Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvaslags ps3/xbox/pc-spill spiller du?


Balrog
 Share

Recommended Posts

Jeg er storfan av TES-serien, så for meg er det stort å kunne utforske de ulike provinsene jeg aldri har fått sett i de andre spillene. Så jeg er ikke akkurat objektiv når det kommer til betaen, jeg er superfornøyd. :D

Ene katten vår, Talos, er oppkalt etter en av gudene i TES-serien. :ahappy:

Har bare prøvd WoW et par uker, men liker ikke grafikk-stilen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I love me some red dead redemption (på ps3). Er en slik tråd her ett eller annet sted, med anbefalinger. Skal se om jeg finner. edit: http://hundesonen.no/forum/topic/52122-spill-tips-til-bra-og-adva

De jeg spiller til vanlig: World of Warcraft - Spiller på Kazzak EU, horde (pandaria snart ) Diablo 3 Starcraft 2 Hele Anno serien (mest 1404 Venice og siste selvom den var litt annerledes enn de

Så kjekt! Mange med spillinteresse ser jeg Noen som har prøvd League of Legends? Vurderer å begynne med det, hehe Diablo 3 gleder jeg meg til å prøve! Må dessverre vente litt, da jeg ikke har pc s

Begynte nettopp å spille wow igjen, så går for det meste i det. Kjøpte skyrim og, men ikke fått spilt det enda, siden jeg kun har Windows på laptopen min, og manglet lader, nå som jeg har kjøpt lader så er det jo mest wow det går i, så må få prøvd ut det snart!

Spiller veldig lite på ps3, men da går det i Assasin's creed for det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PCn min imploderte, så jeg har kun eliten, søt laptop nå. Har ikke gidda å teste noen større spill (selv om jeg sikkert må gjøre det når Warlords of Draenor kommer... :ahappy: ), så her går det mest i "Don't Starve".

Når jeg engang finner ut hvor jeg skal bo i landet, og får en jobb som er litt mer enn 70%-stilling, så blir det vel ny pc og litt mer spill igjen. Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg klarte ikke bli fanget av ESO. Elsker elder scrolls, men ikke så mye i MMORPG-format, tror jeg. Så veldig pent ut da! Spilte kanskje ikke langt nok til å komme skikkelig inn i det,men tror jeg lar være å kjøpe. Mulig jeg gir det et nytt forsøk hvis jeg skulle få mer tid til overs, hvis ikke får jeg heller spare penga til elder scrolls 6 :D

Spiller ikke så mye lenger annet enn litt League of Legends, og Ace Attorney på 3DS :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen vil adde meg på WoW så er det bare å sende request til kiriya88@gmail.com spiller mest på kveldene. Spiller også horde og med cross realm party er det jo enkelt, sonen HC runs en kveld kanskje? Kan sikkert kle tanking gear på Keiron om det trengs, men er Frost DPS til vanlig. LFR sammen eller noe sånt, hadde vært gøy :icon_redface:

@Tabris Jeg også elsker TES, men jeg syns online var lite morsomt, jeg ble skuffa da, men jeg skal nå se hvordan den blir i ferdig utgave etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg fant ut at @wachita spiller wow har jeg også begynt på an igjen! Byttet server og faction fra alliance på grim batol til horde på kazzak. Ny verden :P

Morsomt. Er horde på Kazzak selv.

Spilt wow I mange år. Diablo 3 når lysten faller inn. Heartstone har jeg spilt en del for tiden mens jeg ser på tv ol.

Ellers har jeg uhorvelig mye spill men går grusomt fort lei :-P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt. Er horde på Kazzak selv.

Spilt wow I mange år. Diablo 3 når lysten faller inn. Heartstone har jeg spilt en del for tiden mens jeg ser på tv ol.

Ellers har jeg uhorvelig mye spill men går grusomt fort lei :-P

Haha, så kult :D

Vi er en hel gjeng som spiller horde på kazzak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Spiller for tiden mye Thief. Genialt spill. Elsker sånne spill med mye sniking og grubling involvert!

Spiller også noe Hitman om dagen. Ganske likt Thief slik det er oppbygd.

The Sims 3 innstallerte jeg her om dagen, med _alle_ expansion pakkene.. O.o Morsomt å sysle med når man kjeder seg.

Vurderer å begynne på Sim City 4. Mannebeinet sitter med det noen timer om dagen og mener det er veldig bra.

Så har jeg lastet ned Fable iii, Banished, Black&White 1 og 2 og Goat Sim. Sistnevnte er et helt meningsløst og space'a spill altså... O.o

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Vi har ps3, så spiller litt. Eller når jeg først spiller så går det fort noen timer. Går mest i Rayman, det er så utrolig artig! Anbefales! Ellers så spiller jeg alt av Mario på Wii og på DS :D Men har ikke blitt noe spilling i det siste da, siden vi fikk valp i slutten av januar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske nylig "ferdig" med Thief - har gjort alle missions og alle side-missions, har funnet alt av "collectibles" og sånt.. (joda, litt juks på slutten med hjelp av You Tube, men endog..)

Så nå har jeg for andre gang startet på Dishonored. Mye av den samme type spill, og det innebærer at man kan enten "drepe alt" rundt seg eller tenke litt mer og planlegge, lage strategier og prøve å være "usynlig". Jeg kom veldig skjevt ut første gangen jeg prøvde, så nå har jeg startet på nytt og er klart "snillere" enn forrige gang..

Det er utrolig gøy å sitte med et dataspill sånn noen timer en dag - skikkelig "avkobling" for hjernen på en måte. Man slipper å tenke på alt det fornuftige man skulle og burde ha gjort - og bare konsentrere seg om spillet.

Kanskje man en eller annen dag også tør å driste seg til et eller annet Online-spill.. Men jeg må nok bli myyye flinkere på dataspill før dèn tid!

:-)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...