Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Ser du ingen tråder? Sjekk her

Recommended Posts

Etter utallige PM og folk spør så legger jeg ut bilde av hvordan du får opp alle trådene i kjøp og salg frem til vi evnt får fikset feilen.

post-6328-0-24913500-1336587126_thumb.pn

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Jeg tenker at når røntging og fysio står på planen i nær fremtid så er det ingen grunn til å bekymre seg før det. Har det vært ofte/lenge? Det kan jo også bare være at hun har fått seg en strekk eller noe.
    • Jeg vet ikke om det bare er meg som er paranoid eller hva, men har ved noen tilfeller nå over flere måneder sett eller innbilt meg😬 at jeg har sett yngste her halte litt etter hun har ligget å hvilt en stund. Alltid på bakben, usikker på om det er samme eller har vært forskjellig side. Alltid sent på dagen og etter aktivitet, men det kan jo være tilfeldig, på morgenene rekker hun jo å gå noen skritt i mørket før jeg ser henne godt nok så har det vært noe der så har jeg nok ikke fått det med meg.  Aldri sett noe på henne ute under aktivitet, hverken halting eller at hun vegrer seg for å ta i/løpe. De gangene det har vært noe tror jeg det har vært etter litt hard belastning typ mye løping etter ball etc eller sist nå hadde hun løpt seg en runde etter noe spor i litt dyp snø. Samtidig har vi flere tilfeller med tilsvarende aktivitet uten at jeg ser noe halting enn de få tilfellene som har vært. I høst, etter en tur i skogen her og delvis i et hogstfelt var hun veldig plaget med et eller annet, merket ikke noe ute, men når vi kom inn lå hun lenge og bet litt sånn intenst på begge bakbena sine, på potene. Fant ingenting galt med potene og irritasjonen på bena ga seg etter en times tid eller noe å da la hun seg ned å sov tungt. Senere på kvelden var hun halt og da var hun hoven og varm på hasene, hadde tydelig vondt når jeg var borti og kjente på. Samtidig så sto hun gjerne på bena om hun så noe spennende gjennom vinduet hun ville opp å se nærmere på og haltingen roet seg etter noen få steg denne gangen og, men var nok hakket verre enn de andre gangene. Usikker på om dette har noen sammenheng med de andre tilfellene eller om hun rett og slett har vært uheldig og landet litt ekkelt så hun har skrapt begge hasene mot en trestamme eller noe ute på tur. Vi tok det rolig noen dager og ellers fortsatt som før.  Hun ser ut til å ha både god og jevn muskulatur bak så vidt jeg kan se og jeg ser ikke noe galt ifht bevegelser osv når vi er ute. Og hun virker ikke noe øm i bakparten. Synes fortsatt hun har en liten fortykning på begge hasene, men jeg aner ærlig talt ikke om det har vært der hele tiden og evt er normalt eller ikke. Dog virker hun ikke å ha vondt der lengre og det kjennes ikke ut som hevelse og er heller ikke varm e.l.  Vi skal på fysio time snart, bare forebyggende, men tenker å høre der og skal til vet på nyåret, tidligere om det blir verre /hyppigere. Men greit å høre om noen har tips til hva det evt kan komme av. Hun er ikke røntget enda, men det skal vi også på nyåret og tar da noen ekstra bilder av hele hunden med det samme hun er dopet ned.  Hun ligger jo mye rett på gulvet og tidvis lenge i gangen når hun først er slått ut så har jo tenkt at det kanskje bare er snakk om at et ben har sovnet litt eller at hun bare er litt groggy etter å ha våknet, men aldri sett på noen av de andre hundene så da blir jeg litt paranoid for hva som kan være galt med denne siden det virker for godt til å være sant å endelig ha fått en som tilsynelatende er frisk både fysisk og mentalt og er alt man kunne håpt på ellers etter all tidligere uflaks. 🙈  
    • Dette kunne jeg ha skrevet selv, min var nøyaktig sånn da hun var valp  
    • Gjerne det  Der har vi aldri vært, men det hørtes jo ut som et godt alternativ til å surre rundt i skiløypa  
    • Lykke til!! Jeg skal ta tog Bergen - Oslo i slutten av desember og da er min 5 mnd så synes det er spennende å høre hvordan det gikk med dere 😀! Spesielt med tanke på dobesøk?!?
  • Nylig opprettede emner