Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvaslags ps3/xbox/pc-spill spiller du?

Recommended Posts

Jeg spiller Batman Arkham Asylum og Batman Arkham City til PS3 :cool:

Til x-boxen spiller jeg egentlig ikke noe annet enn Rock Band, og pc-en går det mest i sims3 og SimCity

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spiller Batman Arkham Asylum og Batman Arkham City til PS3 :cool:

Til x-boxen spiller jeg egentlig ikke noe annet enn Rock Band, og pc-en går det mest i sims3 og SimCity

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå spiller jeg Assassin's Creed 3: Liberation på PS Vita og Assassin's Creed Revelation på PS3, skal skaffe resten av spillene i serien snart også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller Diablo (II LoD, såklart) utrolig mye, har spilt det jevnt og trutt i flere år nå, og har ingen planer om å stoppe til jeg har nådd Matriarch på alle charactersene. Har også noen hevy perioder i ny og ned med The Sims 3 og Zoo Tycoon 2 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Jeg må si jeg har veldig mange spill, samt konsoller, men spiller nok mest Nintendo. Nintendo 64, Nintendo Wii U, Nintendo DS/3DS er nok de konsollene jeg bruker mest om dagen. Super Mario-, Zelda-, og Pokémon-seriene er nok de jeg spiller mest av! :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant ingen tråd om det, og som gameren jeg er måtte jo jeg opprette en! :P

Det jeg lurer på er da; er det noen som spiller her? :) Alt fra Wii Fit til The Sims til World of Warcraft!

Selv spiller jeg følgende, sporadisk (hehe):

The Elder Scrolls: Oblivion

The Elder Scrolls: Skyrim

Alt av The Legend of Zelda

Assassins Creed spillene

Dead Space 1 og 2

Dragon Age serien

Mass Effect serien

ALT av Mariospill!

... Og selvsagt, min store guilty pleasure - The Sims 2: Pets icon_redface.gif

Kom gjerne med anbefalinger av spill viss du har! :D

Last of us (Ps3) er forferdelig bra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spill som spilles (spiller kun PS3!):
- Skyrim
- COD: Modern Warfare 3
- COD: Black Ops
- COD: Black Ops 2
- The Amazing Spider-Man
- The Sims 3 :ahappy:

SER FREM TIL

- Grand Theft Auto V
- Beyond: Two Souls
- Call of Duty: Ghosts

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dragon Age :wub:

Kan ikke vente til Inquisition kommer!

For tiden spiller jeg Skyrim, The Lord of the Rings Online eller Mass Effect 3 Multiplayer. Men har tenkt å starte en ny runde Morrowind i helga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dragon age skuffet litt. Diablo også. Skyrim også ble sånn man gadd ikke mer.

Alle assassin qreed har vi spilt ut. Ellers går det i anno serien, indie spill, wow og sc2, for øyeblikket. Vi har alt for mye spill. Flere DVD hyller fylt med ting. Black and white f. Ex :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke så mye tid til spill for tiden egentlig, men satser på at det blir mer tid til dette etterhvert! Forøvrig henger jeg litt for mye igjen i barndommen min, og har verken testet ut Skyrim eller noen av den type spill :lol: GTA syns jeg er gøy, men ikke noe jeg spiller fast, det samme gjelder Sims. Med andre ord; jeg er forsatt frelst av min eldgamle Nintendo 64 som fungerer enda :wub: Og det er vel det jeg spiller for tiden når jeg først har tid, og der går det i:

- Banjo Kazooie (Tooie også, men 1ern er best!)
- Pokemon Stadium
- Mario Party
- SuperMario
- Donkey Kong
- MarioKart
- Zelda (ikke så mye da det er samboeren sitt :P )

Ellers elsker jeg PS2 jeg da, og der går det i hovedsak med Sly Cooper-spillene. Elsker også min Nintendo DS (den første), som dessverre jeg var uheldig med og nå funker den ikke :cry: Og jeg nekter plent å bruke de nyeste modellene :sleep: Men der gikk det mye i Pokemon og Nintendogs :lol: Og litt data nå og da, og da går det i Sims eller Wolf Quest. Har ellers en spillegal type, som vil gjerne ha meg med på noen av spille sine, bl.a. Minecraft, men jeg får se hvordan tiden blir fremover nå med skole - jeg spiller jo så lite fra før av liksom! :P Men jeg er veldig glad i å spille da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest Michellus

Omg black and white :wub:

Her går det mye i Assassin's Creed I, II, Revelations, Bloodline og III om dagene. Altaïr in my :heart: forever

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter mest på Pokemon X & Y nå :D Og i mellomtiden skulle jeg kjøpt Fire Emblem Awakening...

Dragon Age

Disgaea

Assassins Creed

Jazz Jackrabbit 2 (blir aldri lei)

Settlers II Gold edition

Prince of Persia

Mario

God of War

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På PC så spiller jeg WOW innimellom. Kazzak - Horde.

Ellers på xbox er det Soul Calibur IV og V, prøvd borderlands litt også.

På ninentdo DS spiller jeg nå fortiden Pokemon Black. Skal hente de to andre spillene mine som er i Haugesund neste uke, så jeg kommer meg videre der og :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Favorittspill:

Minecraft :wub:

Skyrim - PC

Sim City 5
De tre spillene vil jeg ikke tenke på hvor mange timer jeg har spilt en gang... Men er vel over 500 timer... :|:icon_redface: Har satt opp spillforbud på minecraft og sim city nå frem til ferie... :sleep:

Okami Wii - Elsker dette spillet, og kontrollerne på wii passer supert til det

Super Mario Galaxy - Liker best det første, full pott for min del.

