Gå til innhold
Hundesonen.no

Fagbrev, barne- og ungdomsarbeider


Matmora
 Share

Recommended Posts

Nå er det jo nokre år sidan min fagprøve, men ikkje ver redd for å endre opplegget ditt, om du ser at det ikkje fungerer for barna/ungdommene ( veit jo ikkje kvar du skal ha prøven)

Gjer du endringer så ha faglig begrunnelse for det, og bemerk det sjølv i evalueringa.

Det er mennesker du skal ha "prøve" i og du kan planlegga i lange tider, og tenke på det mesta og allikavel vil det kunne komma opp elementer som krever hensyn eller tilrettelegging. Lag ein god plan og ta utgangspunkt i å følge den så lenge det går. Ei god evaluering kan nesten redde katastrofe fagprøve. Vis at du ser kva som gjekk bra og kva som gjekk dårleg.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha prøva mi i barnehage. Alt av hjelpemidler er jo tillatt under planlegginga så jeg slipper heldigvis å huske alt av rammeplan osv. Har skjønt at begrunnelser og evaluering er nesten alfa og omega. Endringer i planer må en jo regne med når en har med mennesker å gjøre. Takker og bukker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...