Gå til innhold
Hundesonen.no

Askepott skal bli "rikskjendis" :P


Michelle

Recommended Posts

VET DERE HVA ????

Askepott skal avbildes i dagbladet, de ringte idag og spurte :(

Petshopgirls har jo registrert oss i registeret sitt, og syntes Askepott passet perfekt for oppdraget ! De har et register med navn på eier og hund, slik at de kan sende info når det kommer nyhtere til butikken osv. - så de visste hvem vi er fordi vi er der i ny og ne !

De skal lage repotasje om ting som er "in" - og chihuahua er jo alt for in nå så...

Hehehe..

Vi får gratis fine bilder av Askepott da, de sa de skulle ta noen ekstra av henne som vi får som takk, i tillegg til de som kommer i avisen da ! Hun skal avbildes med en jente som har fullt av ting på seg som er "in", derav en Chihuahua hengende på armen hehe..

Så håper dette blir bra !

Vi gleder oss veldig ! Skal si ifra hvilken dag det kommer på trykk når jeg vet det !

Hilsen oss !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå ringte de å spurte om ikke jeg også kunne være med. De vil lage en egen del med meg og Askepott hehe! De skal spørre litt hvorfor jeg vil bruke penger på hunden min osv. hihi ! I tillegg til den andre repotasjen hehe.

Håper bare det blir bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun nevnte noe om å bli kjørt dit i limo...haha neida, det går nok veldig bra dette! Men som vanlig så ser man sikkert helt ****** ut på bildene, det jeg gruer meg til! Hihihihihihi !!!!

nå må du gi deg michelle!!! du ser jo ALLTID strålende ut på bilder av deg så det der vil vi ikke høre!!!:(

og Speedy sier at Askepott ikke må glemme han nå når hun får alle oslos chi gutter rennende ned dørene hos dere!!!!!!

og bildene vil vi ha tilsendt hvis dere får noen digitale!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, da er vi klare for "photoshootn" til Askepott hehe! Blir morro !!! Skal på jobb rett etterpå, så blir en ganske lang dag kan en si, vel, vel :(

Har på meg t-skjorten min med logoen:

"I HAVE A SOFT SPOT FOR ANIMALS"

.....bare for anledningen! Hehe...

Skal fortelle hvordan det gikk senere :(

KLEMSI FRA OSS 2 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, da kan jeg fortelle hvordan det var :(

Vi kom inn i et foto studio hvor alt var ganske hektisk, en fotograf og en intervjuer! Begge fryktelig stresset! Først tok Askepott bilder med den modellen de hadde funnet! Jenta hadde på seg masse tekniske ting som 2 mobiler, mp3 spiller osv.osv. OG Askepott hehe! Først tok hun noen bilder uten Askepott, så med Asekepott i hendene sine, så Askepott inni vesken sin! Så får vi se da, hva de velger å bruke! For alt jeg vet kan det jo hende de bruker jenta uten Askepott hehe!

Etterpå intervjuet de meg, så tok de bilder av meg og Askepott! HERREGUD SÅ FLAUT, fordi fotografen sa, hold hunden og VIS oss at du er KJEEEEMPEGLAD i henne, se på henne, smil, gjør sånn - gjør sånn osv. osv. Så det hele ble ganske falskt hehe, smil slik, se sånn ut, se hit, se på Askepott, vis oss at dette er veeerdens beste hund osv. osv.

F L A U T ! :oops:

Artikkelen med Askepott og jenta, pluss de andre modellene kommer i Dagbladet på mandag, 100% inni, men kanskje på forsiden også!

Delen med Askepott og meg skal kun brukes på dagbladet.no, og skulle også prøves å få med til mandag!

Dette er informasjonen jeg har fått så langt, så får vi se hva det blir til! De skal kontakte meg når de vet :(

Ja, det var vår lille dag med glory :(

Hihihiiiii, nå er jeg SPENDT ! Fikk nemlig ikke sett bildene heller... :-o

HILSEN OSS 2 !!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...