Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim


xxx12345
 Share

Recommended Posts

11 stk :)

Takker - det var faktisk fler enn jeg trodde skulle komme... Norges mest aktive oppdretter/utstiller som dommer og hun bor jo i Trøndelag, så de aller, aller fleste beardiser i området er jo eget oppdrett (og stiller derfor ikke, selvagt).

Dumt når de setter opp en lokal oppdretter til å dømme en så liten rase, men, men.

Håper hun fikk bra antall sheltier, da (mener å huske at hun skulle dømme de også).

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

5 briarder - det er vel flere enn det har vært de siste årene i Trondheim . Tja, det burde vel heller være en tankevekker for oppdrettere av rasen at de "alltid" klager på at det er feil dommer s

Må være slitsomt å være så hårsår...?

Jeg kommer så klart! (Med mindre jeg blir liggende med lungebetennelse som i fjor...) Melder på begge mine, og i tillegg kommer Fredrik, Gross og Jäger oppover! Jäger er gammel nok til å stille på

Takker - det var faktisk fler enn jeg trodde skulle komme... Norges mest aktive oppdretter/utstiller som dommer og hun bor jo i Trøndelag, så de aller, aller fleste beardiser i området er jo eget oppdrett (og stiller derfor ikke, selvagt).

Dumt når de setter opp en lokal oppdretter til å dømme en så liten rase, men, men.

Håper hun fikk bra antall sheltier, da (mener å huske at hun skulle dømme de også).

Susanne

Skal du stille?

Det var vel en del svensker i fjor var det ikke? Kanskje det er de som kommer nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tankevekker for NKK, for det er kun 1 hoffe som stiller... :rolleyes2:

Det er ikke en tankevekker for NKK når raser som kan ha opp mot 100 individer har 30-40 påmeldte - så tror desverre de driter i en såpass liten rase...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du stille?

Det var vel en del svensker i fjor var det ikke? Kanskje det er de som kommer nå også.

Nei - jeg stiller i Danmark den helgen - har ikke noe å hente med verken beardis eller boston i Norge akkurat nå (mer spenning i DK).

Ja, mistenker noen svensker skal opp-/bortover..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Finnes det et hotell som er i gåavstand til utstillingen??

Det spøker litt for reise og bo følget mitt, og da er jeg uten bil i trondheim med to hunder på lørdag :(

Ingen hoteller i nærheten, men om det ikke ordner seg på annet vis så kan du kræsje her (om du tåler litt rot, huset står litt på hodet om dagen). Da kan jeg svippe deg bort på søndag - om jeg skal selv avhenger av været :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...