Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningssamling Oslo vest/bærum området - faste treninger


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ikke rømt noen fra Ila?? Var da en som hoppet på ei venninne av meg som hadde rømt derfra Men ikke forandre noe på plassen, dersom det ikke er langt å gå fra t-banen så er det jo veldig bra

Er det i orden om jeg kommer og ser på mens jeg øver valpen på å være alene i bilen? Jeg kan ta med sjokoladekakerester og kaffe på termos om det hjelper

http://www.doodle.com/qtpc42bvsetiugfn#table Doodle for å se når folk kan samles nestegang. Huk av på ja/nei/kanskje på de dagene som passer deg

Har ikke noe hund for hånden for tiden, dessverre :P

Jeg har aldri vært så ofte på hundetrening som det året jeg bodde i Oslo uten hund. Soniser er hyggelige liksom, og setter alltid pris på å få en hundeløs med på trening som kan ta bilder, holde hunder, kaste ball, kommandere eller bare skravle. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du bor fremdeles på Hosle? For da kan jeg bare svippe innom å hente deg på vei opp :)

Selvom vi er der til 18 og begynner så er vi ofte der lenge så gjør jo ingenting om du henter henne og kommer litt over :D

Har ofte trent til det var mørkt og man ikke ser noe :icon_redface:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var der 18:09 faktisk :lol:

Super trening :D

Vi holdt jo på i 3 timer :icon_redface: Bilder kommer i egen tråd, må bare sortere blandt de 800 bildene som ble tatt :P

Hihi ja jeg så deg omtrent like etter jeg skrev innlegget :P

Det var en knall trening, jeg fikk mye motivasjon og vi kommer garantert til å dukke opp fremover! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...