Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny hjemmeside, jeg trenger tilbakemeldinger:)


Stine
 Share

Recommended Posts

Ok, som mange har skjønt er jeg helt håpløs på data, men etter mye om og men så har jeg faktisk fått på plass en hjemmeside :D Det mangler noe, og er nok noen skjønnhetsfeil + feilstavinger av Engelske ord (si ifra om dere ser noen) Så jeg håper virkelig noen av dere vil gi meg tilbakemeldinger på hva jeg kan forbedre og om det er noe ordentlig galt innpå der :lol:

Ok, her er da siden www.norwegianbull.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, som mange har skjønt er jeg helt håpløs på data, men etter mye om og men så har jeg faktisk fått på plass en hjemmeside :D Det mangler noe, og er nok noen skjønnhetsfeil + feilstavinger av Engelske ord (si ifra om dere ser noen) Så jeg håper virkelig noen av dere vil gi meg tilbakemeldinger på hva jeg kan forbedre og om det er noe ordentlig galt innpå der :lol:

Ok, her er da siden www.norwegianbull.com

Ser den er uferdig, så tar hensyn til det - men her er hva jeg umiddelbart ville gjort noe med selv:

Linking til de ulike hundene på hver enkelt hund sin side (så ikke du må via "våre hunder" hver gang du skal inn på ny hund, om du skjønner?)

De sidene du ikke har noe på enda liker jeg personlig at det står "her vil det snart kommer bilder av våre hunder" f.eks, slik at man skjønner at siden ikke er ferdig i stedet for å tro at den er feillinket eller noe fordi den er helt hvit.

Og sorry - men skriftfargen på bildet på forsiden er helt grusom å lese, får migrene :blink:

Ellers syntes jeg personlig mange, fine bilder gjør de fleste hjemmesider bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at du ikke skal inn på våres hunder for hver gang har jeg prøvd å gjøre noe med, men jeg får ikke til sånn "tilbake" knapp hvis du skjønner? Hvis det var det du mente da :lol:

Skal få skrevet noe på de blanke sidene og gjøre noe med forsiden :) Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, den var fin, men kanskje gjøre bakgrunnsbildet på forsiden en del lysere, sånn at det blir mer et bakgrunnsbilde, for teksten kommer ikke så godt frem. Ellers savner jeg et helfigurbilde av Trym på siden hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er forsidebildet endret ihvertfall :D Det skal komme et galleri etterhvert, bare jeg finner ut hvordan man kommer seg tilbake til hjemmesiden fra galleriet :lol: Men når de to andre har bildet av hele seg så burde jo Trym ha det på siden sin og, skal se hva jeg finner :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer dårlig i safari, i alle fall. Banneret overlapper fanene, og jeg får kun åpnet de fanene som ikke er overlappet av banneret. Dvs, jeg får bare åpnet "home", Guestbook (som ikke staves guetsbook ;):P ), Links og Pictures :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

We are a small familiy located in eastern Norway, more specifically Gran in Oppland. We are 2 adults and 3 Staffordshire Bull Terriers wich live on a little farm with the forrest as nearset neighbors. It it is an ideal place for the dogs and our activities with them.

We show our dogs, but we also train them in agility, some home obidience and also blood tracking. Trym, for instance, is an approved tracking dog for wounded game.

Our goal with the breeding is to breed healthy and mentaly good dogs who is within the breed standard.

Bare rettet noen små feil.

Endret av KristinR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

We are a small familiy located in eastern Norway, more specifically Gran in Oppland. We are 2 adults and 3 Staffordshire Bull Terriers wich lives on a little farm with the forrest as nearset neighbors. It it is an ideal place for the dogs and our activities with them.

We show our dogs, but we also train them in agility, some home obidience and also blood tracking. Trym, for instance, is an approved tracking dog for wounded game.

Our goal with the breeding is to breed healthy and mentaly good dogs who is within the breed standard.

Bare rettet noen små feil.

Tusen takk! Jeg viste det var noen skrivefeil, men jeg har sett meg helt blind på det :lol:

kuleste jeg har sett på lenge! :)

Takk skal du ha :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...