Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan noen slå meg i hodet og sette på meg tvangstrøye...


Renate A

Recommended Posts

...så jeg ikke får bestilt mer utstyr...

Nå har jeg gjort det igjen...Chicka MÅ jo ha dekken pga ryggen hennes, selvom hun har tre fra før.

Ok det ene regndekkenet er ikke bra i passformen så det kan jeg forsvare, men fleecedekkenet som er helt makent til det andre hun har det kan jeg ikke forsvare...jo!!! da har jeg ett når det andre er på vask. 8)

Også et halsbånd...hun har liksom ca 15stk fra før... #-o

Jeg må bare pressisere så jeg ikke får bøtta full av kritikk her, Chicka MÅ ha dekken pga skadet rygg, ikke fordi jeg er jåle, det er bare antall dekken som kanskje begynner å bli litt vel overdrevet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):P har ikke det problemet for jeg vet at de få pengene jeg får på konto hver mnd må gå til mat(barnetrygd for 2 unger strekker liksom ikke til for alt jeg kunne tenkt meg).

Håper jeg får jobb snart 8)

De har ikke ringt enda de skulle ringe denne uken uansett om jeg fikk jobben eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så jeg ikke får bestilt mer utstyr...

Nå har jeg gjort det igjen...Chicka MÅ jo ha dekken pga ryggen hennes, selvom hun har tre fra før.

Ok det ene regndekkenet er ikke bra i passformen så det kan jeg forsvare, men fleecedekkenet som er helt makent til det andre hun har det kan jeg ikke forsvare...jo!!! da har jeg ett når det andre er på vask. 8)

Også et halsbånd...hun har liksom ca 15stk fra før... #-o

Jeg må bare pressisere så jeg ikke får bøtta full av kritikk her, Chicka MÅ ha dekken pga skadet rygg, ikke fordi jeg er jåle, det er bare antall dekken som kanskje begynner å bli litt vel overdrevet... :cry:

Er det overdrevet med tre dekken ?? :-o

Isåfall vet ikke jeg hva jeg er...Odin har så langt 5...og ingen trøbbel med rygg eller annet..

:(:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte ei dame før idag som lurte på hvorfor jeg tok på hunden min "jakke", "det er da ikke så kaldt og bikkja tåler da litt" fikk jeg høre.

Når jeg forklarte hun om skaden i ryggen, ble straks pipen en annen lyd "nei men stakkars lille bisken" da måtte jeg være litt frekk og sa at hun kunne spare seg for medlidenheten. Gjett om hun ble sur...men jeg måtte bare, folk har da ikke noe med hva og hvorfor vi putter på dyrene våre dekken.:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte ei dame før idag som lurte på hvorfor jeg tok på hunden min "jakke", "det er da ikke så kaldt og bikkja tåler da litt" fikk jeg høre.

Når jeg forklarte hun om skaden i ryggen, ble straks pipen en annen lyd "nei men stakkars lille bisken" da måtte jeg være litt frekk og sa at hun kunne spare seg for medlidenheten. Gjett om hun ble sur...men jeg måtte bare, folk har da ikke noe med hva og hvorfor vi putter på dyrene våre dekken.:cry:

Haha :( Du er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pito har ett halsbånd i lær. Tror jeg er litt for lite jålete når det gjelder sånn :lol: Går inn i dyrebutikken og bestemmer meg for at i dag skal Pito ha et fint rosa halsbånd til å pynte med. Det ender med at jeg faller for ett svart lær eller en aller annen mørk farge med refleks :oops: Ikke masse pynting her i gården..

Jeg har faktisk fått meg til å kjøpe rosa anheng til henne. Men det var lke før jeg valgte svart men da beit jeg meg i leppa og ba om rosa. Hehehe ingen som ser at Pito er jente jo :D Svarte kobbel og halsbånd og heter et guttenavn (når en kaller henne pito og ikke Pitofina)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehrmmmm... Jeg som skulle tilby meg å komme med tvangstrøya... Må nok bare gleme det nå, etter at jeg gikk bananas i dyrebutikken igår og handlet til den store gulmedalje og kom hjem med stort sett bare unyttige ting som odin allerede har fra før også... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...