Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Sjekket prisen på sist jeg handlet inn griseører og hvis prisen enda er den sammen så troor jeg at prisen med frakt kommer på 900kr for 100 stykk. Disse er store og ikke sånn små som du får kjøpt på butikken. Skal sende mail til leverandøren i løpet av helgen for å få oversendt prislister og sjekke opp i frakt for så å komme tilbake til nøyaktig pris.

Dette er jeg også veldig interessert i. :ahappy:

Men er det bare ører du får tak i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jeg også veldig interessert i. :ahappy:

Men er det bare ører du får tak i?

Nei jeg får tak i veldig mye forskjellig. Var så dum å hive listen over produkter her for noen dager siden men mail er sendt for å få liste over produkter og priser. De har "alt" tror jeg. Var i hvert fall en laaaang liste med forskjellige ører, muskler, knoker osv. :)

legge til: Det er flere som har vist interesse så jeg poster prisene her når jeg har fått de. Det må sendes så portoen må legges inn i prisen også. Hvis noen i Bergens området vil ha så jobber min far der og kjører fra Egersund - Bergen så og si hver tirsdag og hjem igjen fredag. Han tar gledelig med seg varer og er nok behjelpelig med å få levert hvis noen ikke har mulighet til å hente det på jobben hos han. Får jeg prisene ganske fort så har jeg også et veninne som skal opp igjen til Stord etter påske. Levering til Telemarksområdet kan også fikses siden min mormor kjører opp der støtt og stadig. Resten må sendes men for å få det billigst mulig for alle så kan det jo sendes sammen hvis det er flere i samme området som skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene har kommet men her er det MYE i mange forskjellige størreler og pakkninger. Her er det kilos priser eller pakkepriser på over 100stykk. Så det hadde vært greit hvis dere sendt meg en melding med hva dere er ute etter og va antall :)

legger til priser på noe. Prisene er inkludert frakt

Griseører 100stykk - 900kr - 9kr per stykk

Okseører kommer i pakker med 15stykk i og for 10 pakker er prisen - 1300kr - 130kr per pakke med 15stykk i

Oksemuskler kommer i mange varianter - 15cm - 6kg koster 1950kr - 325kr per kilo

Oksemusklel hele 10stykk - 1kg koster 800kr - 80kr per stykk

Tas også forbeholdt om at prisendringer fra leverandør eller at de ikke har varene inne lengre.

Det skal dels opp sånn at dere selv bestemmer antallet dere vil ha :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)
Noen som vet hvor jeg kan få tak i lærhalsbånd til hund med nesten som strikk en kan trekke ut istedenfor kobbel.
Hvis dere skjønner hva jeg mener :x
Det er som ett halsbånd litt bredt og når du trekker ut den delen som kan brukes som "kobbel" så ser det nesten ut som sånn som blinde har på sine hunder i mangel av å forklare det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får kjøpt billige bgb-kroker? Ikke større enn 45 mm.. Har prøvd å søke på ebay, men det kommer ikke opp noe når jeg søker på bgb krok/hook, så hva kalles det på engelsk? :P

BGB er vel svensk, så tror ikke man finner så mye av det på ebay. Ned i størrelse 45 mm vet jeg ikke hvor man bør kjøpe desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i lærhalsbånd til hund med nesten som strikk en kan trekke ut istedenfor kobbel.

Hvis dere skjønner hva jeg mener :x

Det er som ett halsbånd litt bredt og når du trekker ut den delen som kan brukes som "kobbel" så ser det nesten ut som sånn som blinde har på sine hunder i mangel av å forklare det bedre.

Husker ikke om det var lær eller nylon, men de hadde iallefall slike halsbånd med "håndtak" på Tropehagen Zoo tidligere(Iallefall i Kristiansund) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om det var lær eller nylon, men de hadde iallefall slike halsbånd med "håndtak" på Tropehagen Zoo tidligere(Iallefall i Kristiansund) :)

Takk for tipset :)

De har nettbutikk håper jeg ?

PS: Fant nettbutikken så tar en kikk :)

Endret av Kiracita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset :)

De har nettbutikk håper jeg ?

