Gå til innhold
Hundesonen.no

Konk.trening i pinsehelgen?


Guest LXT
 Share

Recommended Posts

Jeg har veldig lyst til å trene hele helgen, fra lørdag tom mandag. Personlig liker jeg meg på banen ved Bogstad Camping hvor mange av oss har vært før, og kunne tenke meg å trene der om banen er ledig. Andre som vil trene? Dersom det er andre steder som er vel så bra å være på, er jeg åpen for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg på spesial :(

Jeg kan kanskje på søndag? Lørdag er det basenjispesial på Bogstad. :)

Da utgår lørdag på Bogstad ivhertfall :P Får finne et annet sted den dagen. Hm..

Jeg kan hvis jeg kommer meg innover,men ikke mandag for da er det siste dagen på blodspor kurset :D

Kult om du får til lørdag og/eller søndag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg sjekke om jeg får lov å stikke av med bilen. Hvis ikke

er vel kanskje Monica grei å henter meg å Turte :innocent:

Som sagt, må bare dobbeltsjekke at jeg ikke har noen planer, men viss ikke, så får vi vel håpe jeg er så snill ;)

Når på lørdag blir det evt? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg dropper treningen på lørdag. Så hvor lite jeg faktisk fikk trent i går pga varmen, og det var på kvelden. Så trening midt på dagen i solsteika står jeg over. Beklager!

Vet du, jeg har tenkt på det samme. Jeg fikk ikke kommet i går, og det var kjipt for jeg ville trene. Men så tenkte jeg etterpå at det er så varmt nå at det kanskje er greit å droppe trening på dagen akkurat nå. Jeg slenger meg på den jeg, så tror jeg heller jeg tusler ned til sjøen og dupper både meg og hundene. Vi kan ta det igjen senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg har tenkt på det samme. Jeg fikk ikke kommet i går, og det var kjipt for jeg ville trene. Men så tenkte jeg etterpå at det er så varmt nå at det kanskje er greit å droppe trening på dagen akkurat nå. Jeg slenger meg på den jeg, så tror jeg heller jeg tusler ned til sjøen og dupper både meg og hundene. Vi kan ta det igjen senere :)

Godt flere ser sånn på det, for får dårlig samvittighet av å ikke dukke opp. Men treningen blir så lite konstruktivt, og får så lite igjen for det. Så får heller benytte de dagene til å trene korte økter inne hvor det er svalt med øvelser som f.eks neseprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt flere ser sånn på det, for får dårlig samvittighet av å ikke dukke opp. Men treningen blir så lite konstruktivt, og får så lite igjen for det. Så får heller benytte de dagene til å trene korte økter inne hvor det er svalt med øvelser som f.eks neseprøve.

Jeg er helt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...