Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvaslags ps3/xbox/pc-spill spiller du?


Balrog
 Share

Recommended Posts

Spiller en del Diablo 3, WoW har jeg ikke tid til lengre :(

Ellers så kan jeg anbefale Tom Raider, som kom i fjor, synes det var skikkelig bra jeg, men det var jo mitt første spill i den type sjanger.

Hearthstone er jeg lei av, blir bare så sur når jeg taper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I love me some red dead redemption (på ps3). Er en slik tråd her ett eller annet sted, med anbefalinger. Skal se om jeg finner. edit: http://hundesonen.no/forum/topic/52122-spill-tips-til-bra-og-adva

De jeg spiller til vanlig: World of Warcraft - Spiller på Kazzak EU, horde (pandaria snart ) Diablo 3 Starcraft 2 Hele Anno serien (mest 1404 Venice og siste selvom den var litt annerledes enn de

Så kjekt! Mange med spillinteresse ser jeg Noen som har prøvd League of Legends? Vurderer å begynne med det, hehe Diablo 3 gleder jeg meg til å prøve! Må dessverre vente litt, da jeg ikke har pc s

Blir lite spilling nå når eksamenene nærmer seg, men litt pause må man ha. :P

For en stund siden kjøpte jeg Banished, noen andre som spiller det? Jeg søker opp på wikien hele tiden, men jeg klarer virkelig ikke å få befolkningen over 200. Med en gang jeg treffer 200 begynner de å sulte eller fryse ihjel. :hmm: Jeg spiller til og med på easy! :P Det er virkelig det mest utfordrende strategispillet jeg har spilt.

Etter siste eksamen skal jeg belønne meg selv med å kjøpe Watch Dogs. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller Banished som en gal om dagen. Selv sambo syns jeg tar litt vel av i flekkene :lol:

Har vært oppi 500 folk, og da ikke medregnet studenter og barn.. Har funnet ut at greia er å bygge få hus i året. De kan gjerne være flere familier enn de er hus, da formerer de seg ikke så fort. Bygger man masse hus får man baby boom og vips så spiser babyene opp all maten man får inn også sitter man i saksa..

Tips: banished-forumet og subreddits om banished. Der får man maaasse tips og guides! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller Banished som en gal om dagen. Selv sambo syns jeg tar litt vel av i flekkene :lol:

Har vært oppi 500 folk, og da ikke medregnet studenter og barn.. Har funnet ut at greia er å bygge få hus i året. De kan gjerne være flere familier enn de er hus, da formerer de seg ikke så fort. Bygger man masse hus får man baby boom og vips så spiser babyene opp all maten man får inn også sitter man i saksa..

Tips: banished-forumet og subreddits om banished. Der får man maaasse tips og guides! :D

Har søkt på subredditen, men fant ikke så mye hjelpsomt. :P Jeg bygger ikke så mye hus. Jeg bygger kun når jeg bygger en ny produksjon et stykke fra husene, men jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg skal klare å holde folkene levende. :lol: Om jeg får nok mat/fyring går de tom for verktøy eller så får de influensa og dør som fluer.

:gaah:

Jeg satser på fisking og samling først, når jeg har nok mat for to år begynner jeg med åkrene og noen husdyr. Men jeg vet jeg kan være veldig utålmodig med slike spill. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det for det meste i Need for Speed Most Wanted, både den originale og den nye fra 2012. Men den gamle er da den jeg liker best. Skal for en gangs skyld runde det for det har jeg ikke gjort enda! :P Alt på xbox så klart, eneste konsollen jeg kan spille uten å få såre tomler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt på subredditen, men fant ikke så mye hjelpsomt. :P Jeg bygger ikke så mye hus. Jeg bygger kun når jeg bygger en ny produksjon et stykke fra husene, men jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg skal klare å holde folkene levende. :lol: Om jeg får nok mat/fyring går de tom for verktøy eller så får de influensa og dør som fluer.

:gaah:

Jeg satser på fisking og samling først, når jeg har nok mat for to år begynner jeg med åkrene og noen husdyr. Men jeg vet jeg kan være veldig utålmodig med slike spill. :P

Bygger du kirkegårder? Om man ikke bygger kirkegård tidlig, så blir de så triste når slekta begynner å dø, at de nekter å få mer unger... Når man har bygd kirkegård går trivselen saaaaakte opp igjen over flere år. Bygger man kirke, tavern osv. så går det litt kjappere ^^

Jeg glemte kirkegård når jeg begynte på en ny by igår, og raste fra 60 innbyggere og ned til 20... Heldigvis var det noen unge folk igjen i byen som kunne få opp befolkningen igjen. Kjipt å ha MASSSE mat og greier, og bare 27 folk... >_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller Banished som en gal om dagen. Selv sambo syns jeg tar litt vel av i flekkene :lol:

Har vært oppi 500 folk, og da ikke medregnet studenter og barn.. Har funnet ut at greia er å bygge få hus i året. De kan gjerne være flere familier enn de er hus, da formerer de seg ikke så fort. Bygger man masse hus får man baby boom og vips så spiser babyene opp all maten man får inn også sitter man i saksa..