PS: Fant nettbutikken så tar en kikk :)

Jeg synes det er veldig lite av varene som ligger ute på nettbutikken. Men jeg kan godt stikke innom og se om de har enda når jeg skal tilbake til Kristiansund igjen. Så kan jeg ta bilde og skrive opp navn/merke for deg om du vil det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig lite av varene som ligger ute på nettbutikken. Men jeg kan godt stikke innom og se om de har enda når jeg skal tilbake til Kristiansund igjen. Så kan jeg ta bilde og skrive opp navn/merke for deg om du vil det :)

Det hadde jeg satt stor pris på :D

Så de ikke hadde inne på nettbutikken :)

Har vært innom flere i Kristiansand og de fleste aner ikke hva jeg snakker om engang :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Det hadde jeg satt stor pris på :D

Så de ikke hadde inne på nettbutikken :)

Har vært innom flere i Kristiansand og de fleste aner ikke hva jeg snakker om engang :P

http://www.diggidog.no/productdetails.php?product=2730

Er det ett sånt du tenker på?

Dette er jo ikke turhalsbånd på noe som helst måte, men noe man bruker for å holde/gire opp - hunder under bitearbeid.

Det er jo langt bedre å da heller kjøpe ett kort lærbånd som man kan hengende på halsbåndet om intensjonen er å ha mer kontroll på hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.diggidog.no/productdetails.php?product=2730

Er det ett sånt du tenker på?

Dette er jo ikke turhalsbånd på noe som helst måte, men noe man bruker for å holde/gire opp - hunder under bitearbeid.

Det er jo langt bedre å da heller kjøpe ett kort lærbånd som man kan hengende på halsbåndet om intensjonen er å ha mer kontroll på hunden.

Nei det er ikke akkurat sånn.

Her er det mer snakk om en strikk som en tar ut.

Jeg syns det er veldig greit for da kan hunden på en måte bære sitt egen bånd i halsbåndet men når jeg kaller henne inn for kortere perioder syns jeg det virker veldig praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor de selger plastkrukker med lokk? Ikke noe sånn pyntegreier eller noe sånt, skal bare ha helt enkle for å oppbevare godbiter som skal fryses ned i. :)

Edit; Gjerne noe slikt som den bøtta, bare mindre. Kan også være skrulokk :P

Edit igjen; +/- 200 ml :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor de selger plastkrukker med lokk? Ikke noe sånn pyntegreier eller noe sånt, skal bare ha helt enkle for å oppbevare godbiter som skal fryses ned i. :)

Edit; Gjerne noe slikt som den bøtta, bare mindre. Kan også være skrulokk :P

Edit igjen; +/- 200 ml :)

Aner ikke hvor du bor, men ellers har Ikea et eldorado når det kommer til oppbevaringsbokser i mange varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor du bor, men ellers har Ikea et eldorado når det kommer til oppbevaringsbokser i mange varianter.

Jeg har sjekka ikea, fant ingenting som passet. Fant disse på en annen side, de er akkurat slik jeg kunne tenkt meg, men de er halvparten av størrelsen. Resten de hadde der inne var mindre eller dobbelt så store :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i lærhalsbånd til hund med nesten som strikk en kan trekke ut istedenfor kobbel.

Hvis dere skjønner hva jeg mener :x

Det er som ett halsbånd litt bredt og når du trekker ut den delen som kan brukes som "kobbel" så ser det nesten ut som sånn som blinde har på sine hunder i mangel av å forklare det bedre.

http://www.vestsforservicedogs.com/content-product_info/product_id-2042/large_sports_dog_collar_leash_combo.html

Her er en slik jeg tenkte på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Samme tipset jeg fikk av en dyrebutikk det er det nærmeste jeg har kommet men er på utkikk etter ett i lær :D Syns det er litt finere en nylon. Men tusen takk for tipset ang den siden !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Samme tipset jeg fikk av en dyrebutikk det er det nærmeste jeg har kommet men er på utkikk etter ett i lær :D Syns det er litt finere en nylon. Men tusen takk for tipset ang den siden !

Bare hyggelig!

Jeg har sett den typen halsbånd på flere nettbutikker, og de varierer veldig i pris. Har sett de fra 150 - 400kroner, og de har de i rød, blå og sort. Så kan være lurt å undersøke litt sider før du bestiller. :)

Du kan også finne en del om du søker på noe så enkelt som "halsbånd med håndtak" på google :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sele til sheltie med en hank på toppen`? Slik at jeg kan løfte han ut av situasjoner etc når han setter seg fast. Hunden er blind å det byr på interessante situasjoner :ahappy:

Jeg har sett sånne før, men husker ikke hvor, eller hva merket er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sele til sheltie med en hank på toppen`? Slik at jeg kan løfte han ut av situasjoner etc når han setter seg fast. Hunden er blind å det byr på interessante situasjoner :ahappy:

Jeg har sett sånne før, men husker ikke hvor, eller hva merket er.

K9-selene du tenker på, kanskje? :)

EMAILOPTIM__JULIUS-K9Katalogus2010_Page_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...