Gå til innhold
Hundesonen.no

Sjekk Referanser


Kine Helen

Recommended Posts

dette er vel egentlig en advarsel til alle dere som skal kjøpe hund eller skal ha en til.. be om å få referanser.. nr til tidligere valpekjøpere for å sjekke at det er skikkelige folk dere kjøper av.. og så langt dere har mulighet.. reis på besøk og møt dem og hunden..

har en bekjent som egentlig skulle få sin chihuahua jente på fredag, hun har fått bilder og snakket med oppdretter jevnlig.. dagen før hunden skulle komme fikk hun en mail av en annen som hadde sett hjemmesiden hennes og skulle ha fått en valp av henne som aldri kom.. hun er vist kjent for å sette inn annonser, skrive kontrakt og alt slikt så får plutselig hunden kraftig epilepsi, blir på kjørt eller spist av rottweileren,.. . ikke stol blindt på oppdrettere! ](*,)

dette er bare ment som en advarsel...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott du advarer om dette :) Takk =D>

Men der går længe til før jeg skal ha en til hund. Men skal huske tipset til den tid :D

Der er MANGE useriøse opdrettere. Og hvis folk ikke søker grundig, så tror de at de kommer hjem, men en sund og god valp, som så senere kanskje vil ha en masse skavanker :x

Køp ikke det første og det bedste må man vel så si :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he har ikke kjøpt hund på 3 år nå og alikavell så har vi fått flere i hus :) . skal kjøpe oss en hannhund snart og skal kjøpe fra en jeg kjenner godt fra utstillinger så da er jeg sikret valp i fra dem. de vil plukke ut den beste hannhunden til meg for vi skal ha til utstilling :D gleder meg til ny hund forde om det kan ta sin tid før vi får den. Flower tispen er nemmelig ikke gammel nokk til å parres enda så vi venter spent og har god tid til å legge av penger for en valp i mellomtiden. :x banana :x/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun var ikke så dum at hun betalte forskudd vell?. hvis noen sier de skal levere meg en valp på døren så hadde jeg aldri betalt noe forskudd på den, da skulle jeg først ha besøkt dem for å se valpene og sjekket papirer og slkie ting før jeg hadde betalt depositum for den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk hvem denne "selgeren" er, hun er skikkelig bannlyst i norge hvertfall...mange som vet om henne, hun er IKKE til å stole på. Tar penger for hundene, så sier hun feks. dagen før at den ble påkjørt, eller spist opp av en stor hund osv osv lol. Hun har også klaget på andre oppdrettere av rasen til kjøpere, og slenger generelt dritt om alle andre som driver med chihuahua. HUFF så trist at det skal bli sånn - helt utrolig at folk orker gå så langt for ingenting...

barfy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... Jeg er den personen Kine forteller om... Og jeg var nokk så dum at jeg betalte forskudd ja.. hehe... Men en ting er sikkert: jeg har lært!!! Kjøper kun hund som jeg kan reise og se på nå!!

Det jeg ikke forstår er hvorfor ikke NKK gjør noe med denne dama.. F.eks så gav de henne nytt kennel-navn i begynnelsen av dette året fordi det forrige var for kjent for svindel..

Min chihuahua-jente (som sannsynligvis ikke har eksistert en gang) hadde falt ned fra et bord og døde momentant..

Jeg har forresten fått igjen ALLE pengene nå.. Og det er ca 5 av 50 som gjør det...

Dama er en skam for Chihuahua-Norge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...