Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Sånn lysehalsbånd som er laget av "hageslangegummi"? Disse? http://www.waggytail.no/butikk/leuchtie-led-halsband
Ja! Takk :) En ting til: Kjørestrikk i spiral som surrer seg opp som sånn gammel telefonledning? Hvis dere skjønner :P Min strikk er lang og rett og sleper bare mellom meg og hunden når han går ved siden av. Skulle hatt noe som trakk seg inn istedet, som IKKE er flexi ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte sånn telefonledning/strekkline på Europris av alle steder. Den har karabinkrok i begge endene og fungerer helt fint.
Da får jeg se der en tur! Er den lang nok til å bruke kun den mellom deg og hunden på ski, eller må du bruke annen forlengelse i tillegg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ja de sender, men Norge har fortsatt 200,- grensen og frakten er dyr ;)

Ja har sjekket, søkt og lett her og der :hmm:

Uh.. hvor mange spenner skal du ha? Bestilte en haug fra uk i fjor, og betalte vel knapt en tier per stk. Skal se om jeg finner igjen nettbutikken.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.paracord.no/nb-NO/kategorier/spenner--stikklas.aspx :)

Edit; Så forresten nå at du spurte etter 20 og 25 mm, det glemte jeg å sjekke om de hadde. Så bare at de hadde buet :aww:

De har ikke så store. Max der er vel 15 mm

Uh.. hvor mange spenner skal du ha? Bestilte en haug fra uk i fjor, og betalte vel knapt en tier per stk. Skal se om jeg finner igjen nettbutikken.

Jeg skal ha noen ja..

Er ikke noe problem å bestille fra utlandet, men synes det er greit- og endel kjappere! å kjøpe i Norge.

Vil gjerne ha linken om du finner den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Dogbooties.com? Der har jeg bestilt mine - i knæsje farger som råååsa, oransje og neongrønn. :lol:

Men jeg tenkte jeg skulle sy selv jeg :). Har jo fått symaskin og det må jo testes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...