Gå til innhold
Hundesonen.no

En glad historie :)


ida
 Share

Recommended Posts

Ofrer alt...

Kaster seg fryktløst ut i bassenget..

En vannapporterende hund henter valpen sin opp fra vannet, oj for en sensasjon :blink:

Fin film, men jeg må innrømme at første tanken min var: hvorfor er ikke bassenget barne/valpe/hundesikret??

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare snakk om å dra den opp av basenget nei, måtte slepe den rundt på gressplenen og :lol:

Hahaha! Ja, det var et lite stykke før den valpen var trygg. :lol: :lol:

Søt video og snartenkt mamma! Boris hadde nok gjort akkurat det samme for å redde en kvist som hadde detti uti, så så veldig spesielt var det kanskje ikke, men... :whistle:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofrer alt...

Kaster seg fryktløst ut i bassenget..

En vannapporterende hund henter valpen sin opp fra vannet, oj for en sensasjon :blink:

Fin film, men jeg må innrømme at første tanken min var: hvorfor er ikke bassenget barne/valpe/hundesikret??

Og hvorfor er det alltid noen som bare må komme med en sleng kommentar?

Være fornøyd med at det er en glad historie om hund i avisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor er det alltid noen som bare må komme med en sleng kommentar?

Være fornøyd med at det er en glad historie om hund i avisen!

Fordi min slengkommentar er like viktig som de som syns det er søtt, nusselig og heltemodig. Hadde bassenget vært sikret, ville ikke valpen falt i bassenget.

Og hvem i alle dager filmer istedenfor å hjelpe til? Skjedd før kanskje, så de filmet for å tjene noen kroner?? Jeg vet slett ikke om dette er en så "glad" historie jeg...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi min slengkommentar er like viktig som de som syns det er søtt, nusselig og heltemodig. Hadde bassenget vært sikret, ville ikke valpen falt i bassenget.

Og hvem i alle dager filmer istedenfor å hjelpe til? Skjedd før kanskje, så de filmet for å tjene noen kroner?? Jeg vet slett ikke om dette er en så "glad" historie jeg...

akkurat det der med filmingen reagerte jeg også på :huh:. Virka helt teit å stå å filme seansen :aww:

Mammavofsen var flink da, i det minste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Tulip her jeg. Det virker som at dette er noe som hunden er trent til å gjøre, ikke som at valpen faktisk reddes. Så hvor "glad-historie" dette egentlig er, det har jeg nå min tvil om. Synes også det ser ut som en hannhund jeg ... Men det er nok fordi jeg er kritisk til slike "happyending-filmer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi min slengkommentar er like viktig som de som syns det er søtt, nusselig og heltemodig. Hadde bassenget vært sikret, ville ikke valpen falt i bassenget.

Og hvem i alle dager filmer istedenfor å hjelpe til? Skjedd før kanskje, så de filmet for å tjene noen kroner?? Jeg vet slett ikke om dette er en så "glad" historie jeg...

Helt enig. Så ut som noe som har skjedd før. Hvorfor skulle de ellers filme uten å hjelpe? De visste nok hva hun kom til å gjøre fordi de har sett det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men nå sitter folk igjen her inne og diskuterer. Folk som bare såg dette, tenker naaawww :heart:

Det samme skjer visst det er noen som blit bitt, hvorfor i hel*** sier de rasen i en bitsak. Då blir det diskutert her inne mens andre tenker bare kamphund som biter feks.

Når vi ser slikt som dette, så tror eg vi må tenke litt som "normale" folk vil. "Nawww". ferdig.

(kanskje litt klønete forklart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk er nok ikke dette hunder i det hele tatt. den såkalte "mammahunden" er egentlig han-hvis-navn-skal-være-unevnt og dette er bare ett ledd i en ond plan han har for å vende tilbake til livet. hvordan og hvorfor er enda usikkert, men sannheten vil nok vise seg snart!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal vi gjøre som alle andre?

Det at vi tenker bredere er jo bare en fordel det, det viser jo at vi ikke tar alt vi ser, hører, leser for gitt? Å godta alt fordi alle andre gjør det er fordummende...

Jo, det er greit. Men er ikke alltid det er så mye positivt i avisen om hund og vi må heller glede oss over det synest eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk er nok ikke dette hunder i det hele tatt. den såkalte "mammahunden" er egentlig han-hvis-navn-skal-være-unevnt og dette er bare ett ledd i en ond plan han har for å vende tilbake til livet. hvordan og hvorfor er enda usikkert, men sannheten vil nok vise seg snart!

Hahaha, du er virkelig fiksert! :lol: Elsker forøvrig de "helt ut av sammenhengen" kommentarene dine :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk er nok ikke dette hunder i det hele tatt. den såkalte "mammahunden" er egentlig han-hvis-navn-skal-være-unevnt og dette er bare ett ledd i en ond plan han har for å vende tilbake til livet. hvordan og hvorfor er enda usikkert, men sannheten vil nok vise seg snart!

Åh jeg er glad sonen har deg :D

... men sånn fordi jeg ble veldig nysgjerrig nå, det er da noe mellom bakbena på den hunden når den rister seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...