Zelda skyward sword - Veldig veldig bra..

Pokemon på Ds.

Ellers liker jeg godt alt av mario, zelda, donkey kong, plattformspill, og diverse andre. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå går det i Morrowind igjen. Med graphic overhaul og high-end PC så er det utrolig hvor fantastisk et så gammelt spill kan se ut!

Sent from my C6603 using Tapatalk 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MInecraft
Skyrim
Last of us
Tomb Raider
Assassins creed
Saints row
Zelda
Sims 2 og 3
Red dead redemption

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Bumper" denne tråden jeg, da jeg ganske nylig har kjøpt meg en PS3. Spilte ganske mye når jeg hadde en "ok" stasjonær PC (for sånn +10 år siden) - Civlization, Black and White, Zoo Tycoon. Quake, Unreal Tournament, GTA.

Nå, sammen med PS3'n, kjøpte jeg GTA V - og har brukt endel timer på det, ja.. Dessverre er jeg ikke så flink til det, så ALT tar jo sånn kjempetid å få til - men det spiller jo ingen større rolle, da har jeg jo bare lenger tid å "drømme seg bort" i spillet, liksom.

Men her for en måneds tid siden kjøpte jeg THIEF på utgivelsesdagen - og DET klarer jeg bare ikke å la være å "besøke" nærmest daglig (og veeeldig mye i helgene). Passe spennende, litt skummelt, så stressende man "lar det være" og ikke minst et spill som man føler er veldig greit å ta det meget, meget rolig for å gjennomføre. Har bare siste "kapittelet" igjen, men venter med vilje på å starte det da jeg koser meg nå med å snike rundt og gjøre ALT annet spillet har å tilby i sin åpne verden.

Veldig avslappende å kunne sitte og glemme bort hverdagens mas og tjas med et godt spill, synes jeg. På en måte som en god film - bare man får være med å bestemme litt selv på en måte.

Susanne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest Michellus

For tiden spiller jeg Skyrim også har jeg runda Scribblenauts. Jobber også med GTA V på xbox. På ønskelista sitter Thief og gjør narr av meg, så misunnelig @SusanneL :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TES: Online ble jeg så skuffet over i betaen :(

Men mine yndlingspill er WoW - Zenedar Horde. Bikkjen min er oppkalt etter main character :icon_redface: Men spiller mye mindre nå ja nettopp pga. hunden :P

Minecraft, Skyrim, GTA serien, Pokèmon Y, Zelda, men går mest i Ocarina of Time og Twilight Princess der. Ah jeg tror jeg må spille litt wow i kveld! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tja, leker som kan stjeles fra valpegrinden er kjekkest. En liten stund. DSGen er vel den som er mest interessert i leker inne. Han makulerer de og kan finne på å spise bitene, når han er i det hjørnet. De får ikke ha drakamp med leker inne. Det hender de får en leke de kan leke med sammen ute når det passer seg. Mine henter ikke noe når de blir glade. Gnaging foregår på tyggebein o.l. som de får av og til. Det kan ikke ligge framme til enhver tid pga. ressursforsvar hos yngste. Kong brukes til å servere mat i, ingen av de synes den er spesielt interessant når den er tom. Missforstå meg rett, mine hunder får leke ganske mye med leker, men de har ikke tilgang på de til enhver tid nei. 
    • Ser ut som det er omtrent dobbelt så mye kropp hos Neytiri i forhold til hos Emmy   Men du har utrolig flotte jenter  
    • Så moro å se Med den musikken og den stemmen din hørtes det ut som tidenes koseligste barnefilm Haha!  Har du noen youtube videoer av denne 360 handlingen til Susan Garrett? Eller har du gått online kurs eller noe for henne?  Jeg har innsett, eller jeg har vel egentlig visst det lenge, at vi mangler utrolig mye basic. Så i vinter skal vi gå back to basic. Jeg tror det kan bli bra!  Vi skal nok jobbe mye slik som dere gjør i videoen over. På forrige agilitytrening trente vi tighte svinger på hopphinder. Jeg er litt usikker på fremgangsmetoden. Jeg begynte med at hun skulle tilby å løpe rundt vingen selv, deretter la jeg på kommandoene etter hva hun gjorde. Gikk hun rundt vingen til høyre la jeg på "høy" som kommando, gikk hun rundt venste vinge la jeg på "left" som kommando. Nå på forrige trening begynte jeg å si "høy" og "left" og belønnet kun når hun gjorde faktisk det jeg sa. Altså tok hun "høy" når jeg sa "left" så fikk hun ikke belønning og måtte prøve på nytt. Er det rett måte å gjøre det på? 
    • Dine voksne hunder liker ikke å kose seg med/tygge på leker om de hadde fått lov? Samtlige av mine voksne har satt pris på å kunne gnage på noe til tider, hente noe når de er glade, vise frem hvor flink de er til å få pipeleka til å pipe, kunne ha drakamp med hverandre eller få godis servert i noe litt mer utfordrende enn matskåla. Her ligger leker i alle etasjer, ute og inne, de voksne har like mye glede av dem som shitkidden av en unghund   Skriver forøvrig under på @Maris forslag, vi har hatt flere leker av samme type som har holdt det meste. Ene hunden var tre minutter med sort KONG før den var makulert