Tips: banished-forumet og subreddits om banished. Der får man maaasse tips og guides! :D

Fytterakkern så kult det så ut! :D Bare synd eneste windowspcn jeg har er på jobb. Ser for meg arbeidsaktiviteten ville RAST :whistle::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygger du kirkegårder? Om man ikke bygger kirkegård tidlig, så blir de så triste når slekta begynner å dø, at de nekter å få mer unger... Når man har bygd kirkegård går trivselen saaaaakte opp igjen over flere år. Bygger man kirke, tavern osv. så går det litt kjappere ^^

Jeg glemte kirkegård når jeg begynte på en ny by igår, og raste fra 60 innbyggere og ned til 20... Heldigvis var det noen unge folk igjen i byen som kunne få opp befolkningen igjen. Kjipt å ha MASSSE mat og greier, og bare 27 folk... >_<

Har ikke bygd kirkegård, men hadde høy lykke.

Prøvde en ny runde i går kveld, og var sparsom på husbygginga. Det gikk veldi bra, selv når jeg kom over 200 innbyggere (voksne) men så begynte de å dø som fluer av alderdom. :lol: Var plutselig bare halvparten igjen. Skikkelig prøving og feiling jeg holder på med. :-P

Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Skyrim ble tatt opp igjen i går kveld og jeg har det så moro :D

2014-05-07_00013_zps2f5653f7.jpg

:lol: Står naken på en hest og ser baws ut :P

2014-05-07_00015_zpscb22aabd.jpg

Peeent :heart:

2014-05-07_00004_zpsdea9d610.jpg

Mrs. Baws.

Irriterende nok måtte jeg spille fra en tidligere save fordi jeg klarte å fucke opp heila driden ved å taste inn "psb" :P Never ever again!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er ferdig med skolen og får sommerferie, da skal jeg prøve TES:O. Jeg spilt litt i betaen, og det var så pent! :D

Syns betaen sugde i forhold til det ferdige spillet.

Hadde egentlig ombestemt meg etter betaen, men så kjøpte mine brødre det og gav tilbakemelding på at det var bra likevel. Eso er gøyest om man spiller det med noen da :D Greit aleine også, men kommer ikke til sin rett før man spiller med flere.

Jeg og kjæresten spiller sammen, er superkleine og går som oftest med samme klær i spillet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Hvor mange mods bruker du? :D

(også bør du spille TES:O... :sleep: )

Helt enig!! Men lommeboka mi var ikke så enig :( Men sambis hvisket noe om gave etterhvert :D

Mjæh, har ikke så mange :P Har et par bodymods (obviously :P), armoren jeg har på er en mod (daedric assassin), noe ekstra hår, penere ansikt og ellers noe småtteri her og der :) Som f.eks uleste bøker lyser. Den er kjekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bygd kirkegård, men hadde høy lykke.

Prøvde en ny runde i går kveld, og var sparsom på husbygginga. Det gikk veldi bra, selv når jeg kom over 200 innbyggere (voksne) men så begynte de å dø som fluer av alderdom. :lol: Var plutselig bare halvparten igjen. Skikkelig prøving og feiling jeg holder på med. :-P

Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

Bygg town hall når du er på 50-100 innbyggere eller noe i den duren. Da kan man se hvor mange familier man har og hvor mange hus, hvordan produksjonen av alt går per år osvosvosv. Masse statestikk som hjelper en å skjønne seg på hva man egentlig driver med :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Michellus

Den følelsen når du først har manna deg opp til å prøve spillet du fikk av kjæresten i går, også ender du først opp med å bruke flere år på å finne ut av kontrollerne (fordi PC versjonen har x-boxkontrollerne i tutorialen) for så å innse at laggingen er for irriterende til å kunne nyte spillet.

F

M

L

Heldigvis fungerte the Wolf Among Us perfekt, og jeg har kost meg veldig med det og venter nå spent på episode 5 :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk The wolf among us av samboer! Gleder meg sykt til å prøve det! Tipper jeg kommer til å elske det. Telltale games er jo helt utrolige på spill!

Ellers holder jeg på med the walking dead fra telltale games, det er helt utrolig episk :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake på WoW etter et lengre opphold :)

Når spilte du sist? Jeg sluttet ganske rett etter MoP kom ut, fordi jeg var så grusomt misfornøyd. :P

Noen som har begynt å spille Watch Dogs? Det ser ikke ut til å ha nådd opp til de høye forventningene folk hadde, men jeg har så grusomt lyst til å prøve det. Om jeg bare hadde hatt en PC som kunne kjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når spilte du sist? Jeg sluttet ganske rett etter MoP kom ut, fordi jeg var så grusomt misfornøyd. :P

Noen som har begynt å spille Watch Dogs? Det ser ikke ut til å ha nådd opp til de høye forventningene folk hadde, men jeg har så grusomt lyst til å prøve det. Om jeg bare hadde hatt en PC som kunne kjøre det.

Spilte sist rundt tiden MoP kom ut, var egentlig fornøyd med det jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Noen som har begynt å spille Watch Dogs? Det ser ikke ut til å ha nådd opp til de høye forventningene folk hadde, men jeg har så grusomt lyst til å prøve det. Om jeg bare hadde hatt en PC som kunne kjøre det.

Sambis har det. Spurte han og han synes det er bra, men han føler at han har gjort det før. Det nye er bruken av teknologien. Han sa en blanding mellom Hitman og GTA5, man må være litt sneaky-sneak men det er også mye skyting og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...