Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Noen som vet hvor de selger plastkrukker med lokk? Ikke noe sånn pyntegreier eller noe sånt, skal bare ha helt enkle for å oppbevare godbiter som skal fryses ned i. :)

Edit; Gjerne noe slikt som den bøtta, bare mindre. Kan også være skrulokk :P

Edit igjen; +/- 200 ml :)

Hva med de små bøttene man får kjøpt Tyrkisk yoghurt i ? men de blir kanskje store (500ml)

Kjøpte engang fetaost i en meget søt og hendig bøtte, men har ikke sett de igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har vært borti halsbånd med både et kortere snøre "inni", samt en "hank" på strikk. Men det var på starten av 2000-tallet jeg så de, og aldri sett de siden. Hverken på hunder eller i butikker...

Vet at disse var å få tak i på den første eller andre hundelivsmessa som var. Jeg kjøpe en sele med samme funksjon der til Buffy. Men har ikke sett dem siden faktisk...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Billig minkolje, eller milkoljebalasam eller en god hårkur til hund? Jeg bestiller gjerne fra en utenlandsk nettbutikk, om det er billigere.

:offtopic: Jeg leste "billig minikjole og minkoljebalsam" og fikk litt rare bilder i hodet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et kjempe godt lærbånd på MyDog for 1,5 år siden. Sort lær, med farget søm langs hele båndets lengde.Det fantes i flere lengder, jeg kjøpte 180cm. Det fantes da i sort, sømmen var i enten rosa, grønn eller orange... Jeg trodde at merket var Alac, men finner det ikke igjen noe sted...
Jeg liker det båndet så godt, og skulle gjerne hatt flere...
Noen som vet?

Jeg liker også så godt disse båndene her:
handlers_1427.jpg

Men skulle gjerne hatt i for eksempel turkis, ca 160-180cm? Og jeg vil ikke ha med den andre typen krok :P
Noen som vet hvor jeg finner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et kjempe godt lærbånd på MyDog for 1,5 år siden. Sort lær, med farget søm langs hele båndets lengde.Det fantes i flere lengder, jeg kjøpte 180cm. Det fantes da i sort, sømmen var i enten rosa, grønn eller orange... Jeg trodde at merket var Alac, men finner det ikke igjen noe sted...

Jeg liker det båndet så godt, og skulle gjerne hatt flere...

Noen som vet?

Jeg liker også så godt disse båndene her:

handlers_1427.jpg

Men skulle gjerne hatt i for eksempel turkis, ca 160-180cm? Og jeg vil ikke ha med den andre typen krok :P

Noen som vet hvor jeg finner?

https://handlers.no/product.php?prod_id=14

klippe i to og sy litt så har du plutselig to bånd til en billig penge ;) Men de er ho litt brede da, så spørs vel hvilken bredde du ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i lærhalsbånd til hund med nesten som strikk en kan trekke ut istedenfor kobbel.

Hvis dere skjønner hva jeg mener :x

Det er som ett halsbånd litt bredt og når du trekker ut den delen som kan brukes som "kobbel" så ser det nesten ut som sånn som blinde har på sine hunder i mangel av å forklare det bedre.

http://www.ebay.com/itm/RUFFWEAR-Quick-Draw-Leash-NECK-WORN-LEASH-Leash-WrapsStores-on-Dog-Collar-/230982346964

noe sånt? finner ikke i lær, da :/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brede skinnhalsbånd uten "dill" på? Altså minst 2,5 cm brede - helst 3 - 4. Anyone? Uten dill fordi de må kunne lages nye hull i så de passer 35cm og 40cm hals - men halsbånd på den størrelsen blir for smale somregel. Prisen har jo også litt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brede skinnhalsbånd uten "dill" på? Altså minst 2,5 cm brede - helst 3 - 4. Anyone? Uten dill fordi de må kunne lages nye hull i så de passer 35cm og 40cm hals - men halsbånd på den størrelsen blir for smale somregel. Prisen har jo også litt å si.

Her kan du få laget slik som du vil ha det, vurderer å bestille selv :)

http://www.ebay.com/sch/jipees/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Noen som vet hvor man får kjøpt flexi-bånd med gul bred line (altså ikke sånn tynn snor)? Visste ikke at det fantes annet enn svart line, men så en med det ute i sta, og lina var veldig mye mer synlig enn vanlig flexi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får kjøpt flexi-bånd med gul bred line (altså ikke sånn tynn snor)? Visste ikke at det fantes annet enn svart line, men så en med det ute i sta, og lina var veldig mye mer synlig enn vanlig flexi.

Flexi Neon heter den :)

Her f.eks

http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=123457165&prodid=20204

Finner den sikkert billigere andre steder men jeg gadd ikke leite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...