Jump to content
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden

Recommended Posts

Noen som vet om norske(evt amerikanske) nettbutikker som selger obtrack skrylle-x? (ikke obtrack.com/se hjemmesiden til obtrack )

Obtrack.com/no? Hvorfor vil du ikke bruke hjemmesiden? Har ikke sett det andre steder.

Guest janson
Noen som vet om det er noen dyrebutikker i oslo/akershus som selger denne potesprayen ?

Jeg lurer på om Eiksmarka hund og katt og zoo-1 Bekkestua kan ha.

Noen som vet hvor jeg får tak i et canvasbur som er sånn passe stort ( :innocent: ) og ikke koster 1000,-? Sånn passe stort pleier å være str. M eller L (tror jeg helst vil ha str. L, for da er det fint plass til begge gutta). Og med at det ikke skal koste 1000,- mener jeg egentlig at det helst bør koste under 500,-. Og så er jeg såpass kravstor at jeg vil ha det så raskt som mulig, og antakelig ikke har tid til å vente på post fra f.eks. Sverige :hmm:

Forumet fortsetter under annonsen
Noen som vet hvor jeg får tak i et canvasbur som er sånn passe stort ( :innocent: ) og ikke koster 1000,-? Sånn passe stort pleier å være str. M eller L (tror jeg helst vil ha str. L, for da er det fint plass til begge gutta). Og med at det ikke skal koste 1000,- mener jeg egentlig at det helst bør koste under 500,-. Og så er jeg såpass kravstor at jeg vil ha det så raskt som mulig, og antakelig ikke har tid til å vente på post fra f.eks. Sverige :hmm:

vært i drammen hundepark og sett? Der har de mange. OG de er under 1000 mtp jeg kjøpte 5XL til 899 ;)

vært i drammen hundepark og sett? Der har de mange. OG de er under 1000 mtp jeg kjøpte 5XL til 899 ;)

Nei, der har jeg ikke vært! Godt tips, skal dra dit og se :) Takk :)

Du kan sende en melding til dyr som hobby på facebook. Vet hun skal ta inn bur nå og har gode priser :)

Er det noen som kjenner eller vet om noen som sveiser burtraller?

Jeg vet om en her i byen som er utrolig flink til å sveise som sikkert gledelig hjelper deg men da må det eventuelt hentes her, men du skal vell kanskje denne veien etter hvert? Han har sveiset en del ting for meg og han har sveiset hinder, møne og noen annet for ei veninne. Vil helst ikke ha noe for det heller han så det blir nok billig også :)

Jeg lurer på om Eiksmarka hund og katt og zoo-1 Bekkestua kan ha.

Takk for tips. får ta turen og se om de har den :)

Guest Jonna
Jeg vet om en her i byen som er utrolig flink til å sveise som sikkert gledelig hjelper deg men da må det eventuelt hentes her, men du skal vell kanskje denne veien etter hvert? Han har sveiset en del ting for meg og han har sveiset hinder, møne og noen annet for ei veninne. Vil helst ikke ha noe for det heller han så det blir nok billig også :)

Kela-mannen :)

Takk for tipsene. Jeg prøver Kela mannen i første omgang :D

Guest 2ne
Er det noen som kjenner eller vet om noen som sveiser burtraller?

Pompel og Pilt kan, men de har skrytt av at de skal sveise bilbur til meg i en 5-6 år nå, så jeg ville ikke spurt de.

Hvis ikke så tror jeg kanskje du kan høre med fengselet? De driver med sveiseting, jeg tror de innimellom tar i mot bestillinger også..

Lange (2-2,5 meter) rundsydde lærbånd? Som er gode og myke?

Jeg er innmari fornøyd med mitt Jokke-bånd i allefall. Rimelig, snasent å se på, og jeg synes det holder seg veldig pent til tross for uvøren bruk.

• Like 1

Jeg er innmari fornøyd med mitt Jokke-bånd i allefall. Rimelig, snasent å se på, og jeg synes det holder seg veldig pent til tross for uvøren bruk.

Takk :D Står mellom det og kenjan.

Må vente på at dagens kobbel tar kvelden og jeg "får lov" av samboer å kjøpe et nytt :P

Noen som vet om norske(evt amerikanske) nettbutikker som selger obtrack skrylle-x? (ikke obtrack.com/se hjemmesiden til obtrack )

Obtrack produseres dessverre ikke lenger :(

Hvor stor et det buret? Med eller uten stålrør? Aner ikke hva jeg trenger.. Trenger noe som er stort nok til å hive inn bikkja når hun ler hyper.

Hvor stor et det buret? Med eller uten stålrør? Aner ikke hva jeg trenger.. Trenger noe som er stort nok til å hive inn bikkja når hun ler hyper.

Mitt er med stålrør ja. Du får noen uten også.

Mitt 5xl er gigantisk altså. Mine to får ligger i det og jeg kan krabbe inni det men kan godt måle for deg :-P

Mitt 5xl er gigantisk altså. Mine to får ligger i det og jeg kan krabbe inni det men kan godt måle for deg :-P

Haha, nei det går bra.. Men det blir flatt og er enkelt å ta med seg?

Haha, nei det går bra.. Men det blir flatt og er enkelt å ta med seg?

Japp. Du klarer deg nok fint med noen størrelser mindre :-P er såvidt mitt går inn i bilen Haha. Jeg har et par andre i samme modell som er mindre og lette å hive med seg da :-)
  • Like 1

Jeg hadde en helt enkel, svart utstillingsline.

Tror den var ca en meter lang og ble kjøpt på en stand på utstilling.

Noen som har tips til nettbutikker som kan ha noe tilsvarende? :)

Edit: skinnline

Jeg hadde en helt enkel, svart utstillingsline.

Tror den var ca en meter lang og ble kjøpt på en stand på utstilling.

Noen som har tips til nettbutikker som kan ha noe tilsvarende? :)

sånn: http://www.doggia.no/produkt/halsband/utstillingsband/utstillingsband-sort-enkelt-5-mm

Forumet fortsetter under annonsen