Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundejorde i Bærum?


Recommended Posts

I går var vi på valpekurs på Wøyen gård, og da var det to tilfeldige mennesker med bare noen få minutters mellomrom som kom bort til oss og spurte hvor det nye hundeområdet var. Det skulle visst være inngjerdet og greier. Er det noe som har hørt om dette? Jeg har prøvd å google etter det, men fikk ingen treff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et inngjerdet område på Semsvann, det er det eneste jeg vet om. Det er ikke nytt, men er stengt utenom båndtvangsperioden.

Ellers kan det være denne de snakket om?

http://www.canis.no/....php?id=1539653

Ja, den på Semsvann har jeg hørt om. Men jeg fikk inntrykk at man måtte være medlem av en eller annen jegerforening for å få bruke den.

Men den de snakket om på Canis hørtes jo ut som om det kunne være noe i riktig retning. Bare pussig at folk lette etter det helt oppe ved Wøyen gård. Jeg får ta med Robert på rekognoseringstur til Sandvika en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant hundejordet :) Det ligger rett bak Sandvika videregående skole. Robert syntes det var stor stas å få leke med 5 store hunder :jump:

Det skal visst også være et område på 5 mål med kupert terreng et eller annet sted på Vøyenenga. Det skal vi også lete etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du jo funnet noe :) Vet selv at det arrangeres småhundtreff i Veritas-parken hver første søndag i måneden offisielt, men at de inne på gruppen har bestemt seg for treff hver søndag fra kl. 12.

http://www.smahundtreff.dk/

Å, så hyggelig. Det er jo ikke langt fra oss. Men er det lov å bare komme dit? Man trenger ikke være medlem av noe? Og så har jeg vel egentlig ikke miniatyrhund, da, men han er jo såpass liten foreløpig at han er på størrelse med en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Å, så hyggelig. Det er jo ikke langt fra oss. Men er det lov å bare komme dit? Man trenger ikke være medlem av noe? Og så har jeg vel egentlig ikke miniatyrhund, da, men han er jo såpass liten foreløpig at han er på størrelse med en :)

Det er småhundtreff, ikke bare miniatyrhunder som er velkommen. :) Min veier selv 8 kg og har vært flere i hans størrelse der også, selvom det aller mest har vært Pomeranians/Mittelspitz og Chihuahua som jeg har sett, så er det noen som er større enn dette også. Poenget er bare at store og voldsomme hunder ikke er ønskelig i disse treffene.

Og nei, det er bare å stille opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er småhundtreff, ikke bare miniatyrhunder som er velkommen. :) Min veier selv 8 kg og har vært flere i hans størrelse der også, selvom det aller mest har vært Pomeranians/Mittelspitz og Chihuahua som jeg har sett, så er det noen som er større enn dette også. Poenget er bare at store og voldsomme hunder ikke er ønskelig i disse treffene.

Og nei, det er bare å stille opp. :)

Det kan sies at store hunder får komme, men de må da holdes i bånd :) Vært endel der selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...