Gå til innhold
Hundesonen.no

Hallo brukere??


Heidi

Recommended Posts

Hmm jeg undrer meg litt om de fleste her inne vet at der er en konkurense igang som gjelder at den person som starter flest emner i denne måned vinner en præmie?? Hehe var det meg som var på et annet forum og skulle delta hadde jeg vært i fuld gang jeg, men ikke så moro og skulle kjøpe en præmie til meg selv da :(:(

Forumledelsen regnede med at folk ville syns det var moro med konkurenser her inne og at man oveni købet får sendt en præmie som bevis :(

Men men det er kanskje ikke så veldig konkurense instinkte medlemmer vi har her inne? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe konkurensen går ut på hvem som har startet flest temaer i marts måned. Men siden der ikke var startet noe idag, var vi ikke sikre på om vi havde fået skrevet det klart at konkurensen var startet. Da vi skulle ha installert en teller som talte de foskellige brukers emne starter. Og derfor måtte vi starte konkuransen i går kveld i stedet :wink:

ååå jeg er lei av dette nettet det går så tregt idag.. Det tar jo 100 år og bare få skrevet dette innlegg da forbindelsen ryker hele tiden :(

Forresten når skal dere til fotografen i morra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan ikke stoppe den nå ??? :(:(:D Jeg er i gang !!!

Kl 12 skjer det store hehe! Er ganske spendt ! Og dessuten litt redd for at de skal gjøre meg til en blond bimbo med chihuauha ! Så skal passe meg for hva jeg sier hehe!

Gleder og gruer oss vi hihi !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg undrer meg litt om de fleste her inne vet at der er en konkurense igang som gjelder at den person som starter flest emner i denne måned vinner en præmie?? Hehe var det meg som var på et annet forum og skulle delta hadde jeg vært i fuld gang jeg, men ikke så moro og skulle kjøpe en præmie til meg selv da

Forumledelsen regnede med at folk ville syns det var moro med konkurenser her inne og at man oveni købet får sendt en præmie som bevis

Men men det er kanskje ikke så veldig konkurense instinkte medlemmer vi har her inne?

_________________

Hei Heidi!

Nå har jeg prøvd å lage noen nye emner, håper de er ok og at folk svarer på de! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...