Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Fastbacks hjemmeside


Teserere
 Share

Recommended Posts

Ok, jeg kan kritisere litt :P

Jeg vet ikke helt om jeg likte den lilla bakgrunnen. Jeg hadde nok syntes den var grei hvis det hadde vært en annen type side, men siden dette er en kennelside fremstår den ikke så seriøs så den kunne ha gjort. Altså, det er bare en farge (og jeg elsker lilla), men jeg synes kanskje det ble litt voldsomt her, hvis du skjønner. Men jeg har også en skjerm med høy oppløsning, så mye av skjermen min blir lilla.

Jeg savner og en egen fane for planer (når/om valper er planlagt), og jeg finner ikke stamtavlen til Aïda? Den bør jo være der, som et minimum hvem foreldrene hennes er.

Det står heller ikke noe om hva tanken bak oppdrettet ditt er, for jeg går ut i fra at avl er planen etterhvert, siden den heter kennel fastback? edit: så det under "the breed" nå, men det burde kanskje stått under "about me" istedenfor?

Kommentarfeltet går helt sikkert an å fjerne, fungerer siden som en vanlig wordpress-side? Isåfall kan du huke av for det når du er inne og redigerer hver side.

Ellers synes jeg siden var fin, enkel og grei. Savner kanskje et galleri? Litt mer innhold rett og slett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg kan kritisere litt :P

Jeg vet ikke helt om jeg likte den lilla bakgrunnen. Jeg hadde nok syntes den var grei hvis det hadde vært en annen type side, men siden dette er en kennelside fremstår den ikke så seriøs så den kunne ha gjort. Altså, det er bare en farge (og jeg elsker lilla), men jeg synes kanskje det ble litt voldsomt her, hvis du skjønner. Men jeg har også en skjerm med høy oppløsning, så mye av skjermen min blir lilla.

Jeg savner og en egen fane for planer (når/om valper er planlagt), og jeg finner ikke stamtavlen til Aïda? Den bør jo være der, som et minimum hvem foreldrene hennes er.

Det står heller ikke noe om hva tanken bak oppdrettet ditt er, for jeg går ut i fra at avl er planen etterhvert, siden den heter kennel fastback? edit: så det under "the breed" nå, men det burde kanskje stått under "about me" istedenfor?

Kommentarfeltet går helt sikkert an å fjerne, fungerer siden som en vanlig wordpress-side? Isåfall kan du huke av for det når du er inne og redigerer hver side.

Ellers synes jeg siden var fin, enkel og grei. Savner kanskje et galleri? Litt mer innhold rett og slett?

Enig med den om planer - jeg stusser litt når sider har "kennelnavn" og ingenting som tilsier noe som helst om valper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes logoen er veldig fin mtp kennelnavnet, (og jeg digger at du ikke har med staff et eller annet!) og plages overhodet ikke av lillafargen. Men jeg leser på mobil, så det er mulig det blir voldsomt på pc, hehe. Liker presentasjonen av Aïda, men savner stamtavle og en fane for valpeplaner. På min egen side er det feks en fane som forteller at vi foreløpig ikke har noen valpeplaner. :)

Og sjøl om det er supert med aktivitetsbilde i headingen, så yter ikke det du nå har valgt Aïda rettferd, synes jeg. Det er meget mulig at hun ser rask og aktiv ut på det originale bildet, men når du klipper henne ut blir kroppen seende litt avstumpa og ute av proposjon ut. Da jeg lagde signaturen til Malinck her inne, brukte jeg hele bildet av Uva, men sudda ut omgivelsene sånn at bare kroppen og ansiktet hennes syntes. Kanskje du kan prøve noe av det samme? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...