Gå til innhold
Hundesonen.no

Wippetix Benjamin og Anastasia, Tazman


Carro92
 Share

Recommended Posts

Så morro :D Anastasia er min yndlingswhippet, og hun har mye skyld i at jeg sikler på whippet som neste hund! Men ser at hun har ørene litt opp på bildene, tar du å masserer ørene hennes på noe vis før du skal inn i ringen da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På d4a som prøvde litt i standen til fame fikk også gavekort, så var i studio igår, men de kommer nok senere om jeg kjøper de å

Det gikk litt skeis med eiern av bcen, så jeg droppa det. Og jeg hadde jo egentlig falt for en hund i kullet til oppdrettern til Anastasia, som jeg falt for fra dag 1, men skulle egentlig ikke ha

Takker

Så morro :D Anastasia er min yndlingswhippet, og hun har mye skyld i at jeg sikler på whippet som neste hund! Men ser at hun har ørene litt opp på bildene, tar du å masserer ørene hennes på noe vis før du skal inn i ringen da? :P

det var kos å høre :D Ho har fått faren min til å smelte også (han misliker mynder.. :P) Jeg vil hvertfall glatt anbefale whippet :P Jeg gjør overhodet ingenting med ørene hennes, har heller aldri fått kritikk på de, bare at ho har pene ører :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var kos å høre :D Ho har fått faren min til å smelte også (han misliker mynder.. :P) Jeg vil hvertfall glatt anbefale whippet :P Jeg gjør overhodet ingenting med ørene hennes, har heller aldri fått kritikk på de, bare at ho har pene ører :P

Haha :) Åssen er hun å trene med? Liker hun å leke for eksempel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må hilse da :o

Føler jeg er dårlig til å oppdatere tråden til Taz kontra Anastasia sin.. men her kommer noen hvertfall :)

IMG_5028.jpg

IMG_5067.jpg

IMG_5351.jpg

Hvis dere lurer på hva som er i kløven, så er det bare en mobil for å måle farta hans og for å se hvor mye lengre enn meg han går på skogsturer :)

IMG_5842.jpg

IMG_5888.jpg

IMG_5877.jpg

IMG_6417.jpg

IMG_6347.jpg

IMG_6564.jpg

IMG_6636.jpg

IMG_6678.jpg

IMG_6313.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kanskje på tide å oppdatere mer her, lille buseluse har jo fått løpetid nå også, så stoor jente har ho blitt :D

IMG_8032.jpg

IMG_8167.jpg

IMG_8361.jpg

IMG_8380.jpg

IMG_9065.jpg

IMG_8990.jpg

IMG_9231.jpg

IMG_9336.jpg

IMG_9581.jpg

IMG_9653.jpg

IMG_9659.jpg

IMG_9817.jpg

IMG_9855.jpg

IMG_9911.jpg

Anastasia med mor(den som lik Anastasia i fargen) og søster(den lyse)

IMG_0082.jpg

IMG_0243.jpg

Anastasia (den skitne) med moren sin Chanel :)

64642_2678174363150_1519998242_31981918_808061408_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg og Anastasia har meldt oss på et konkurranselydighet kurs i slutten av April, så er litt spent på den gitt :P Så vi trener og trener for harde livet. Bare synd jeg alltid glemmer leka hennes hjemme når vi skal trene... så det starter alltid dårlig, før jeg finner en pinne eller no og leker litt, så får man fart på bikkja :P

Trene litt oppstilling også :)

IMG_0568.jpg

IMG_0577.jpg

IMG_0583.jpg

Innkalling

IMG_0591.jpg

IMG_0592.jpg

IMG_0603.jpg

Snurre rundt (ikke akkurat lydighet men prøver å få opp motivasjonen hennes litt til å trene :P)

IMG_0634.jpg

IMG_0642.jpg

Og der fant vi en pinne :P

IMG_0644.jpg

IMG_0653.jpg

IMG_0677.jpg

IMG_0660.jpg

IMG_0665.jpg

IMG_0681.jpg

en som var veldig fornøyd med seg sjøl etterpå :P

IMG_0689.jpg

IMG_0695.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i konkurranse!

Skal dere ned til Trøgstad og se på den internasjonale prøven i April? Vi kommer en tur fra vestlandet, Hermes er med :)

ikke helt sikker på hvem konkurranse du mener her, siden ho ikke konkurrerer i noen hundesport ennå, med mindre du mener utstilling? p

på vårprøven har jeg desverre instruktørkurs den helga.. så får ikke vært med :( men satser på å få vært med på sommer og høstprøven, og håper kanskje Anastasia klarer å få lisens til høstprøven, så kan vi få til en debut der :)

Å herregud. En dag må jeg ha whippet. Om jeg så må SMUGLE den inn og ha den i skapet med rengjøringsmidler så ikke sambo skal oppdage den. Utrolig nydelig. :wub:

hihi, takk :D Du får smugle en inn, jeg er hvertfall utrolig fornøyd med rasen! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...