Gå til innhold
Hundesonen.no

valp alene om natten


Tine

Recommended Posts

Den første valpen vi hadde fikk sove hele tiden i senga vår. men har nettopp fått meg en papillon valp på 8 uker å han e kjempe flink til å sove alene :) Han piper i 5 min åsså finner han ut ta dette ikkke nytter :P så sover han hele natten.... Helt herli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første valpen vi hadde fikk sove hele tiden i senga vår. men har nettopp fått meg en papillon valp på 8 uker å han e kjempe flink til å sove alene  :)  Han piper i 5 min åsså finner han ut ta dette ikkke nytter :) så sover han hele natten.... Helt herli

Så greit da :)

Jeg gjorde det samme med min, men den ble "stor" å ville være tøff å sove alene, så den fant seg sinn egen plass, enten under senga eller under bordet :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miko har fra dag en vært en "engel" å legge i buret om kvelden.

Han legger seg gjerne i 22 tiden, legger ikke jeg han legger han seg selv.

Da lukker jeg døren litt igjen sånn at han får sove uten noe bråk.

Når han legger seg i 22 tiden kan vi sove til kl 13 dagen etter, hihi.

Han sover like lenge som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Nei det er jo ikke det hehe :mrgreen:

Jeg har Timon i sengen! syns det er herlig og kose med han før jeg legger med og om mårningen! han vekker oss når han på må p do så leker han litt så kan han såve igjen noen timer! han er utrolig grei den veien! Jeg har litt lyst og ha han i egen seng men vet ikke hvordan jeg kan vende han til det nå som han koser seg på eget teppe i sengen min! hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...