspor såvidt jeg kan se med et kjapt overblikk! Skal man flisespikke så får du jo strømkostnad i tillegg på råfôr ifm fryseplass, men tror ikke akkurat det bikker skalaen. 😂   
    • Hei! Jeg sitter og vurderer råfôring til hunden min da han ikke er fryktelig interessert i tørrfôret sitt. Får også inntrykk av at det er billigere med råfôr i lengden. Dette er noe jeg ønsker å begynne med når han skal over på voksenfôr, men jeg vil regne litt på det først 🤭 Matte er ikke mitt beste fag, så jeg håper noen kan se på regnestykket mitt og se om jeg er helt på bærtur? 😅 Valpen er nå 5 mnd og 12kg, og får p.d.d dette: 160g BritCare Puppy Grain-Free Salmon (80g frokost + 80g lunsj) + 4 SMAAK kjøttboller (ca. 100g) til middag. Dette fungerer veldig bra så langt og han har lagt på seg fint fra han kom hjem til meg. Veterinær er også veldig fornøyd med holdet hans. I følge rasestandard skal voksenvekt være maks 18kg, så jeg tar utgangspunkt i det. Ved voksenalder ville han da fått 170g tørrfor fordelt på frokost og lunsj + 100g SMAAK. Jeg kjøper 12kg sekk til 969kr sekken. 170g daglig i en uke er da ca. 1190g, ganger det med 52 uker og får da ca. 62kg fôr i året. Det er omtrent 6 sekker i året, altså 5814kr. Legger jeg da til prisen for SMAAK kjøttboller så er det 100g daglig, 700g i uka og 36,5kg i året. 36,5x80kr er 2920kr i året, totalsum på 8734kr årlig for fôr. Vomprisen i nærbutikken er som følger: 29,- stk 10 for 219,- 20 for 419,- 3x6kg for 280,- Med utgangspunkt i 18kg voksenvekt skal han da ha 360g i døgnet, ca. 2,5kg i uka eller 131kg i året. Ca. 7598kr i året da, hvis jeg kjøper 1 og 1 pølse, 5738kr hvis jeg kjøper 10 eller 5488,9kr hvis jeg kjøper 20. Jeg kan også få 3x6kg for 280kr, det gjør det jo enda billigere. 18kgx8 = 144kg, 280x8 = 2240kr Er jeg helt på villspor her? 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...